  • 141. Data: 2012-04-03 07:50:44
    Temat: Re: [OT] Re: SmartTV w Samsungu
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-02 22:24, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    Na pewno?

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 142. Data: 2012-04-03 09:07:57
    Temat: Odp: [OT] Re: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jle35v$2jq$...@m...internetia.pl...
    > Dnia 2012-04-02 22:24, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > ^^^^^^^^^^^^

    > Na pewno?

    Tak.
    Wejdź sobie na maps.google.pl
    Klikasz prawym klawiszem myszki w mapę, zaznacza się wybrany punkt, z menu
    kontekstowego które się z automatu rozwija możesz wybrać co chcesz z nim
    zrobić.
    Może być np. punktem docelowym.

    Identycznie działa to w porządnych nawigacjach.

  • 143. Data: 2012-04-03 13:00:43
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-03 09:07, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

> [...]
    > Klikasz prawym klawiszem myszki w mapę, zaznacza się wybrany punkt, z
    > menu kontekstowego które się z automatu rozwija możesz wybrać co chcesz

    Czyli dwa kliknięcia (pomijając, że wycinek mapy zwykle jest mały (a
    praktycznie zawsze na mobilnych navi) i trzeba najpierw mapę zoomować i
    przesuwać) - w TT znalezienie objazdu to 3 kliknięcia :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 144. Data: 2012-04-03 13:21:43
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]

    > praktycznie zawsze na mobilnych navi) i trzeba najpierw mapę zoomować i
    > przesuwać) - w TT znalezienie objazdu to 3 kliknięcia :)

    Ale ja nic nie pisałem o znalezieniu objazdu, bo do tego służy inna funkcja,
    tylko o wytyczeniu trasy w formie wizualnej.
    Ja na ślepo żadnej nawigacji nie ufam i chcę widzieć co mi wytyczyło, często
    wprowadzam swoje poprawki w taki sposób.

  • 145. Data: 2012-04-03 13:38:13
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-04-03 13:21, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    odpisać:

    > Ja na ślepo żadnej nawigacji nie ufam i chcę widzieć co mi wytyczyło,
    > często wprowadzam swoje poprawki w taki sposób.

    Wcale się nie dziwię - nie używasz TomToma ;-P

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 146. Data: 2012-04-03 13:47:33
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-04-03 13:38, Mirek Ptak pisze:

    > Wcale się nie dziwię - nie używasz TomToma ;-P
    >
    > Pozdrawiam - Mirek

    Panowie zakończcie to. dawno zboczyliście z tematu.

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 147. Data: 2012-04-03 14:04:12
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Mirek Ptak" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jlenhf$4b8$...@m...internetia.pl...
    > Dnia 2012-04-03 13:21, *Cavallino* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby
    > odpisać:

    > Wcale się nie dziwię - nie używasz TomToma ;-P

    Właśnie dlatego m.in. nie używam, że mi to uniemożliwia.