  • 31. Data: 2023-11-22 12:10:23
    Temat: Re: Smar
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 22 Nov 2023 11:01:28 +0100, Robert Wańkowski wrote:

    > Rolka jest lita. Te odsadzenie jest chyba po to, aby rolka nie tarła
    > krawędzią o jarzmo, któer jest trochę mniejsze niż rolka. Byłby efekt
    > skrawania jarzmem o rolkę, a tak tylko trze.

    Tez mi to wpadlo do głowy.

    J.

  • 32. Data: 2023-11-23 01:10:59
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-22, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Stówkę kosztuje, trzeba szukać po numerze części.
    > https://www.czesci.narzedziabaxo.pl/czesci/060332773
    7/bosch

    > https://www.google.com/search?client=opera&q=2606625
    902&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    Nic nie znalazłem. Co więcej, nie znalazłem nic co by sugerowało, że dla
    szlifierek taśmowych stosuje się rolki grafitowe. Obstawiam, że może być
    np. samosmarująca ale nie jest to lity grafit.

    Ona jest tylko miekka czy tez również krucha? Zastanawia mnie dlaczego
    to są dwie rolki.

    --
    Marcin

  • 33. Data: 2023-11-23 16:18:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 23 Nov 2023 00:10:59 GMT, Marcin Debowski wrote:

> [...]
    > szlifierek taśmowych stosuje się rolki grafitowe. Obstawiam, że może być
    > np. samosmarująca ale nie jest to lity grafit.

    Ma wysoki opór elektryczny - to raczej nie jest grafit :-)

    > Ona jest tylko miekka czy tez również krucha? Zastanawia mnie dlaczego
    > to są dwie rolki.

    Sprawdzenie kruchosci będzie niszczące :-(

    J.

  • 34. Data: 2023-11-24 01:31:36
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-11-23, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    902&sourceid=opera&ie=UTF-8&oe=UTF-8

    > Ma wysoki opór elektryczny - to raczej nie jest grafit :-)

    > Sprawdzenie kruchosci będzie niszczące :-(

    Niekoniecznie. Robert już to macał. Jeden z trzech scanariuszy:
    - miękkie ale elastyczne (po delikatnym nacisnięciu odzyskuje kształt)
    - miękkie ale plastyczne (po delikatnym nacisnięciu zostaje trwały odcisk)
    - miękkie i kruche (po delikatnym nacisnięciu widać, że się odłupują drobiny)

    --
    Marcin