  • 11. Data: 2009-05-24 09:48:18
    Temat: Re: Serwo modelarskie
    Od: Grzegorz Kurczyk <g...@c...slupsk.pl>

    Użytkownik Darek napisał:

    > To chyba w starszych modelach odbiornikow dzialajacych
    > na PPM. Przy transmisji cyfrowej, raczej nie powinno szalec.
    > Ja do transmisji cyfrowej stworzylem wlasny protokół z zabiezpieczeniem
    > i przy braku sygnalu odbironik ustawal serwa w pozycji neutralnej.

    PPM to jeszcze nie staroć, a nadal obowiązujący "standard". Jeśli
    odbiornik ma trochę mądrzejszy dekoder PPM na uC to serwa nie będą
    dygotały bez sygnału nadajnika. W najtańszych odbiornikach dekoder
    zrobiony jest na zwykłym rejestrze przesuwnym lub demultiplekserze i tam
    bez sygnału z nadajnika na wyjściach odbiornika jest "sieczka".

    Pozdrawiam
    Grzegorz