  • 31. Data: 2019-03-18 14:34:39
    Temat: Re: Skad handlarze kupuja samochody
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 18.03.2019 o 08:49, irko pisze:

    > tylko tutaj sa same uszkodzone

    I właśnie na uszkodzonych jest największy zarobek dla handlarza.

  • 32. Data: 2019-03-18 15:21:20
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-03-18 08:28, Kris wrote:
    [...]
    > Uprzejmie objaśniam jak to działa
    > Masz tzw szrota i chcesz go wyrejestrować
    > "Zezłomować" możesz w wyznaczonych stacjach demontażu
    > Jednak tam nie dostaniesz za wraka ani złotówki najczęściej a jeszcze trzeba
    dopłacić 5zł za każdy brakujący kg w stosunku do wagi wpisanej w DR
    > Jak wpiszesz w net "złomowanie pojazdu" to wyskoczą tysiące stron typu "kupie każde
    auto, stan techniczny nieważny"
    > I kupią płacąc Tobie kilka stówek.
    A w jakim celu kupują? Dla papierów?

  • 33. Data: 2019-03-18 15:34:19
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 09:21:22 UTC-5 użytkownik JDX napisał:
    > On 2019-03-18 08:28, Kris wrote:
    > [...]
    dopłacić 5zł za każdy brakujący kg w stosunku do wagi wpisanej w DR
    każde auto, stan techniczny nieważny"
    > A w jakim celu kupują? Dla papierów?

    Za kilka stowek to mozna auto popchnac na zlom. Mi lata temu za malucha dali chyba
    650pln.
    Dzis pewnie mniej nie daja a auta ciezsze wiec taniej niz te 500-800pln na zlomie nie
    jest.

    A w praktyce jak sie takie auto rozbierze to sporo czesci mozna sprzedac za konkretne
    pieniadze.
    chocby felgi po 50pln, szyby po tyle samo, kompletne drzwi to juz pare stowek za
    sztuke i tak dalej. Nawet styrane auto jest warte ze 2-3kpln w czesciach.
    A reszta na zlom. Tez za pare groszy.

    No i w pewnych przypadkach blaszka z VIN-em tez swoje kosztuje...

  • 34. Data: 2019-03-18 15:39:37
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:21:22 UTC+1 użytkownik JDX napisał:

    > A w jakim celu kupują? Dla papierów?
    Na złom
    Właścicielowi auta dadzą 300 sami sprzedadzą na współpracującym z nimi skupie za
    600zł
    Dodatkowo coniektórzy jeszcze aluminium, miedz itp wyrwą i sprzedadzą osobno
    Sam katalizator to dodatkowe kilka/kilkanaście stówek a bywają i takie za które na
    skupach kilka tysięcy płaca
    Pierwszy z brzegu
    https://katalizatorychrzanow.pl/katalizator/1432066/
    Właściciele aut nie są tego świadomi i sprzedają klamota ciesząc się że się kłopotu
    pozbywają a przy okazji z 5stówek dostana
    Zbieracz sam katalizator sprzeda i mu się koszt zakupu już zwrócił.

  • 35. Data: 2019-03-18 15:44:20
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:34:21 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Za kilka stowek to mozna auto popchnac na zlom. Mi lata temu za malucha dali chyba
    650pln.

    To sprawdź na
    https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    czy ten maluch ciągle na Tobie nie wisi;)
    Ja takiego jednego dużego fiata
    No chyba że jakaś umowe wtedy załatwiłeś

    > Dzis pewnie mniej nie daja a auta ciezsze wiec taniej niz te 500-800pln na zlomie
    nie jest.

    Bez umowy. Ale każde złomowisko ma jelenia na którego umowy robią

> [...]
    sztuke i tak dalej. Nawet styrane auto jest warte ze 2-3kpln w czesciach.

    Za katalizator można ładna kasę wyrwać

    > No i w pewnych przypadkach blaszka z VIN-em tez swoje kosztuje...

    A to też.

  • 36. Data: 2019-03-18 15:52:17
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 09:44:22 UTC-5 użytkownik Kris napisał:

    > To sprawdź na
    > https://obywatel.gov.pl/kierowcy-i-pojazdy/moj-pojaz
    > czy ten maluch ciągle na Tobie nie wisi;)

    Nie sadze.

    > Ja takiego jednego dużego fiata
    > No chyba że jakaś umowe wtedy załatwiłeś

    Calosc byla robiona przez oficjalny zlom i w urzedzie wyrejestrowalem.

    > Bez umowy. Ale każde złomowisko ma jelenia na którego umowy robią

    A z tym to roznie. Jak kto robi tak ma.

  • 37. Data: 2019-03-18 16:00:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 15:52:19 UTC+1 użytkownik s...@g...com
    napisał:

    > Calosc byla robiona przez oficjalny zlom i w urzedzie wyrejestrowalem.

    Czyli na oficjalnej stacji demontażu
    To ok
    Teraz na takiej stacji przynajmniej u nas nic za auto dać w pln nie chcą a jeszcze
    liczą sobie dopłaty 5zł za każdy kg brakującej wagi.

    > A z tym to roznie. Jak kto robi tak ma.

    Dlatego ze jest jak wyżej napisałem to masz taki wysyp ogłoszeń "kupie auto w każdym
    stanie"

  • 38. Data: 2019-03-18 16:01:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    /
    >Właściciele aut nie są tego świadomi i sprzedają klamota ciesząc się
    >że się kłopotu pozbywają a przy okazji z 5stówek dostana

    No tak, tylko gdzie ma sprzedac drozej ?

    >Zbieracz sam katalizator sprzeda i mu się koszt zakupu już zwrócił.

    Sam ma katalizator wymontowac ?
    A taki 20-letni katalizator nadal tyle warty ?

    J.

  • 39. Data: 2019-03-18 16:11:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 18 marca 2019 16:02:43 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > No tak, tylko gdzie ma sprzedac drozej ?

    Może sam na złomowisko zawlec, na cześci rozebrać i sprzedać. A jak nie ma takich
    możliwości to sprzedaje handlarzowi

    > Sam ma katalizator wymontowac ?

    Dwa ciecia kątówką

    > A taki 20-letni katalizator nadal tyle warty ?

    Zadzwoń zapytaj
    https://poradnikkatalizatorow.pl/cennik/

  • 40. Data: 2019-03-18 16:49:32
    Od: SERG <m...@n...fm>

    W dniu 2019-03-15 o 07:35, irko pisze:
    > Witam
    > Jest tu jakis handlarz samochodow? Skad one kupuja samochody? Szukaja na
    > portalach typu mobile okazji czy gdzie ?

    Platformy aukcyjne firm leasingowych, do których to aukcji maja dostęp
    tylko firmy zajmujące się zarobkowym obrotem pojazdami, platformy
    aukcyjne ubezpieczycieli...