  • 91. Data: 2012-03-29 15:18:29
    Temat: Re: SmartTV w Samsungu
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Chris" <s...@s...net> napisał(a):

    >Zależy od klasy a dokładnie od tłoczni, takich tłoczni było tylko parę sztuk
    >na świecie a tylko nadruki marki zmieniały :)
    >Ale fakt że najbezpieczniejsza forma to obecnie płytka jeśli chodzi o
    >archiwum... moze się skuszę na kolejny backup głównie fotek :)

    No ja mam bardzo pozytywne doswiadczenia z plytkami, dlatego
    tez dokupilem sobie nagrywarje BR do kompa i dodatkowo archwizuje
    z serwera co wartosciowsze rzeczy. Potem lakowa pieczec i do ciemnego
    pudla... :)

  • 92. Data: 2012-03-29 15:21:18
    Temat: Odp: SmartTV w Samsungu
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Chris" <s...@s...net> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Bo nowy dobry film wchodzi raz na 2 lata :)

    No i jeśli nawet, czy za karę mam oglądać stare filmy z płyty, które już
    kiedyś oglądałem?
    Osobiście mam ciekawsze zajęcia w życiu.

  • 93. Data: 2012-03-29 15:22:41
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    pawell32 <p...@n...pl> napisał(a):

    >co filmów, sprawdzili i nic? w mojej miejscowości już trzem osobom
    >wręczyli kary finansowe.

    Duzo zalezy od tego, co powiesz. Wiekszosc ulega naciskom
    i sie przyznaje, a potem takie nie do konca ujete
    w polskim prawie i nadajace sie do roznego interpretowania
    systuacje sa wykorzystywane na ich niekorzysc. Ja stracilem tylko kompa,
    bo zabrali na pare lat a potem to juz byl zabytek, poza tym zostalem oczyszczony :)

  • 94. Data: 2012-03-29 15:24:08
    Od: K <...@...c>

    W dniu 2012-03-29 15:14, Chris pisze:
    > Cavallino nabazgrał(a):

    > Bo nowy dobry film wchodzi raz na 2 lata :)

    Taa z tym ze tak ja te dobre filmy juz ogladalem po kilka razy w roznej
    masci TV to po co mam jeszcze je kupowac na BD ?

    Dobre filmy mozna na palcach policzyc a reszta nie jest warta czasu na
    nie poswieconego.

    W pewnym wieku dochodzisz do wniosku ze juz wszystko widziales i
    zaczynasz na dobre filmy chodzic do kina .

  • 95. Data: 2012-03-29 15:24:38
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    I.Tichy nabazgrał(a):

> [...]
    > tez dokupilem sobie nagrywarje BR do kompa i dodatkowo archwizuje
    > z serwera co wartosciowsze rzeczy. Potem lakowa pieczec i do ciemnego

    Teraz jest chora cena dysków ale i tak nie opłaca się kupować BD-R
    12 zł na 25GB czyli 120 zł na 250GB przy 1TB wychodzi już 480zł
    HDD 1TB WD (HDD WD CAVIAR 1TB WD10EZRX SATA III 64MB CACHE ) 360zł

    Gdzie logika trzymania na płytkach :)

  • 96. Data: 2012-03-29 15:27:33
    Od: I.Tichy <i...@...tichy.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> napisał(a):

    >No i jeśli nawet, czy za karę mam oglądać stare filmy z płyty, które już
    >kiedyś oglądałem?
    >Osobiście mam ciekawsze zajęcia w życiu.

    Z tym to roznie jest. Generalnie nie lubie ogladac 2 razy tych samych filmow,
    ale sa pewne wyjatki -- np stare filmy Barei moge sobie bez problemu odswiezac
    co jakis czas -- i za kazdym razem wylapuje jakis smaczek, ktorego wczesniej nie
    zauwazylem w filmie. I rzeczywiscie wole obejrzec taki film po raz n-ty niz
    jakas kolejna produkcje w stylu ukradnij-strzel-zastrzel z szarej braci filmowej,
    gdzie juz na poczatku wiem, jak sie skonczy.
    A niestety zauwazam bardzo duzo takich gniotow albo mam pecha do wybierania.

  • 97. Data: 2012-03-29 15:32:29
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

    > No i jeśli nawet, czy za karę mam oglądać stare filmy z płyty, które już
    > kiedyś oglądałem?
    > Osobiście mam ciekawsze zajęcia w życiu.

    Ja też ale każdy ma wolny wybór .. znam takich co nie mają TV i nie chcą
    mieć ...

  • 98. Data: 2012-03-29 15:34:05
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "I.Tichy" <i...@...tichy.pl> napisał w wiadomości grup
    com...

> [...]
    > filmow,
    > ale sa pewne wyjatki -- np stare filmy Barei moge sobie bez problemu

    Wiadomo, kultowe filmy to inna bajka, ale ile takich jest?
    Bo na pewno nie tyle, żeby pojemność/ilość kart czy miejsca na dysku
    stanowiła jakikolwiek problem.

  • 99. Data: 2012-03-29 15:34:30
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    K nabazgrał(a):

> [...]
    > poswieconego.
    > W pewnym wieku dochodzisz do wniosku ze juz wszystko widziales i zaczynasz

    Ja zaczynam kolekcjonować w domu :) na kino mam średnio czas niestety choć
    ma dość blisko (2km)

  • 100. Data: 2012-03-29 15:35:13
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    Cavallino nabazgrał(a):

> [...]
    > Wiadomo, kultowe filmy to inna bajka, ale ile takich jest?
    > Bo na pewno nie tyle, żeby pojemność/ilość kart czy miejsca na dysku

    LOTR EE , 25GB na każdą część w MKV :)