  • 201. Data: 2012-11-05 23:58:29
    Temat: Re: [OT] Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Cieszę się, że uważasz inaczej.

    Pomerdaj też ogonkiem.

    > Mógłbym Ci wytłumaczyć gdzie robisz błąd ale wiem że i tak
    > nie zrozumiesz, więc sobie podaruję...

    Czyli tylko tak sobie to napisałeś, aby było? Jak klasyczny troll.

    > Nie wyglądasz na rozradowanego - raczej na rozgoryczonego frustrata.

    Bynajmniej. Frustraci to tu leczą swoje kompleksy porównując, który ma
    najdłuższego fajfona we wsi.

    JoteR

  • 202. Data: 2012-11-06 02:47:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Bynajmniej. Frustraci to tu leczą swoje kompleksy porównując, który ma
    > najdłuższego fajfona we wsi.

    Ty i Tomuś obaj wyglądacie na sfrustrowanych do granic możliwości...
    Udajecie rozradowanych a w gruncie rzeczy z waszych wypowiedzi wieje
    frustracją, zniecierpliwieniem, niezadowoleniem - więcej pogody ducha!

  • 203. Data: 2012-11-06 20:02:08
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :
    > Ty i Tomuś obaj wyglądacie na sfrustrowanych do granic możliwości...
    > Udajecie rozradowanych a w gruncie rzeczy z waszych wypowiedzi wieje
    > frustracją, zniecierpliwieniem, niezadowoleniem - więcej pogody ducha!

    Oczywiście ktoś, kto z taką zajadłością broni wykastrowanych i błędnie
    działających słuchawek wmawiając, że to tak ma być, nie jest absolutnie
    frustratem.

  • 204. Data: 2012-11-07 00:47:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Tomek" <p...@z...spamem> wrote in message

    > Oczywiście ktoś, kto z taką zajadłością broni wykastrowanych i błędnie
    > działających słuchawek wmawiając, że to tak ma być, nie jest absolutnie
    > frustratem.

    Sprawdź sobie w słowniku znaczenie tego słowa bo wyraźnie nie
    rozumiesz co ono znaczy skoro przypisujesz go do optymistycznych
    zachowań zadowolonego człowieka z dobrym humorem :-)))