  • 191. Data: 2012-10-30 23:22:23
    Temat: Re: [OT] Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Pszemol" napisał:

    > Ojej... ale się przejąłem.

    Cieszę się, że uważasz, iż to deszcz pada.

    > Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak głupie jest to co właśnie
    > napisałeś.

    Też się cieszę, że nie rozumiesz, o czym piszę.
    W ogóle dostarczasz tu dużej uciechy. To cenne w tych smutnych czasach.
    Tak trzymać. I nie popuszczać.

    JoteR

  • 192. Data: 2012-10-31 01:42:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <j...@p...pl> wrote in message

    > Cieszę się, że uważasz, iż to deszcz pada.

    Cieszę się, że uważasz inaczej.

    > Też się cieszę, że nie rozumiesz, o czym piszę.

    Mógłbym Ci wytłumaczyć gdzie robisz błąd ale wiem że i tak
    nie zrozumiesz, więc sobie podaruję...

    > W ogóle dostarczasz tu dużej uciechy.
    > To cenne w tych smutnych czasach.
    > Tak trzymać. I nie popuszczać.

    Nie wyglądasz na rozradowanego - raczej na rozgoryczonego frustrata.

  • 193. Data: 2012-11-01 10:07:14
    Temat: Re: Samsung Skyrocket czy HTC One X?
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Fri, 26 Oct 2012 22:21:52 -0500, Pszemol napisał(a):

    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Ale czemu nagle o 100% mowa?

    Ponieważ zakładasz, że wszędzie będziesz miał zasięg. A jest to wierutna
    bzdura.

    > Jak przeskoczyłeś z braku sygnału w pociągu do 100% powierzchni?
    > Czyżby popularny błąd logiczny o nazwie "moving the goalposts"?

    Nie, sprawdź sam, choć wątpię czy zrozumiesz.

    > Nie bocz się na mnie za to, że u Ciebie nie ma sygnału...
    > U mnie jest sygnał niezależnie od tego czy jestem na autostradzie
    > czy drodze bocznej, a nawet drodze polnej. Mamy dużą gęstość BTSów.

    Zwłaszcza w zachodnich stanach

    http://www.wireless.att.com/coverageviewer/#?type=da
    ta

    > A u wszystkich 4 nie masz sygnału na tej swojej trasie kolejowej?

    Tak, u wszystkich czterech.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 194. Data: 2012-11-01 13:42:19
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl> wrote:

    > Ponieważ zakładasz, że wszędzie będziesz miał zasięg. A jest to wierutna
    > bzdura.

    Zauważ jednak, że nie będe szedł pieszo na przełaj - będę jechał samochodem
    lub pociągiem... Nie interesuje mnie zatem pokrycie 100% powierzchni
    nadajnikami a jedynie tam sa potrzebne gdzie jest najwieksze
    prawdopodobienstwo znalezienia sie ze sluchawka w rece.

    > Nie, sprawdź sam, choć wątpię czy zrozumiesz.

    Co mam sprawdzic?

    > Zwłaszcza w zachodnich stanach
    >
    > http://www.wireless.att.com/coverageviewer/#?type=da
    ta

    Ale tam praktycznie nikt nie mieszka. Milion mieszkancow w calym stanie
    Wyoming czy Montana, olbrzymie niezaludnione obszary.

    > Tak, u wszystkich czterech.

    No to biednie w tej Polsce.
    W USA zaczynaja uzupelniac nawet samoloty w internet wifi, bo bylo go tam
    brak... Na ladzie juz prawie wszedzie jest.

  • 195. Data: 2012-11-01 18:03:01
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:42:19 +0000 (UTC), Pszemol napisał(a):

> [...]
    > nadajnikami a jedynie tam sa potrzebne gdzie jest najwieksze
    > prawdopodobienstwo znalezienia sie ze sluchawka w rece.

    A ja tego nie zakładam, bo zdarza mi się chodzić pieszo.

    > Co mam sprawdzic?

    ^.^

    ta

    > Ale tam praktycznie nikt nie mieszka. Milion mieszkancow w calym stanie
    > Wyoming czy Montana, olbrzymie niezaludnione obszary.

    No ale ja nigdzie nie mówiłem o gęstości zaludnienia, tylko o pokryciu
    powierzchni kraju.

    > No to biednie w tej Polsce.
    > W USA zaczynaja uzupelniac nawet samoloty w internet wifi, bo bylo go tam
    > brak... Na ladzie juz prawie wszedzie jest.

    Właśnie na tej mapce widać dobrze, jak bardzo "prawie", hehe :)

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    A world is supported by four things ... the learning of the wise,

  • 196. Data: 2012-11-01 18:36:03
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A ja tego nie zakładam, bo zdarza mi się chodzić pieszo.

    Na przełaj na długie dystanse typu Warszawa-Kraków?
    To niezły jesteś zawodnik.
    Bo jeśli mówisz o lokalnym spacerku rano z domu do pierkani po bułki
    to chyba nie mówisz na temat bo ciągle jesteś w zasięgu jednego BTSa.

    > ^.^

    A jednak.

    > No ale ja nigdzie nie mówiłem o gęstości zaludnienia, tylko o pokryciu
    > powierzchni kraju.

    W kontekście używania komórek PRZEZ LUDZI a nie myszy polne, prawda?
    Niezaludnione tereny USA czy bezludne wyspy na Pacyfiku mnie specjalnie
    w tej rozmowie nie interesują.

    > Właśnie na tej mapce widać dobrze, jak bardzo "prawie", hehe :)

    Prawie wszędzie gdzie są ludzie.
    Porónaj sobie swoją mapkę z gęstością zaludnienia w USA
    - być może zrozumiesz wtedy to, czego nie rozumiesz dziś.
    W porównaniu do różnic gęstości zaludnienia w USA
    to co znasz z Polski jest bardzo inne i nie dziwota że Ci
    wyobraźnia szwankuje...

  • 197. Data: 2012-11-01 22:18:34
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 12:36:03 -0500, Pszemol napisał(a):

> [...]
    > Bo jeśli mówisz o lokalnym spacerku rano z domu do pierkani po bułki
    > to chyba nie mówisz na temat bo ciągle jesteś w zasięgu jednego BTSa.

    Słyszałeś kiedyś o turystyce, górach i tym podobnych? Poza tym...
    kilkukilometrowy spacer wystarczy, żeby wyjść z zasięgu jednego BTS.

    > W kontekście używania komórek PRZEZ LUDZI a nie myszy polne, prawda?
    > Niezaludnione tereny USA czy bezludne wyspy na Pacyfiku mnie specjalnie
    > w tej rozmowie nie interesują.

    Powinieneś czasem wystawić nosek z tego twojego grajdołka. Poza
    metropoliami też żyją ludzie. Tak, nie tylko myszy polne. Tak, nawet na
    Alasce.

> [...]
    > W porównaniu do różnic gęstości zaludnienia w USA
    > to co znasz z Polski jest bardzo inne i nie dziwota że Ci

    Powyżej widziałem właśnie komu szwankuje wyobraźnia.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118

  • 198. Data: 2012-11-02 00:06:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Słyszałeś kiedyś o turystyce, górach i tym podobnych? Poza tym...

    Tak, słyszałem i praktykowałem.
    Ale BTS'a na Giewoncie nie spodziewałbym się - choć? Kto wie....

    > kilkukilometrowy spacer wystarczy, żeby wyjść z zasięgu jednego BTS.

    Jednak nie o tym mówiliśmy, prawda?
    Wstyd że od żadnego operatora nie masz połączenia wzdłuż
    linii kolejowej - dziwne że żaden operator nie jest zainteresowany
    publicznością korzystającą z kolei. Tym bardziej że z nudów w pociągu
    mogą klienci nabić dużo, dużo, dużo internetowych pakietów :-)))

    > Powinieneś czasem wystawić nosek z tego twojego grajdołka. Poza
    > metropoliami też żyją ludzie. Tak, nie tylko myszy polne. Tak, nawet na
    > Alasce.

    Ale wiedzą tam na Alasce czy gdzieś na odludziu na Pacyfiku,
    że bez telefonu satelitarnego raczej nie wychodzić trzeba z domu daleko...

    No to chyba wyczerpaliśmy temat...

  • 199. Data: 2012-11-02 11:30:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2012 18:06:13 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Tak, słyszałem i praktykowałem.
    > Ale BTS'a na Giewoncie nie spodziewałbym się - choć? Kto wie....

    Brak zasilania i za duzo piorunow.
    Lepiej na Kasprowym ustawic.

    Chociaz ... zasilanie niby moze byc sloneczne, lacza radiowe, ale koszt
    budowy i serwisu ... z helikoptera ?
    Lepiej na Kasprowym.

> [...]
    > publicznością korzystającą z kolei. Tym bardziej że z nudów w pociągu
    > mogą klienci nabić dużo, dużo, dużo internetowych pakietów :-)))

    Chciales napisac "wykorzystac zakupione" ?
    To sie operatorowi nie oplaca :-)

    I co - w USA tak wszystkie koleje obstawione ?
    Bo zdaje sie ze nie cieszy sie popularnoscia, a tory czesto biegna przez
    bezludzia ... czy juz nie ?

    Bo jest jeszcze druga strona medalu ... jak kolej chce aby pasazerom bylo
    dobrze, to musi zaplacic :-)
    A moze nie chce, bo woli zainstalowac telefony z rozmowami po 1$/minute, i
    sprzedawac dostep do wifi w wagonie po 5$ :-)

    J.

  • 200. Data: 2012-11-02 13:27:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Brak zasilania i za duzo piorunow.
    > Lepiej na Kasprowym ustawic.
    >
    > Chociaz ... zasilanie niby moze byc sloneczne, lacza radiowe,
    > ale koszt budowy i serwisu ... z helikoptera ?
    > Lepiej na Kasprowym.

    Niech sobie będzie, byle był jako-taki zasięg w Tatrach
    jak po GOPR trzeba zadzwonić ;-)

    > Chciales napisac "wykorzystac zakupione" ?
    > To sie operatorowi nie oplaca :-)

    Ależ opłaca - operator robi wszytko aby klient miał jak najwięcej
    okazji do wykorzystania zakupionych bo wielu z klientów wyjdzie
    poza limit zakupionych a potem musi słono dopłacać...

> [...]
    > A moze nie chce, bo woli zainstalowac telefony z rozmowami po
    > 1$/minute, i sprzedawac dostep do wifi w wagonie po 5$ :-)

    Na razie taką strategię przejmują linie lotnicze.