  • 1. Data: 2018-07-21 12:10:14
    Temat: Smartfon jako autoalarm
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Chciałbym sobie umiescic "gdzies" w niewidocznym miejscu starego
    smartfona, zeby służył jako lokalizator.
    Czyli musiałby byc dostep do GPS.
    Zastanawiam się, jak wystawić antene w taki sposób zeby GPS działał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 2. Data: 2018-07-21 13:12:16
    Temat: Re: Smartfon jako autoalarm
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-07-21 o 12:10, Budzik pisze:
    > Chciałbym sobie umiescic "gdzies" w niewidocznym miejscu starego
    > smartfona, zeby służył jako lokalizator.
    > Czyli musiałby byc dostep do GPS.
    > Zastanawiam się, jak wystawić antene w taki sposób zeby GPS działał?

    Pod deskę rozdzielczą?
    Pod deskę szyby tylnej?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2018-07-21 17:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

    > Pod deskę rozdzielczą?
    > Pod deskę szyby tylnej?

    Nie zastanawiałem się jeszce gdzie. Gdzies gdzie nie bedzie totalnie
    widoczny of course. Szyba tylna odpada bo to bus :)

  • 4. Data: 2018-07-22 09:47:20
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 21 Jul 2018 15:00:02 GMT, Budzik napisał(a):
    > Nie zastanawiałem się jeszce gdzie. Gdzies gdzie nie bedzie totalnie
    > widoczny of course. Szyba tylna odpada bo to bus :)

    A moze na bezczelnego na dachu, w jakims pudelku ?

    Wysoko, nikt nie zajrzy.

    Fabryczna antene mozna by obejrzec ... czy ona nie odbiera GPS ?
    Przeciez nawigacja powinna byc opcjonalnie dostepna.

    J.

  • 5. Data: 2018-07-22 12:00:03
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > A moze na bezczelnego na dachu, w jakims pudelku ?

    Słabe, problematyczne - chciałbym zeby był w srodku, gdzies np. pod
    podsufitka plus jakis team viewer do łączenia się i juz.

    > Wysoko, nikt nie zajrzy.
    >
    > Fabryczna antene mozna by obejrzec ... czy ona nie odbiera GPS ?
    > Przeciez nawigacja powinna byc opcjonalnie dostepna.

    Ok, ale jak wyprowadzic antene gps z komórki? Jak podłącze słuchawki to
    niby jest antena FM na tych słuchawkach.
    Ale GPS?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 6. Data: 2018-07-22 14:07:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jul 2018 10:00:03 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Słabe, problematyczne - chciałbym zeby był w srodku, gdzies np. pod
    > podsufitka plus jakis team viewer do łączenia się i juz.

    Jedna dziurka na kabelek ladowarki i juz ;-)

    > Ok, ale jak wyprowadzic antene gps z komórki? Jak podłącze słuchawki to
    > niby jest antena FM na tych słuchawkach.
    > Ale GPS?

    Nie masz gdzies gniazdka do anteny w komorce ?
    Moze wystarczy kawalek blaszki w odpowiednim miejscu ..

    J.

  • 7. Data: 2018-07-22 16:50:14
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 22.07.2018 o 12:00, Budzik pisze:
    > Ok, ale jak wyprowadzic antene gps z komórki?

    Ale po co? Jak wsiadasz do tego busa z telefonem, to musisz go trzymać
    za oknem żeby miał sygnał?

    --
    Alf/red/

  • 8. Data: 2018-07-22 18:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Nie masz gdzies gniazdka do anteny w komorce ?
    > Moze wystarczy kawalek blaszki w odpowiednim miejscu ..

    Nie wiem... Sa jakies specjalne gdniazdka? Gdzie ta blaszka?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 9. Data: 2018-07-22 18:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Alf/red/ a...@u...waw.pl ...

    > Ale po co? Jak wsiadasz do tego busa z telefonem, to musisz go trzymać
    > za oknem żeby miał sygnał?

    Hmm, zawsze sadziłem, ze GPS musi widziec niebo. Ze jak go wsadze w
    podsufitke to nie bedzie działał. Mogę sprawdzic.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

  • 10. Data: 2018-07-22 18:27:26
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-07-22 o 18:00, Budzik pisze:

    > Hmm, zawsze sadziłem, ze GPS musi widziec niebo. Ze jak go wsadze w
    > podsufitke to nie bedzie działał. Mogę sprawdzic.

    No i dobrze, nie będzie widział przez blachę.
    Więc jak już napisałem: Pod deskę rozdzielczą?
    Bo jak bus a nie sedan to problematyczne schowanie z tyłu.

    Inna sprawa, ale nie o tym temat, czemu nie dedykowany tracker za 10
    dolarów zamiast problematycznego telefonu. Ale nie ważne.

    --
    Irokez