eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaSłuchawki bluetooth z większą niż 2 sparowanych jednocześnie źródeł muzyki? › Słuchawki bluetooth z większą niż 2 sparowanych jednocześnie źródeł muzyki?
    From: "Pszemol" <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Słuchawki bluetooth z większą niż 2 sparowanych jednocześnie źródeł
    muzyki?
    Date: Sun, 14 Dec 2014 10:29:32 -0600

    Czy ktoś widział na rynku do kupienia słuchawki bluetooth które możnaby
    sparować z więcej niż dwoma urządzeniami i aby dało się przełączać między
    tymi urządzeniami? Mam małe mieszkanie, nie chciałbym mieć 5 par
    słuchawek, 5 zasilaczy/ładowarek - gratów już mam wystarczająco dużo :-)

    Chciałbym mieć w domu jedne dobre słuchawki bezprzewodowe (nie infrared)
    do których mógłbym puścić muzykę lub wiadomości radiowe z kilku źródeł:
    oglądanie TV/DVR czasem w nocy, aby nie budzić domowników...
    iPhona4 trzymanego w kieszeni w czasie np. spaceru czy dłubaniu przy
    aucie...
    aby też mogła z tych słuchawek skorzystać moja kobitka, która akurat
    chce posłuchać coś ze swojego iPada Air... Albo coś z jej iPhone5 lub tego
    samego TV/DVR... Parowanie jest upierdliwe, zwłaszcza gdy chodzi o TV, bo
    chcę jego transmitter bluetootha schować między ścianą a telewizorem
    (TV nie ma BT, muszę dokupić adapter Toslink=>BT zasilany z USB telewizora)

    I to wszystko aby dało się zrobić z jak najmniejszą liczbą parowań, da się?

    Typowe lepsze słuchawki BT obsługują tylko dwa urządzenia jednocześnie:
    http://www.tigerdirect.com/applications/searchtools/
    item-Details.asp?EdpNo=8415539&sku=B55-2102
    Nie wiem czy to się otworzy Wam z Polski, to link do słuchawek
    Bose AE2w Bluetooth headphones - Bluetooth, Built-in Microphone,
    Built-in Control, USB Rechargeable, 3.5mm Audio In, Black - 363764-0010

    Widział ktoś inne, które obsługują 3 lub lepiej 4 urządzenia BT?
    Cena rzędu 200-300 dolców jest jak najbardziej do zaakceptowania.