  • 21. Data: 2018-12-17 09:46:47
    Temat: Re: Sferia wypowiada umowy - co w zamian ?
    Od: "n" <...@...e>

    Ten Play jest faktycznie ciekawy.
    Abo 10 zł/mies. (przy braku innej umowy w nimi).
    W tym "darmowe" do Play (no za cholerę nie wiem, która z osób do których dzwonię ma
    numer gdzie - czy jest jakaś "sprawdzarka"?).
    Umowa przy przeniesieniu do nich 22xxxxxxx jest bezterminowa, czy raczej jakaś
    terminowa "lojalka"?

    Pechowo u mnie Plus i Play mają najsłabszy sygnał i daleko nadajniki, za oknem za to
    Networks (wspólna oranżada i era).

    -----

  • 22. Data: 2018-12-29 16:16:17
    Od: ń <k...@t...sie>

    Fajna oferta, lecz... nie zdążyłem, bo Halonet do starego opa przesyła dokumenty
    pocztą i potrzebują na to minimum 4 dni :-((
    Do 31.XII pozostaje osobiście salon i Plus (ok. 15 zł/mies. za dwa nr tel.) lub Play
    (ok. 35 zł/mies. za dwa nr tel.) ew. T-Mobile
    (chyba jeszcze drożej. - a najgorsze, że umowy na 24 miechy czyli znacznie dłużej niż
    potrzeba do poinformowania wszystkich
    znajomych i krewnych królika :-/
    W Play opłata z zmianę strefy to ponoć 150 zł, frajerów szukają, ichni salon to
    śmieszne miejsce, gdzie "przecież wszystko
    powiedziałem nie damy Panu umowy i cennika do przeczytania bo wypełniamy wszystko w
    komputerze".

    -----
    > www.halonet.pl/pomoc/numer/przeniesienie-numeru-do-h
    alonet

  • 23. Data: 2019-01-26 09:46:04
    Od: ń <k...@t...sie>

    Na moje oko numer 22....... przeniesiony jako quasistacjonarna "strefa domowa" do
    Plusa dzwoni u nas nawet poza strefą i pokazuje
    identyfikację dzwoniącego.
    Więc można nieodebrać i za chwilę oddzwonić z komórki (innej karty).
    (powyższe wymaga potwierdzenia bo zdarzyło mi się raz ku zaskoczeniu ale bez
    naukawych badań).
    BTW po raz fafdziesiąty dzwoniło pewne czwórkowe TU rozłączając się samo po pierwszym
    lub drugim dzwonku - czy im płacą za wqrwianie
    ludzi??

    -----
    > operatorzy komórkowi tworza sztywną strefę przydomową, gdzie jej przeniesienie, to
    koszt, zarówno czasowym aby wykonać stosowne
    > operacje w telefonie, na stronie, czy wręcz, złożenie zamówienia, do tego
    finansowo, że za zmianę strefy przydomowej się płaci.