  • 31. Data: 2017-08-19 07:49:00
    Temat: Re: Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Użytkownik "Przemyslaw P." napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    >Akurat w Polsce i przepisy i sama technologia płatności zblizeniowych jest
    >mocno rozwinięta, co tym bardziej dziwi przy dystrybutorach. Mogę płacić
    >zblizeniowo, płacić telefonem nawet kiedy karta leży w domu, a przy
    >dystrybutorze brak terminala, mimo że można je w PL spotkać. Jedyne >znane
    >mi wytłumaczenie, to liczenie na dodatkowe zakupy po wejściu do środka

    I słusznie, stacje które spełniały twoje marzenie (Neste) po prostu
    zbankrutowały.

  • 32. Data: 2017-08-20 14:59:35
    Od: s...@g...com

    W dniu piątek, 18 sierpnia 2017 07:20:02 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > :-) - ja pisałem o o toaletach u naszych zachodnich sąsiadów.
    >
    > TG

    Na terenie zajazdów są płatne i to w bardzo niewygodny sposób, czyli na drobne.
    Na szczęście co parę kilometrów są parkingi z toaletami, może mało eleganckimi, ale
    gartis.

  • 33. Data: 2017-08-28 16:44:26
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Co to za karta, do której nie ma PIN-u?

    Podarunkowa (z Open Benefit), tylko na podpis.

    > Może raczej to jej właściciel po prostu zapomniał o odbiorze przesyłki z
    > PIN-em, albo poszła na zły adres?

    Nie - po pierwszej próbie zapłacenia kontaktowałem się z Open Benefit i
    potwierdzili, że do tych kart nie ma PINu. Service Code na pasku
    magnetycznym też wskazuje na brak PINu.

    --
    [ GSX 1300 R Hayabusa 2000r & Yaris I FL 1.3 Terra 2004r ]
    [ PMS+ PJ+ S+ p+ M- W P+:++ X+ L++ B+ M++ Z+++ T w- CB++ ]

  • 34. Data: 2017-08-28 17:25:46
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Co to za karta, do której nie ma PIN-u?

    Każda karta z funkcją płatności zbliżeniowych, czyli praktycznie chyba
    już wszystkie nowo wydawane. Dodaj do tego, że za chwilę pojawi się
    możliwość samodzielnej konfiguracji limitu "bez PIN" i będziesz mógł w
    codziennym użytkowaniu za wszystko płacić bez PIN.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2017-08-28 21:01:02
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]
    > możliwość samodzielnej konfiguracji limitu "bez PIN" i będziesz mógł w
    > codziennym użytkowaniu za wszystko płacić bez PIN.

    Ale to zupełnie nie to samo, co brak pinu, gdy jednak coś go zażąda.

  • 36. Data: 2017-08-29 08:08:50
    Od: Iguan_007 <i...@g...com>

    On Tuesday, August 29, 2017 at 1:25:50 AM UTC+10, Mateusz Bogusz wrote:

    > Każda karta z funkcją płatności zbliżeniowych, czyli praktycznie chyba
    > już wszystkie nowo wydawane.

    Zblizeniowe nadal maja autoryzacje PINem czy to w bankomacie czy na terminalu w
    sklepie.

    Pozdrawiam,
    Iguan

    --
    Tu i tam:
    https://sites.google.com/site/iguan007/

  • 37. Data: 2017-09-19 01:34:37
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Iguan_007" <i...@g...com> wrote in message
    ps.com...
> [...]
    >

    > Chyba cos mieszasz. Naprawde w US forma weryfikacji ma wplyw na koszty?
    > Dziwne. Jaka to karta? Sprawdz sobie regulamin bo jestem gotow sie zalozyc
    > ze placisz za "cash advance", nie za uzycie pin-u.
    >
    > Moim zdaniem w powyzszym przykladzie placisz wlasnie koszty cash advance,
    > nie ma to nic wspolnego z forma weryfikacji tylko z rodzajem tranzakcji.
    > Tez zaplace dodatkowe koszty jesli wyplace _gotowke_z karty. A podpisu to
    > chyba ostatnio uzywalem kilka lat temu jak sie terminal do kart zepsul.
    > Normalnie uzywa sie ylko pin-u i czytnika zblizeniowego bez pin-u

    Mówiłem o zacofanej Ameryce... wiem, że u Was się podpisu nie używa.
    U nas nawet podpis chcą do kart z chipem, nie pytają o PIN bo PIN
    oznacza właśnie cash advance.

  • 38. Data: 2017-09-19 03:38:33
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Sep 2017 18:34:37 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Mówiłem o zacofanej Ameryce... wiem, że u Was się podpisu nie używa.
    > U nas nawet podpis chcą do kart z chipem, nie pytają o PIN bo PIN
    > oznacza właśnie cash advance.

    Za to o ZIP pytaja :-P

    J.

  • 39. Data: 2017-09-26 08:03:49
    Od: p...@g...com

    wczoraj placilem przez smartpay w Hamburgu na Shellu i faktycznie dziala, aplikacja
    musi miec dostep do wlaczonej lokalizacji, recznie wybiera sie numer dystrybutora i
    ilosc paliwa. Oszczednosc czasu no i jak ktos ma kupony na paypal to tez akceptuje.
    Wbija tez jakis maly rabat na paliwo 1,6 eur przy 40 l.

  • 40. Data: 2017-09-26 09:57:30
    Od: xyz <x...@i...pl>

    W dniu 28.08.2017 o 16:44, Adam Wysocki pisze:

    > Podarunkowa (z Open Benefit), tylko na podpis.

    Te karty nie mają pin`u, akceptowalny jest tylko podpis.
    Kolejna sprawa, to taka że te rozpoznają kod terminala i jeśli
    nie jest to sprzedaż art. spożywczych to nie zapłacisz, nawet kupując
    hamburgera na obiad.
    Też miałem taką kartę i czasem było śmiesznie jak ludzie patrzyli w
    sklepie że podpis składam :p.
    Niedawno wymienili nam na Sodexo i te już są zbliżeniowe i z pin`em,
    nie wiem jeszcze jak wygląda sprawa z kodami terminali. Raz nie mogłem
    zapłacić w Lidlu a na stacjach paliw nie miałem okazji nią płacić.

    --
    --- xyz