  • 1. Data: 2010-05-18 19:38:26
    Temat: zmiana rozmiaru opon
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    witam,
    czy bedzie zasadnicza roznica -(dla samochodu a6 avant 2.5tdi '98)
    jesli zaloze letnie gumy w rozmiarze 195/65/15?
    do tej pory mialem 215/55/16 a zimowki 205/55/15?

    dzieki z gorki
    pzdrw

  • 2. Data: 2010-05-18 21:57:43
    Temat: Re: zmiana rozmiaru opon
    Od: "PanAdol" <a...@g...pl>

    Użytkownik "sowa" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam, czy bedzie zasadnicza roznica -(dla samochodu a6
    Nie bedzioe zasadniczej roznicy dokladnie 2.1%
    Na przyszlosc :
    http://www.miata.net/garage/tirecalc.html
    Pzdr

  • 3. Data: 2010-05-18 22:15:48
    Od: "sowa" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "PanAdol" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie bedzioe zasadniczej roznicy dokladnie 2.1%
    > Na przyszlosc :
    > http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

    dzieki, przeliczyc umiem (choc fajna strona - do ulubionych:)
    chodzilo mi bardziej o realne "odczucia" dla pojazdu i dla mnie

    pzdrw

  • 4. Data: 2010-05-19 01:15:37
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "sowa" wrote:
    > dzieki, przeliczyc umiem (choc fajna strona - do ulubionych:)
    > chodzilo mi bardziej o realne "odczucia" dla pojazdu i dla mnie

    Będzie bardziej gumowo, lub jak kto woli, bardziej komfortowo.

    Pozdrawiam
    .Peeter