  • 71. Data: 2018-10-14 12:52:57
    Temat: Re: Slowacja - juz poluja na polskich kierowcow...
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Taki patent: aby odblokować immobiliser trzeba dmuchnąć w rurkę. Jeśli
    > systemowi spodoba się analiza - pozwala odpalić.

    Taki patent - bierę balonik i dmucham. Zanim się napiję;)

    Shrek

  • 72. Data: 2018-10-14 12:56:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 22:14:05 +0200, RadoslawF napisał(a):

    > I niei dostrzegasz absurdu tego rozwiązania?

    Dostrzegam, ale dostrzegam tez ze "nie da sie" to bajki :-)

    > Można tylko po co?
    > Pierwsza zmiana startuje z zajezdni jak kontrolerów tam
    > nie ma

    No to beda.

    > a kolejna przejmuje samochody na trasie.
    > A może dokupisz po alkomacie do każdego autobusu?

    A czemu nie ?

    > I dołożysz do każdego autobusu kontrolera?

    Mozna dolozyc do autobusu. Nie dmuchniesz - nie ruszysz.

    J.

  • 73. Data: 2018-10-14 13:05:03
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 18:39:44 +0200, Cavallino napisał(a):

    > W ciemno wyprzedzał tylko sprawca.
    > Reakcje reszty były prawidłowe.

    Po pierwsze - wcale nie powinni wyprzedzac, skoro zakaz, ciagla linia,
    i brak widocznosci. No ale swiety to i ja nie jestem.

    Merc to zrobil w miare dobrze, Ferrari juz nie ...

    > Ciekawe czy u nich tak samo palma kapeluszom odbiła.

    Jak Mirek pisze - nie calkiem, ale sam rozumiesz - jak sa wysokie
    kary, a ponoc sa, i trzeba sie ograniczac do przekroczenia o 20 km/h,
    to potem spoleczenstwo nie lubi tych, co ich wyprzedza.
    Choc niemcy jeszcze nie siegaja po komorki.

    J.

  • 74. Data: 2018-10-14 13:12:54
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Oct 2018 15:23:24 +0200, Shrek napisał(a):

    > Tym niemniej jak słusznie zauważyłeś rzadko się zdarza, żeby taki
    > szybki, bezpieczny i "bogaty" poszedł na czołówkę z tirem. Więc
    > korelacja jest. Korelacja to jeszcze nie koniecznie związek przyczynowo
    > skutkowy, ale jednak obstawiam, że w tym przypadku tak właśnie jest

    Mala. To co pisalem, to brak widocznosci. Plus szczescie/statystyka -
    ze akurat sie tir nie pokazal.

    Z rzadka to chyba oni widza, ze jest szeroko i wymuszaja zjazd na
    pobocze ... i tu sie moga tira bac :-)

    > - po
    > prostu im większy przeciwnik tym bardziej go "cenią". Oczywiście czasem
    > się zdąży taki co wogóle widoczności nie ma a wyprzedać musi - wtedy to
    > po prostu statystyka, że nie trafia akurat na tira - tirów jest po
    > prostu o rzędy wielości mniej niż innych a i krętych dróg unikają.

    Tak o rzedy to nie, jeden rzad (10x) moze ... a ja pisze o DK8, wiec
    tam sa. Ale w weekend moze mniej.

    J.

  • 75. Data: 2018-10-14 13:24:31
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    > Po mojemu wystarczy konfiskować samochód
    > przy przekroczeniu o +30%. A przy recydywie dodatkowo odbierać prawo
    > jazdy (niech zdaje jeszcze raz).

    A co to ma wspólnego z tym, o czym akurat jest dyskusja?
    Przypominam, że chodzi o karę dla zabójcy, a nie o karę za jakieś
    idiotyczne wykroczenie, w rodzaju przekroczenia dopuszczalnej prędkości.
    Chodzi o bezwzględne i surowe karanie pierdolonych szmat, stwarzających
    śmiertelne zagrożenie na drodze.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 76. Data: 2018-10-14 13:31:22
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2018-10-14 o 13:05, J.F. pisze:

    > Merc to zrobil w miare dobrze, Ferrari juz nie ...

    NIE!
    Kutas w mercu miał po prostu szczęście.
    Miał szczęście, że skoda nie przyjechała kilka sekund wcześniej.
    I cały czas mocno żałuję, że w miejscu skody nie jechał czołg.

    --
    Akarm
    http://bykom-stop.cba.pl/

  • 77. Data: 2018-10-14 13:31:45
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-14 o 12:52, Shrek pisze:

    > Taki patent - bierę balonik i dmucham. Zanim się napiję;)

    Przenośny wentylatorek na baterie wystarcza.

    Pozdrawiam

  • 78. Data: 2018-10-14 13:34:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-14 o 12:56, J.F. pisze:

    > Dostrzegam, ale dostrzegam tez ze "nie da sie" to bajki :-)

    Zgłoś to osobie która to napisała.
    No chyba że niedokładnie cytowałeś i w oryginale było
    "nie da się skutecznie".

    > No to beda.

    > A czemu nie ?

    > Mozna dolozyc do autobusu. Nie dmuchniesz - nie ruszysz.

    Wentylatorka na baterię dmuchającego powietrzem z otoczenia
    nigdy nie widziałeś?

    Pozdrawiam

  • 79. Data: 2018-10-14 13:58:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 14.10.2018 o 13:31, RadoslawF pisze:

    > Przenośny wentylatorek na baterie wystarcza.

    E tam. Może wymagać obeności CO2;)

    Shrek

  • 80. Data: 2018-10-14 14:10:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 14 Oct 2018 13:58:44 +0200, Shrek napisał(a):

    > E tam. Może wymagać obeności CO2;)

    W Polsce zyjemy ... "jest w autobusie ktos trzezwy ? Bo jak nie
    dmuchnie, to nie ruszymy".

    Choc lata propagandy robia swoje, ciekawe ilu pasazerow zadzwoniloby
    po policje ... 50% ?

    J.