  • 21. Data: 2019-03-12 19:35:52
    Temat: Re: Samsung bez baterii
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 12 Mar 2019 14:07:15 +0000 (UTC), w
    <f...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)
    napisał(-a):

    > Tak, to jest jakaś opcja. Tylko czy końcówka tego kabla nie odstaje od
    > gniazdka?

    Minimalnie wystaje. Ale to akurat to ma córka, a że telefon ma w otwieranym
    etui, więc w efekcie nic nie wystaje.
    Myślę, że jeżeli ktoś ma na fonie założone plecki to też nie będzie albo już
    naprawdę minimalnie.

    > Jak odstaje to prędzej czy później o coś zahaczy i się wyrwie.

    Kupisz drugą końcówkę :)
    Wyrwanie nie grozi uszkodzeniem.

  • 22. Data: 2019-04-12 16:16:24
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    r...@k...pl <r...@k...pl> wrote:

    > Kupisz drugą końcówkę :)
    > Wyrwanie nie grozi uszkodzeniem.

    Nie wyrwie gniazda USB?

    --
    Eksperymentalnie: http://facebook.com/groups/pl.misc.elektronika

  • 23. Data: 2019-04-14 00:03:32

    Fri, 12 Apr 2019 14:16:24 +0000 (UTC), w
    <7...@t...no1>, q...@t...no1 (Queequeg)

    Niby czemu? Najwyżej się wysunie.