  • 11. Data: 2015-05-17 20:26:49
    Temat: Re: Skąd załatwić transport/przyczepę?
    Od: "Piotr" <a...@s...pl>

    news:mjald3$n6v$1@dont-email.me...
    > "Piotr" <a...@s...pl> wrote in message
    >
    > Chciałbym zweryfikować to 30zł/dobę.

    Ale ja podawałem _przyczepki_ bez samochodu i może jeszcze
    kierowcy (jak w taxi bagażowym).
    A poza tym chyba oczywiste jest, że cena inna za 1 a inna za 3 czy 4 dni.
    Nie jestem Wszystkowiedzącą i nie piszę tylko po to żeby
    "mieć rację".
    Kilkakrotnie przy przeprowadzkach wypożyczałem przyczepki
    i większy miałem problem z odpowiednio silnym samochodem
    (i ryzykiem przydybania przez zbyt dociekliwego misia)
    niż z wynajmem przyczepki.
    Koszty paliwa, załadunku przez szwagra itp. trzeba sobie doliczyć
    na własną rękę :)

    Tu masz 3 pierwsze jakie wpadły mi w oko w Krakowie
    http://www.abi-przyczepy.pl/
    http://przechlopaki.pl/wypozyczalnia-przyczep
    http://www.przyczepywieliczka.pl/

    W moim mieście znam po 30zł, ale firma (firemka) nawet strony
    www nie prowadzi. Mała jest to i ceny ma małe.
    Moje miasto jest 200km od Krakowa, chyba nie opłaci Ci się
    przyjeżdżać po przyczepkę.

  • 12. Data: 2015-05-17 20:47:54
    Od: "wowa" <w...@g...pl>

    Gdzie w Krakowię pożyczę stosowne auto z przyczepą lub wynajmę transport?
    Jakiego rzędu kosztów mogę się spodziewać?

    Przyczepę np. tu: http://sklep.auto-mont.com.pl/28-wypozyczalnia-przyc
    zep.
    Jeśli nie masz auta to większy problem. Albo znajomy, albo podejdź na skład
    budowlany, powinni mieć namiar na transport i obędzie się bez przyczepki.
    Wojtek