  • 1. Data: 2023-10-17 16:48:57
    Temat: Winda
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Wygląda jak typu paternoster, ale stopnie po obu kierunkach ruchu nie są
    obrócone o 180°.
    Stopnie odtwo... ok, w tym momencie załapałem jak to działa.

    Ona jest sztywna, a myślałem, że to w pętli działa. I tylko na potrzeby
    demonstracji w tych krótkich cyklach oscyluje.
    Te dwie stumetrowe listwy ma linach wykonują ruch posuwisto zwrotny, a
    człowiek musi przeskakiwać, aby przemieszczać się w wybranym kierunku.

    https://youtu.be/e4pziNC52JY?si=1pKCzz7HcA8dsyc-&t=3
    75
    U mnie ten film jakoś poklatkowo się odtwarza.

    Robert

  • 2. Data: 2023-10-17 17:50:38
    Temat: Re: Winda
    Od: PeJot <s...@n...pl>

> [...]
    >
    > https://youtu.be/e4pziNC52JY?si=1pKCzz7HcA8dsyc-&t=3
    75
    > U mnie ten film jakoś poklatkowo się odtwarza.

    Mokry sen BHPowca :)

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza

  • 3. Data: 2023-10-17 17:56:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 16:48:57 +0200, Robert Wańkowski wrote:
> [...]
    >
    > https://youtu.be/e4pziNC52JY?si=1pKCzz7HcA8dsyc-&t=3
    75
    > U mnie ten film jakoś poklatkowo się odtwarza.

    Za duzo otwartych?

    Bywały podobne w wesolych miasteczkach, bo użytkowo ... BHP chyba nie
    przepusci?

    Wydawało mi się, ze gdzies tu widziałem
    https://www.youtube.com/watch?v=GlVD-y2CAbw
    https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

    ale nie ...

    J.

    P.S. Dziwne windy
    https://www.youtube.com/results?search_query=strange
    +elevator

    np
    https://www.youtube.com/watch?v=ZgDBIzClmPg

  • 4. Data: 2023-10-17 18:34:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 17:56, J.F pisze:

    75

    > Za duzo otwartych?

    Nie, w Operze się kaszani. Nie tyle co poklatkowo, ale kilkanaście
    klatek do przodu i kilka do tyłu.
    W Chromie ok.

    > Bywały podobne w wesolych miasteczkach, bo użytkowo ... BHP chyba nie
    > przepusci?

    Ta moja, czy te poziome Twoje?

    > Wydawało mi się, ze gdzies tu widziałem
    > https://www.youtube.com/watch?v=GlVD-y2CAbw
    > https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

    Cuda, ten film też się kaszani.

    > ale nie ...

> [...]

    We Wrocławiu też macie.
    https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s

    Chciałem się tam wybrać, ale czy jest ogólnodostępna?

    Robert

  • 5. Data: 2023-10-17 18:54:59
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Wańkowski wrote:

    75

    > Ta moja, czy te poziome Twoje?

    Ta twoja.
    Toz to byle inspektor powinien zaraz zakazac uzywania :-)

    > We Wrocławiu też macie.
    > https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s
    >
    > Chciałem się tam wybrać, ale czy jest ogólnodostępna?

    Nie.
    Byc moze udając klienta, albo jakis pracownik móglby cie wprowadzic
    ... ale czy ona jeszcze jezdzi?
    Toż to prawie 100 lat ... a czesci zamiennych nie ma ..

    https://wroclaw.naszemiasto.pl/kurier-w-potrzasku/ar
    /c16-6217965

    Swoją drogą - jak na tyle lat, to wypadków dziwnie mało :-)

    J.

  • 6. Data: 2023-10-17 19:02:19
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 18:54, J.F pisze:

    > Nie.

    Rok temu chyba działała.
> [...]

    /c16-6217965

    > Swoją drogą - jak na tyle lat, to wypadków dziwnie mało ?

    Dodać nowoczesne czujniki i nikogo nie przyskrzyni. Podobnie jak w
    drzwiach obrotowych. Ale tam chyba na przeciążenie to działa.

    Robert

  • 7. Data: 2023-10-17 19:19:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Oct 2023 19:02:19 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Rok temu chyba działała.
    > https://www.youtube.com/watch?v=iX0PBsI-y-M&t=4s

    To jest film sprzed 9 lat (2014).

    Budynek został sprzedany, co robi nowy wlaściciel ... nie wiem
    https://www.wroclaw.pl/przedsiebiorczy-wroclaw/budyn
    ek-wbk-rynek-wroclaw

    /c16-6217965

    > Dodać nowoczesne czujniki i nikogo nie przyskrzyni. Podobnie jak w
    > drzwiach obrotowych. Ale tam chyba na przeciążenie to działa.

    Ale to sie kreci od 1931, choc czujniki mogli unowoczesnic ..

    J.

  • 8. Data: 2023-10-17 19:30:04
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 17.10.2023 o 19:19, J.F pisze:
    > To jest film sprzed 9 lat (2014).

    Linki pomyliłem.
    https://www.tiktok.com/@wroclaw.pl/video/71086771858
    03701509

    Ale widzę w opisie, że tylko dla wybranych.

    Robert

  • 9. Data: 2023-10-18 01:40:32
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-10-17, Robert Wańkowski <r...@w...pl> wrote:

    > Cuda, ten film też się kaszani.

    Odnosze wrażenie, że YT coś napaskudził w ciągu ostatniego roku bo mam
    olbrzymie problemy z odtwarzaniem na 2ch osobnych laptokach z 8GB RAMu.
    Kiedyś to starczało z nadmiarem. Teraz już nie starcza. Kończy się ram i
    zaczyna swapować na dysk co powoduje własnie te zamrożenia w odtwarzaniu
    pod YT. Jedyne co mozna zrobic to pozamykać wszystkie zbędne zakładki i
    programy.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2023-10-18 13:16:07
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    > Odnosze wrażenie, że YT coś napaskudził w ciągu ostatniego roku bo mam
    > olbrzymie problemy z odtwarzaniem na 2ch osobnych laptokach z 8GB RAMu.

    To raczej nie powód, że coś zrzuca na dysk. Cały film jest w postaci
    kilkanaście klatek do przodu kilka do tyłu.

    Ten jest popsuty.
    https://www.youtube.com/watch?v=SEpsY44jo3E

    Video ID / sCPN SEpsY44jo3E / A3PR D36H J64H
    Viewport / Frames 640x480*1.50 / 0 dropped of 238
    Current / Optimal Res 640x480@30 / 640x480@30
    Volume / Normalized 23% / 23% (content loudness -2.2dB)
    Codecs avc1.4d401e (135) / opus (251)
    Connection Speed 32804 Kbps
    Network Activity 0 KB
    Buffer Health 62.43 s
    Mystery Text s:4 t:6.98 b:0.000-69.403 P L pbs:3868
    Date

    A ten jest dobry.
    https://www.youtube.com/watch?v=GlVD-y2CAbw

    [X]
    Video ID / sCPN GlVD-y2CAbw / VTX4 7V5N A1TX
    Viewport / Frames 640x480*1.50 / 0 dropped of 1667
    Current / Optimal Res 640x480@30 / 640x480@30
    Volume / Normalized 23% / 23% (content loudness -4.9dB)
    Codecs vp09.00.51.08.01.01.01.01.00 (244) / opus (251)
    Color bt709 / bt709
    Connection Speed 61330 Kbps
    Network Activity 0 KB
    Buffer Health 74.43 s
    Mystery Text s:4 t:165.57 b:0.000-26.693,80.080-101.434,117.451-240.001 P L
    pbs:3333
    Date

    Wina kodeków?
    W Chromie jest ok.