  • 1. Data: 2010-10-08 12:19:02
    Temat: Sejm uchwalil zakaz sprzedazy i posiadania benzyny...
    Od: "Hinek" <h...@t...pl>

    Ciekawostka:
    "Na terenie Polski nie będzie można produkować i wprowadzać do obrotu produktów,
    które mogą być używane jak środki odurzające lub substancje psychotropowe, czyli
    np. dopalaczy - zakłada nowelizacja ustawy o przeciwdziałaniu narkomanii, którą
    uchwalił Sejm".

    Tak się składa, że opary benzyny mają własności odurzające. Boryka sie z tym
    problemem np. Australia. Sprzedaz benzyny Aborygenem podlega tam ograniczeniom.
    Aborygeni z jakiegos powodu uwielbiaja zapach benzyny i truja sie nia.
    Aborygen nie posiadajacy auta - nie kupi benzyny. Jesli je ma - kazdy
    zakup benzyny przez niego jest rejestrowany..
    Ciekawe jak u nas rozwiaze sie ten problem?

    --
    Hinek

  • 2. Data: 2010-10-08 12:35:10
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

> [...]
    > przeciwdziałaniu narkomanii, którą uchwalił Sejm".
    >
    > Tak się składa, że opary benzyny mają własności odurzające. ....

    Nareszcie - skończą się korki, ilość wypadków zmaleje, same plusy
    normalnie....
    Dieselkiem można "latać" dalej?

  • 3. Data: 2010-10-08 12:38:10
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Hinek" napisał
> [...]
    > zakup benzyny przez niego jest rejestrowany..
    > Ciekawe jak u nas rozwiaze sie ten problem?

    Deportują Aborygenów.
    Co do jednego.

    adam

  • 4. Data: 2010-10-08 12:44:52
    Od: "Wiktor S." <wswiktor&poczta,fm@no.spam>

    > Jesli je ma - kazdy zakup benzyny przez niego jest rejestrowany..

    I na co komu taka rejestracja - każdą ilość benzyny można wyjeździć, a do
    wąchania potrzeba raczej niewiele.

    --
    Azarien

  • 5. Data: 2010-10-08 12:57:20
    Od: "Mariusz Chwalba" <m...@c...net>

    On Fri, 08 Oct 2010 12:19:02 +0200, Hinek <h...@t...pl> wrote:

> [...]
    > przeciwdziałaniu narkomanii, którą uchwalił Sejm".
    >
    > Tak się składa, że opary benzyny mają własności odurzające.

    Tak powstają tzw. legendy urbana.

    "...o ile ten produkt nie jest objęty innymi regulacjami prawnymi i
    normami użytkowania. Ma to uniemożliwić sytuację, w której sanepid
    wycofywałby z obrotu np. alkohol lub wyroby tytoniowe, gdyż zasady
    sprzedaży tych produktów określone są w odrębnych aktach prawnych."

    http://www.tvn24.pl/0,1676939,0,1,sejm-zakazal-dopal
    aczy,wiadomosc.html

    Sprzedaż benzyny jest uregulowana inaczej, więc sorry-no-banana.

    pozdrawiam,
    --
    Mariusz 'koder' Chwalba

  • 6. Data: 2010-10-08 13:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 12:57, Mariusz Chwalba pisze:

> [...]
    aczy,wiadomosc.html

    > Sprzedaż benzyny jest uregulowana inaczej, więc sorry-no-banana.

    A butaprenu?

  • 7. Data: 2010-10-08 13:37:29
    Od: z <z...@g...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > A butaprenu?

    No właśnie.
    Miało nie być pokazówek, zastraszania i wolność dla biznesu.
    Normalnie jakby Ziobro to wymyślił.
    Państwo się na tym przejedzie ale co tam. Najważniejsze są sondaże.

  • 8. Data: 2010-10-08 13:41:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 08.10.2010 13:37, z pisze:

    > No właśnie.
    > Miało nie być pokazówek, zastraszania i wolność dla biznesu.
    > Normalnie jakby Ziobro to wymyślił.
    > Państwo się na tym przejedzie ale co tam. Najważniejsze są sondaże.

    Dlatego ja już w żadnych krajowych wyborach udziału nie biorę - wszędzie
    takie same mendy, czy to pisuary, czy platformersi...

    A w lokalnych tylko na ludzi, z którymi mam osobiście do czynienia.

  • 9. Data: 2010-10-08 15:29:58
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    net.pl
    *Hinek* napisał(-a):

    > Aborygen nie posiadajacy auta - nie kupi benzyny. Jesli je ma - kazdy
    > zakup benzyny przez niego jest rejestrowany..
    > Ciekawe jak u nas rozwiaze sie ten problem?

    Aborygenem wprawdzie nie jestem, ale każdy zakup benzyny przeze mnie też
    jest rejestrowany. Personalnie, kiedy, gdzie, ile, ile zapłaciem. I
    problemu w tym nie widzę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675