  • 31. Data: 2010-08-29 09:31:46
    Temat: Re: Serwisowanie auta.
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 29 Aug 2010 01:51:11 +0200, jurson wrote:
    >No ja tez miałem 1992, 2003 i 2004. I tez ten 1992 był w eksploatacji
    >najtańszy. Chociaż u mechanika stał co 2 msc. Ale zazwyczaj cena do
    >100PLN.

    I to ma byc zaleta ? Moja sierra widziala mechanika dwa razy przez 8
    lat. Fakt ze troche przy niej grzebalem sam.

    >Ale żeby być sprawiedliwym:
    >- Nie jeżdżę aż się urwie - coś się zaczyna dziać to naprawiam.
    >- Nie kupuję używanych części
    >- Nie drutuję tylko wymieniam
    >
    >Teraz wymieniałem silniczek krokowy w mondeo - około 400 PLN. W tym
    >starym też padł kiedyś to mechanik ustawił go bez silniczka. Dało się ;)
    >Dwa lata tak jeździłem... Katalizator padł - się przebiło. Nawet

    I to sie nazywa "nie drutuje" ?

    >elektryczne szyby były. cztery. Z tego sprawne dwie - z tyłu... I jeśli

    A to "coś się zaczyna dziać to naprawiam" ?

    >bym to wszystko chciał ponaprawiać to bym podwoił wartość auta :)

    No niestety :-)

    J.

  • 32. Data: 2010-08-29 23:34:51
    Od: jurson <g...@p...fm>

    J.F. pisze:

    > I to ma byc zaleta ? Moja sierra widziala mechanika dwa razy przez 8
    > lat. Fakt ze troche przy niej grzebalem sam.

    No ja wierzę, że tak może być ale znane mi przypadki starych aut u
    lajkoników motoryzacyjnych jak ja zazwyczaj wyglądają podobnie do moich.
    Wizyta w serwisie co chwila. Ale wcale nie oznacza to, że jest drogo.

    > I to sie nazywa "nie drutuje" ?

    Może nie wyraziłem się jasno. To są przypadki z mojego pierwszego auta -
    gdzie drutowałem jak mogłem. Byle tanio. W aktualnych już tak nie
    drutuję dlatego (między innymi) serwisowanie wychodzi drożej...

    > A to "coś się zaczyna dziać to naprawiam" ?

    W Mondeo mam tylko dwie szyby elektryczne - wszystkie sprawne ;)

    pozdrawiam,
    jurson