  • 91. Data: 2010-07-01 08:36:58
    Temat: Re: Sie pochwale filmem tym razem
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Czy taka {przykładowa} charakterystyka wystarczy?
    > http://www.vigosl.com.pl/strona.php?29033

    Tak, wystarczy i potwierdza to, co napisałem.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 92. Data: 2010-07-01 08:38:54
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    Dariusz Zygmunt pisze:

    > Mógłbyś wyjaśnić co przez to chciałeś powiedzieć? ;-)

    Ale działa w praktyce i i tak ma być.
    Ma to jeszcze inaczej sformułować? :)

    Nie chce mi się rozwijać tematu, bo jak zwykle wyjdzie jak zwykle.
    Szkoda czasu.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl
    /drogie omo, wyprałem i jest czyste, i białe, i wzruszyłem się to piszę/