  • 1. Data: 2011-08-22 11:14:34
    Temat: [piątkowo] Fred Flinstone, amerykański kumpel Dzidka
    Od: DoQ <p...@g...com>

    Witam,

    http://deser.pl/deser/1,111857,10147621,Hamowal_jak_
    Fred_Flinstone__Nie_skonczylo_sie_to_dla.html

    http://tnij.org/m4ph

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2011-08-22 12:03:26
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-22 11:14, DoQ pisze:
    > Witam,
    > http://deser.pl/deser/1,111857,10147621,Hamowal_jak_
    Fred_Flinstone__Nie_skonczylo_sie_to_dla.html

    Oczywiście po gościu pojazd... ale żeby napisać, że dzielni stróże
    prawa są równie "inteligentni" i nie wpadli na genialny pomysł
    włączenia syreny, a najlepiej jechania przed gościem na sygnale,
    to już nikt nie napisał. Dobrze, że w stanach "nikt" nie chodzi
    na piechotę, bo przynajmniej pieszy mu się nie nawinął.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 3. Data: 2011-08-22 12:32:15
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rychu" napisał w wiadomości grup
> [...]

    >prawa są równie "inteligentni" i nie wpadli na genialny pomysł
    >włączenia syreny, a najlepiej jechania przed gościem na sygnale,

    Nie moga, regulamin zabrania - w razie czego on mialby latwiej ich
    zastrzelic a nie odwrotnie.
    Poza tym naraziliby mienie sluzbowe na straty :-)

    I niewykluczone ze slyszac syrene pojazdy przed nimi by sie
    zatrzymaly, a tymczasem trzeba odwrotnie :-)

    A gosc faktycznie kretyn. Moze nie z powodu hamowania, ale dlatego ze
    po zatrzymaniu ruszyl dalej.

    J.

  • 4. Data: 2011-08-22 12:38:39
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 11:03, Rychu wrote:
> [...]
    > to już nikt nie napisał. Dobrze, że w stanach "nikt" nie chodzi
    > na piechotę, bo przynajmniej pieszy mu się nie nawinął.

    Skąd mieli wiedzieć, że to nie jakiś naćpany wariat z bronią, dopóki go
    nie zatrzymali?

    Polak oczywiście wie najlepiej jak poradzić sobie w sytuacji, której
    minutę widział na youtube.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 5. Data: 2011-08-22 13:22:07
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-22 12:38, kamil pisze:

    > Skąd mieli wiedzieć, że to nie jakiś naćpany wariat z bronią, dopóki go
    > nie zatrzymali?

    Jakoś ta sama świadomość nie przeszkodziła im w tym, żeby wyjść do
    gościa jak już się zatrzymał... a mógł wyjąć broń i zastrzelić
    policjanta z metra, co nie?

    > Polak oczywiście wie najlepiej jak poradzić sobie w sytuacji, której
    > minutę widział na youtube.

    Nie wiem czy obejrzałeś ten film, ale oni nawet jechali już obok niego
    i z nim gadali, też mógłby ich 3 raz zastrzelić. Widać było, że robi co
    może, żeby zatrzymać auto. Na pewno lepiej by było jakby go w ogóle
    zablokowali, niż pozwolili przejechać przez kolejne światła na
    czerwonym. Na "szczęście" nie wjechał już na następne skrzyżowanie.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 6. Data: 2011-08-22 14:44:23
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 22/08/2011 12:22, Rychu wrote:

> [...]
    > zablokowali, niż pozwolili przejechać przez kolejne światła na
    > czerwonym. Na "szczęście" nie wjechał już na następne skrzyżowanie.

    Napisz do nich, że są głupi i powinni uczyć się swojej roboty od
    polskich internautów.

    Albo firmę konsultingową załóż i zgarniaj 200k dolców rocznie za
    szkolenia policji. Marnujesz się w tym internecie.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

  • 7. Data: 2011-08-22 15:49:06
    Od: Rychu <r...@a...pl>

    W dniu 2011-08-22 14:44, kamil pisze:
    > Napisz do nich, że są głupi i powinni uczyć się swojej roboty od
    > polskich internautów.

    Taaa... od koliny, kamila, Dziadka Eustacha... nie ma to jak
    odpowiednio dobrać worek.

    > Albo firmę konsultingową załóż i zgarniaj 200k dolców rocznie za
    > szkolenia policji. Marnujesz się w tym internecie.

    Spoko... czasem wcale, a czasem kilka razy dziennie zajrzę sobie
    na p.m.s i jak się okazuje marnuje się. :)

    PS. Ciężko coś merytorycznie odpisać na coś takiego. Jeśli chodzi
    o szkolenia, to ciężko przeszkolić ponad pół miliona policjantów
    odnośnie każdej sytuacji. Natomiast pewnie część z nich postąpiła
    by lepiej niż ta dwójka.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)

  • 8. Data: 2011-08-22 17:00:14
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 10:32:15 +0000, "J.F" <j...@p...onet.pl> said:

    > A gosc faktycznie kretyn. Moze nie z powodu hamowania, ale dlatego ze
    > po zatrzymaniu ruszyl dalej.

    Bo ten gość nie chciał się zatrzymać z powodu awarii, tylko chciał
    dowieźć towar na miejsce docelowe.
    Więc - wbrew chorej wizji gimnazjalisty z Gazety - nie walczył z
    samochodem, tylko jechał.
    Więc gość kretyn, ale od samego początku...

    --
    Bydlę

  • 9. Data: 2011-08-22 19:06:27
    Od: Shrek <u...@d...invalid>

    On 2011-08-22 11:14, DoQ wrote:
    > Witam,
    >
    > http://deser.pl/deser/1,111857,10147621,Hamowal_jak_
    Fred_Flinstone__Nie_skonczylo_sie_to_dla.html

    > http://tnij.org/m4ph

    Adam Płaszczyca po mieście jeździ 5,99 km do pracy i nie dotyka hamulca.
    No ale to czak noris polskiego usenetu.

    Czekamy na nagranie z Krakowa;)

    Shrek.

  • 10. Data: 2011-08-22 19:52:21
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-08-22 17:06:27 +0000, Shrek <u...@d...invalid> said:

    > Adam Płaszczyca po mieście jeździ 5,99 km do pracy i nie dotyka hamulca.(...)

    Nie pomieście, a na konkretnej trasie.
    Trzymajmy się zeznań.

    > Czekamy na nagranie z Krakowa;)

    Lepsza byłaby mapka z zaznaczonym odcinkiem...

    --
    Bydlę