  • Data: 2019-02-18 19:19:14
    Temat: Skórzana tapicerka - renowacja
    Od: p...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam, mam stare auto, które ma dla mnie wartość sentymentalną, strasznie
    je styrałem swojego czasu (budowa) a teraz nadeszła pora renowację.

    Tapicerka wygląda aktualnie tak:
    https://photos.app.goo.gl/XauUQ8WDLUq28Lf78

    Czy doczyścić i otłuścić pęknięcia, jaką szpachlę (skórę w kleju) polecacie do
    uzupełnienia ubytków. Gdzie można zamówić nową farbę i kogo polecacie,
    aby wysyłając zagłówek właściwie dobrano kolor? Chętnie też zapoznam się z
    Waszymi doświadczeniami i radami dotyczącymi renowacji skórzanej tapicerki.