  • 21. Data: 2017-08-17 23:36:45
    Temat: Re: Shell mowi skrytym hotdogozercom stanowcze nie !
    Od: "Przemyslaw P." <p...@g...com>

    Jeżeli karta nie obsługuje płatności zblizeniowych, to pin musisz podać

  • 22. Data: 2017-08-18 07:19:58
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu .08.2017 o 23:30 r...@k...pl <r...@k...pl> pisze:

    > Coś w tym jest -- byłem na Mazurach w baro-restauracji, gdzie nawet jako
    > klient
    > musiałem zapłacić 2zł. A szokiem było, że w drzwiach toalety był automat
    > wrzutowy na monety.
    >
    > Ale i na MOPie gdzieś w okolicach Wawy toaltety były płatne.

    :-) - ja pisałem o o toaletach u naszych zachodnich sąsiadów.

    TG

  • 23. Data: 2017-08-18 10:48:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik radekp napisał w wiadomości grup
    Thu, 17 Aug 2017 17:32:55 +0200, w
    <o...@l...harvard.local>,
    "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał(-a):

    >???
    >Każdej karty można użyć bez PIN-u, o ile akceptant na to zezwoli.

    Tylko ze przy debetowkach moze byc tak, ze akceptant z zalozenia
    odmawia.

    Co prawda Visy Electron po cichu znikly, a debetowkami mozna placic we
    wroclawskich biletomatach, ponoc nawet offline ... wiec chyba jednak
    pozwala.
    A zblizeniowe to z zalozenia male kwoty bez PIN placa.

    J.

  • 24. Data: 2017-08-18 17:31:09
    Od: j...@i...pl

    On Thu, 17 Aug 2017 21:58:08 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A ta z Citi z poprzedniego watku, bez PIN ?

    To było tak dawno, że łapie się pod "nie pamiętam" ;) A tak na
    poważnie, to wtedy i vise electron zdarzało się podpisywać.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 25. Data: 2017-08-18 19:43:36
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-08-2017 o 17:32, Tomasz Gorbaczuk pisze:

    > Raczej chodzi o to, że można jej użyć bez pinu.

    Raczej nie, skoro żądanie pinu, wyklucza użycie tej karty.

  • 26. Data: 2017-08-18 19:44:50
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-08-2017 o 21:35, j...@i...pl pisze:

    > Ja taką miałem. Z Citi.

    A coś konkretniej - co to za karta była?

  • 27. Data: 2017-08-18 19:56:59
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-08-17 o 13:45, p...@g...com pisze:
    > http://bit.ly/2v4l9wp
    >
    > czyli tankujesz i spadasz, na poczatku na bank bedzie wesolo ale koncepcja jak
    najbardziej sluszna

    A w Polsce Shell ostatnio poprzerabiał stacje bezobsługowe, kupione od
    Neste, na obsługowe - wciskające hot-doga i kawę.

    yabba

  • 28. Data: 2017-08-18 20:33:59
    Od: p...@g...com

    Nie wiem czy nie ma różnicy w rozliczonej kapuście za paliwo i parówki. W Niemczech
    Shell to franszyza/ajenci może być tak że z parówek ajent ma więcej i olewa paliwo co
    gryzie Shella. Menago widzi transakcje: parówa, lody, wóda, faje i od czasu do czasu
    paliwo no i kombinuje żeby to zmienić.

  • 29. Data: 2017-08-18 21:31:17
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 18 Aug 2017 19:44:50 +0200, Cavallino
    <c...@k...pl> wrote:

    >A coś konkretniej - co to za karta była?

    Kredytowa. Jaka dokładnie to nie powiem.

  • 30. Data: 2017-08-19 07:47:40
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    Przemyslaw P. <p...@g...com> wrote:

    >Chyba w Polsce są jakieś kulawe przepisy nie zezwalające na transakcje
    >kartą kredytową w trybie "bezobsługowym", bez podpisu.

    buhahahahahhaahhahahaha