  • 1. Data: 2019-06-06 12:41:56
    Temat: Serwer Atman.
    Od: ń <...@...n>

    Czy po zmianie serwera w czytniku niusów, czytnik pobierze od nowa wszystkie
    zasubskrybowane grupy i np. trzeba będzie czytać po raz
    drugi samego siebie (co może być trudne do zniesienia ;))?

  • 2. Data: 2019-06-06 12:48:00
    Temat: Re: Serwer Atman.
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 6 Jun 2019 12:41:56 +0200, ń wrote:

    > Czy po zmianie serwera w czytniku niusów, czytnik pobierze od nowa wszystkie
    zasubskrybowane grupy i np. trzeba będzie czytać po raz
    > drugi samego siebie (co może być trudne do zniesienia ;))?

    Wpisz siebie do KF. Wpisz też do KF wszystkich pozostałych uczestników.
    Bedzięsz pan zadowolny, a pozostali także nie pójdą sę chlastać.

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 3. Data: 2019-06-06 14:25:02
    Od: ń <...@...n>

    Symptomy trollowania:
    - ceremonialne używanie filtrów (np. killfile'a) - troll uroczyście obwieszcza, że
    jego oponent ma znaleźć się w filtrze trolla,
    przy czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta (czasem
    tylko próbuje udawać, że je filtruje).
    (Wiki)

    -----

  • 4. Data: 2019-06-06 15:23:36
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Thu, 6 Jun 2019 14:25:02 +0200, ń wrote:

> [...]
    > przy czym bardzo często i tak tego nie robi i dalej czyta wypowiedzi oponenta
    (czasem tylko próbuje udawać, że je filtruje).

    I jak to się ma ćwoku do tego co napisałem? Bo poza tym, że wspomniany jest
    KF to więcej nawiązań nie ma, ale prawdopodobnie poza pisaniem masz też
    problem z czytaniem. Czemu nie jestem zaskoczony?

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 5. Data: 2019-06-06 15:27:27
    Od: ń <...@...n>

    Symptomy trollowania:
    - chętne używanie argumentów ad personam - atakujących osoby lub ich cechy
    szczególne, jak wiek/zainteresowania/etc., bez związku z
    tematem dyskusji, a często przy użyciu słów wytrychów, w niektórych przypadkach troll
    posuwa się do wyzwisk i gróźb.
    (Wiki)

    -----

  • 6. Data: 2019-06-06 15:34:48
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 06.06.2019 o 12:41, ń pisze:
    > Czy po zmianie serwera w czytniku niusów, czytnik pobierze od nowa
    > wszystkie zasubskrybowane grupy i np. trzeba będzie czytać po raz
    > drugi samego siebie (co może być trudne do zniesienia ;))?

    Tak, z wyjątkiem tego czytania samego siebie, bo tu akurat przymusu nie
    ma;-)

  • 7. Data: 2019-06-06 16:43:54
    Od: Trybun <M...@j...ru>

  • 8. Data: 2019-06-06 17:41:03
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 6 Jun 2019 15:27:27 +0200, ń napisał(a):

    > Symptomy trollowania:

    Pisanie nad cytatem.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 9. Data: 2019-06-06 19:48:07

    Udowodnij.

    -----

  • 10. Data: 2019-06-06 20:43:25
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-06-06 o 19:48, ń pisze:
    > Udowodnij.
    >

    > -----

    Nie musi. Z daleka widać że jesteś trollem i idiotą.