  • 11. Data: 2014-04-16 22:43:46
    Temat: Re: Serwis w Hyundai...
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 16.04.2014 22:12, RadoslawF pisze:
    > Jak będzie wszystko w w porządku to będziesz miał gwarancje,
    > jak coś będzie nie tak to będą mieli podstawę do nie uznania
    > gwarancji i będziesz się z nimi kopał w sądzie.

    Od tego mam DAS, kilka razy już musiałem do nich dzwonić. Dają radę.

    --
    anacron
    aba/

  • 12. Data: 2014-04-16 23:44:20
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "anacron" <a...@a...pl> napisał w wiadomości grup

    > Kolega ma przedłużenie gwarancji w Toyocie Auris o 3 lata za jakieś 2300
    > zł, a to polisa w PZU jest (papiery widziałem).

    Ale to jest O 3 lata, a nie zamiast gwarancji, a i tak pewnie (tak jak inne
    polisy tego typu - z kilku już korzystałem) wymaga przeglądów w ASO.

  • 13. Data: 2014-04-16 23:51:35
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-16 19:04, anacron wrote:
    > Koszt przeglądu na 90k według ASO (i w zależności od ASO) od 910 zł do
    > 1170 zł (za dokładnie to samo. W najtańszym poprosiłem o listę
    > materiałów eksploatacyjnych z wyceną. Okazuje się, że wkładają/wlewają
    > mi materiałów za 630 zł. Z listą udaję się do sklepu motoryzacyjnego,
    > dokładnie to samo dostaję za 307 zł, mogłoby być jeszcze taniej kilka
    > dyszek, ale ok. 910 - 630 + 307 = 587. Czyli spacerek do sklepu daje -
    > oprócz aspektów zdrowotnych - oszczędność jakieś 35%. :)
    >
    > Czy w ASO naprawdę liczą, że kogoś stać na nowe auto to on liczyć nie
    > umie? :)

    dlatego od wielu lat na przeglady do ASO jade ze swoim kompletem filtrow
    i olejem. Filtry i Olej dokladnie takie jakie uzywa ASO.

    Place tylko za obsluge i ew. jak cos wyjdzie niespodziewanego.

    Na fakturze/ksiazce mam jedynie wpis: "materiały własne".

  • 14. Data: 2014-04-18 09:57:27
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    On Wed, 16 Apr 2014 21:17:46 +0200, anacron <a...@a...pl>
    wrote:
    > Kolega ma przedłużenie gwarancji w Toyocie Auris o 3 lata za jakieś
    2300
    > zł, a to polisa w PZU jest (papiery widziałem). Btw. nie wiem jak
    się
    > komuś wnętrze nowych Toyot może podobać :P

    Nowych? Od zawsze było dramatyczne. No, może poza tymi
    najwcześniejszymi.
    Nie wiem w jaki sposób te auta się tak sprzedają dobrze.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 15. Data: 2014-04-19 08:09:04
    Od: "Loskon" <k...@g...pl>

    Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Place tylko za obsluge i ew. jak cos wyjdzie niespodziewanego.
    >
    > Na fakturze/ksiazce mam jedynie wpis: "materiały własne".

    A czy gwarancja będzie ważna, gdy "materiały własne" ?

  • 16. Data: 2014-04-19 08:12:07
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Loskon" <k...@g...pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > A czy gwarancja będzie ważna, gdy "materiały własne" ?

    A dlaczego miałaby nie być?
    Miejsce kupowania materiałów NIE JEST warunkiem żadnej gwarancji, a gdyby
    ktokolwiek postanowił coś takiego wpisać, to UOKIK uciąłby ten pomysł przy
    samej d....

  • 17. Data: 2014-04-20 19:47:19
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2014-04-19 08:09, Loskon wrote:

    > Użytkownik "AL" <a...@s...tam.pl> napisał w wiadomości

    > A czy gwarancja będzie ważna, gdy "materiały własne" ?

    oczywiscie - nie popadajmy w paranoje :)
    Sprawa dotyczy wlasnych filtrow i oleju.

    Gdybym zmienial np.rozrzad to wolalbym by materialy byly serwisu - w
    razie problemow serwis nie zwalalby winy na materialy.