  • 41. Data: 2019-03-18 17:44:56
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Mar 2019 08:11:39 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Może sam na złomowisko zawlec, na cześci rozebrać i sprzedać.

    Nie wolno. Tylko uprawnione szrotowisko moze rozebrac.

    > Dwa ciecia kątówką

    > Zadzwoń zapytaj
    > https://poradnikkatalizatorow.pl/cennik/

    A znajdzie ktos oficjalne dane, ile jest tego palladu czy platyny w
    nowym katalizatorze ?
    Wydaje mi sie, ze kiedys widzialem, i to jakies pojedyncze gramy byly.

    J.

  • 42. Data: 2019-03-18 17:48:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Mar 2019 08:00:32 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Czyli na oficjalnej stacji demontażu
    > To ok
    > Teraz na takiej stacji przynajmniej u nas nic za auto dać w pln nie chcą a jeszcze
    liczą sobie dopłaty 5zł za każdy kg brakującej wagi.

    Moga sobie liczyc, bo czy licza ...

    U mnie chyba ciagle przyjezdzaja laweta, zabieraja, wyplacaja gotowke
    ... i zostawiaja zaswiadczenie z demontazu.

    J.

  • 43. Data: 2019-03-18 19:04:59
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    >Pierwszy z brzegu
    >https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator/1432066
    /

    o ja cierpie dole....
    urwal nac. z czego to jest?
    niby e36, przeca te trupy chodza po olx za 2-4k, a tzw ladniejsze po ok 5000
    i i tak nikt tego nie chce...
    tymczasem
    https://www.olx.pl/oferta/bmw-e36-328-325-rarytas-ko
    mpletny-uklad-wydechowy-katalizatory-CID5-IDz4BnD.ht
    ml#f97b2de85c
    niby z katami, i to dwoma....
    oczywiscie jako duzy chlopczyk wiem ze takie darmowe obiady nie istnieja
    wiec pytam co jest grane....
    ten kat za 5000 w skupie to z jakiegos schnizera jest czy co? m3 moze?

  • 44. Data: 2019-03-19 14:28:15
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 17:48:42 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > U mnie chyba ciagle przyjezdzaja laweta, zabieraja, wyplacaja gotowke
    > ... i zostawiaja zaswiadczenie z demontazu.

    U mnie jedna oficjalna stacja demontaż a kolejna to z 50km dalej więc pewnie dlatego
    robią jak robią

  • 45. Data: 2019-03-19 18:24:38
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 18.03.2019 o 08:49, irko pisze:

    > tylko tutaj sa same uszkodzone

    Ale także po niewielkich stłuczkach. Sam oglądałem w polskim komisie
    auto z tego źródła, oczywiście już po naprawie.
    Dla mnie komis to także handlarz.

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.