  • 61. Data: 2018-10-13 22:27:35
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2018 o 22:11, RadoslawF pisze:

    > Gówno prawda.
    > Przerabialiśmy to w stosunku do kierowców PKSu jak i MPK
    > czy podobnych. Nikt ich nie kontrolował bo przecież pasażerom
    > się śpieszy.

    A teraz kontrolują - co prawda rutynowo przed rozpoczęciem zmiany i
    zawsze może się w robocie nawalić, ale jakoś nie słychać o tym, żeby
    pijany kierowca autobusu miejskiego uczestniczył w kolizji czy wypadku.

    Tak więc od twojego "gówno prawda" wolałbym jakieś dane.

    Shrek

  • 62. Data: 2018-10-13 23:18:24
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Saturday, October 13, 2018 at 10:27:36 PM UTC+2, Shrek wrote:

> [...]
    > pijany kierowca autobusu miejskiego uczestniczył w kolizji czy wypadku.
    >
    > Tak więc od twojego "gówno prawda" wolałbym jakieś dane.

    google?
    http://www.google.pl/search?ie=ISO-8859-2&hl=pl&sour
    ce=hp&biw=&bih=&q=pijany+kierowca+autobusu&gbv=2&oq=
    pijany+kierowca+autobusu

    miejski? prosze bardzo:
    https://www.se.pl/wiadomosci/lokalne/warszawa/warsza
    wa-miejski-autobus-w-rowie-kierowca-piotr-g-byl-komp
    letnie-pijany-aa-R5K8-7xpu-zHjE.html

  • 63. Data: 2018-10-14 07:02:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 13.10.2018 o 23:18, WS pisze:

> [...]
    >
    > miejski? prosze bardzo:
    > https://www.se.pl/wiadomosci/lokalne/warszawa/warsza
    wa-miejski-autobus-w-rowie-kierowca-piotr-g-byl-komp

    No dobrze - i ile takich przypadków jest? Margines w porównaniu z ogółem
    (w przypadku ogółu to też margines zresztą).

    Shrek

  • 64. Data: 2018-10-14 11:15:52
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 21:07, ToMasz pisze:

    > nigdy nie było wypłaty z mojego oc.
    > PRzymykamy oko na piratów. mówimy - co z tego ze przejechał przez ciągłą
    > - jak nie było zagrożenia. ale następnym razem będzie, kolejnym razem
    > będzie wypadek. zrzucą się na pokrycie szkód wszyscy płacący OC. byłoby
    > fajnie, gdyby mimo wszystko nie szkoda, ale wysokośc szkody miała wpływ
    > na oc. bez zarzynania oczywiście. ale tak np jak chcesz jeździć po
    > wypadku który spowodowałeś, to zapłać np 10% szkody, albo zakaz jazdy do
    > końca życia. Ale to by wszyscy kamery musieli mieć. albo inne podejście
    > do transportu.

    No i właśnie dlatego, że nie miałeś wypłaty ze swojego OC (a jak
    pisałem, jest to tylko kwestia czasu) oraz że nie masz wyobraźni co by
    było gdybyś jednak komuś zrobił krzywdę większą niż złamanie palca,
    piszesz sobie to co piszesz.

  • 65. Data: 2018-10-14 11:17:49
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-13 o 22:27, Shrek pisze:

    > A teraz kontrolują - co prawda rutynowo przed rozpoczęciem zmiany i
    > zawsze może się w robocie nawalić, ale jakoś nie słychać o tym, żeby
    > pijany kierowca autobusu miejskiego uczestniczył w kolizji czy wypadku.

    O kierowców małych samochodów też się rzadko słyszy, adekwatnie do ich
    ilości

    > Tak więc od twojego "gówno prawda" wolałbym jakieś dane.

    Oj Dana Dana

  • 66. Data: 2018-10-14 11:39:19
    Od: "miumiu" <a...@b...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    >W dniu 2018-10-10 o 09:58, WS pisze:

    > Napisali, bo to nośny temat dla polityków i gawiedzi internetowej - na

    Tu nie trzeba wzmozonych kontroli. Najlepszy efakt da 20 lat paki w
    slowackim wiezieniu dla tego mordercy. Taki precedens powinien dac do
    myslenia wszystkim zapierdalaczom, ktorzy czuja sie calkowicie bezkarni, bo
    wiedza ze w najgorszym razie to dostana zawiasy i 500zl mandatu. Najwyzsza
    pora aby takie wypadki traktowac jak umyslne morderstwo.

    Pzdr

  • 67. Data: 2018-10-14 12:20:29
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 14 Oct 2018 11:39:19 +0200, miumiu wrote:
> [...]
    > bo wiedza ze w najgorszym razie to dostana zawiasy i 500zl mandatu.
    > Najwyzsza pora aby takie wypadki traktowac jak umyslne morderstwo.

    Wydaje się to nieco za dużo... Po mojemu wystarczy konfiskować samochód
    przy przekroczeniu o +30%. A przy recydywie dodatkowo odbierać prawo
    jazdy (niech zdaje jeszcze raz).

    Mateusz

  • 68. Data: 2018-10-14 12:26:13
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 13 Oct 2018 22:14:05 +0200, RadoslawF wrote:

    > Można tylko po co?
    > Pierwsza zmiana startuje z zajezdni jak kontrolerów tam nie ma a kolejna
    > przejmuje samochody na trasie.
    > A może dokupisz po alkomacie do każdego autobusu?
    > I dołożysz do każdego autobusu kontrolera?

    Taki patent: aby odblokować immobiliser trzeba dmuchnąć w rurkę. Jeśli
    systemowi spodoba się analiza - pozwala odpalić.

    Mateusz

  • 69. Data: 2018-10-14 12:28:42
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 14-10-2018 o 11:39, miumiu pisze:
    Najwyzsza
    > pora aby takie wypadki traktowac jak umyslne morderstwo.

    Raczej kapeluszników, jak innych psychicznie chorych i izolować ich od
    pisania w usenecie.
    KAPELUSZ PLONK

  • 70. Data: 2018-10-14 12:42:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 14 Oct 2018 10:20:29 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Wydaje się to nieco za dużo... Po mojemu wystarczy konfiskować samochód
    > przy przekroczeniu o +30%. A przy recydywie dodatkowo odbierać prawo
    > jazdy (niech zdaje jeszcze raz).

    Albo zabrac PJ, skierowac na rozszerzone badania, a tam psycholog zada
    jedno pytanie i obleje kierowce na rok :-)

    J.