  • 11. Data: 2019-03-15 17:15:08
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: "zhbick" <n...@s...pl>

    Użytkownik "Lewis" napisał w wiadomości grup

    > Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

    Ale zawsze można legalnie licznik zmienić na skręcony.

  • 12. Data: 2019-03-15 17:59:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-15 16:10, p...@g...com wrote:
    > znajomy sprzedaje mondeo kombi (140 KM Titanium, 2009) przebieg ponad
    > 300tkm na otomoto od 14k PLN w DE od 4k EUR więc jak klient widzi jego
    > 21k PLN to się tylko puka w głowę. Ten przepis umocni tylko pozycję
    > sprowadzaczy i zwiększy ich zyski. Nie wyszło. Jak zwykle ;-)I słusznie, że się
    puka, bo IMO takie auto powinno kosztować bliżej 2,1
    tyś, a nie 21 tys. I kręcący handlarze nie mają nic do tego. W każdym
    razie ja bym za nie więcej niż 10 tyś nie dał. Zakładając, że byłbym
    desperatem bądź hobbystą poszukującym auta z 300 kkm przebiegu. :-) Jak
    dobrze poszukać, to za 21kzł można trafić coś z o połowę mniejszym
    przebiegiem, tak na początek:
    https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/Fo
    rd/Mondeo?km_from=101&country=be&sort=upsellOnTop%3A
    DESC%7C%7Cdays_in_stock%3ADESC&ctype=1&manufacturer=
    19&model=413&searchstring=&zip=&radius=500&gas=&km_f
    rom=101&km_to=&reg_date_from=2009&reg_date_to=2009&p
    rice_from=&price_to=

  • 13. Data: 2019-03-15 18:23:24
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    W dniu 2019-03-15 o 17:59, JDX pisze:
    > tyś, a nie 21 tys.
    I może jeszcze mówisz "wyłAnczac"?
    Tys. bo tysiące, a nie tyśiące.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2019-03-15 18:59:03
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 15-03-2019 o 17:59, JDX pisze:
    puka, bo IMO takie auto powinno kosztować bliżej 2,1
    > tyś, a nie 21 tys.

    Niby dlaczego?
    Wszystkie które oglądasz mają już pod 300 tys, tylko że skręcone.

  • 15. Data: 2019-03-15 19:02:57
    Od: p...@g...com

    Samobój :-) ja widzę 2.2 za 5 k Euro plus akcyza co będzie więcej niż 21k PLN i
    kolejny 2.0 za 5.5 k co też bije 21k. Nie wiem co to miało być ale nie wyszło ... Ale
    teraz widać że w narodzie wiara nie wygasła i kupujący wierzą w diesle z przebiegiem
    150 tys w 10-cio letniej furze ;-) tyle to drodzy parafianie leasingowe fury kręcą w
    3 lata potem turecki pcha do Bolandy a Janusze po paru latach narzekają że TDI
    skończył się na 1.9 ;-)

  • 16. Data: 2019-03-15 19:46:36
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-15 19:02, p...@g...com wrote:
> [...]
    > letniej furze ;-) tyle to drodzy parafianie leasingowe fury kręcą w 3
    > lata potem turecki pcha do Bolandy a Janusze po paru latach narzekają
    Nigdzie nie pisałem, że to będzie poniżej 21 tys, ale chodziło mi o
    kwoty zbliżone. Poza tym w którymś z tych ogłoszeń to zdaje się nawet
    rok gwarancji dają. No i nie wiem skąd założenie, że to są polisingowce.
    W każdym razie IMO 21k za auto z 300 kkm to cena z kosmosu. BTW. Moje
    autko ma 18 lat i 167 kkm przebiegu. Ale fakt, to jest benzyna, może
    dizle są bardziej ujeżdżane.

  • 17. Data: 2019-03-15 20:36:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Już nie skręci bo od kilku lat masz przebieg w cepiku

    Mój samochód w CEPIKu ma przebieg od przeglądu do przeglądu latający w
    obie strony. Pewnego roku wzrósł o aż pół miliona kilometrów, a potem o
    mniej więcej tyle spadł.

  • 18. Data: 2019-03-15 20:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik p...@g...com ...

> [...]
    > 3 lata potem turecki pcha do Bolandy a Janusze po paru latach
    > narzekają że TDI skończył się na 1.9 ;-)

    Tez nie przesadzajmy ze kazde auto kreci 50kkm rocznie.
    Raczej trzeba załozyc około 30-40kkm
    U nas sprzedaja 5,5 latki z przebiegami własnie w zakresie 180kkm ale i
    130kkm sie trafia.
    Ja przedstawicielskim kiedys tez nie przekraczałem 40kkm.
    Bo wiesz, to sa najczesciwej auta do jezdzenia na wizyty i te wizyty tez
    zajmuja czas pracy :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

  • 19. Data: 2019-03-15 21:26:40
    Od: p...@g...com

    Tu masz auta z Belgii a na otomoto z Niemiec czyli 2009 to właśnie 300 tkm ale
    czasami trafiają się perełki z połową tego przebiegu i wtedy miły turecki sprzedaje
    je Januszowi ;-)

  • 20. Data: 2019-03-16 13:48:02
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-03-15 o 20:36, Uncle Pete pisze:

    > Mój samochód w CEPIKu ma przebieg od przeglądu do przeglądu latający w
    > obie strony. Pewnego roku wzrósł o aż pół miliona kilometrów, a potem o
    > mniej więcej tyle spadł.

    Ale takie przypadki błędu łatwo wyłapać.
    Inaczej jak było w histroii np 260, 285, 315 nagle 220 230 245...

    Co do przebiegów, wystarczy szukając samochodu A z lat powiedzmy
    2006-2009 i widząc przebiegi rzędu 180-220, wejść w model następczy z
    lat powiedzmy 2011-2015, okaże się że tam wcale nie ma przebiegów rzędu
    100-140 tylko nadal okolice 200 :) Ciekawe dlaczego :)

    Lewis