  • 11. Data: 2018-07-22 20:45:47
    Temat: Re: Smartfon jako autoalarm
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 22 Jul 2018 16:00:02 GMT, Budzik napisał(a):
    > Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...
    >
    > Nie wiem... Sa jakies specjalne gdniazdka?

    Sa/bywaja, np
    http://www.telcoantennas.com.au/site/patch-lead-sams
    ung-galaxy-s4

    Nie obiecuje, ze to dotyczy tez GPS

    >Gdzie ta blaszka?

    Gdzies obok oryginalnej anteny.

    Tu chyba cos podobnego opisuja, bo nie pokazuja.
    http://www.telcoantennas.com.au/site/passive-patch-l
    ead-galaxy-s6

    Ale znow - to niekoniecznie dla GPS.
    Ale GPS mozna podobnie.

    J.

  • 12. Data: 2018-07-23 01:24:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-07-22 o 18:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Alf/red/ a...@u...waw.pl ...

    > Hmm, zawsze sadziłem, ze GPS musi widziec niebo. Ze jak go wsadze w
    > podsufitke to nie bedzie działał. Mogę sprawdzic.

    Nawet jak wsadzisz pod poduszkę to i tak jak ktoś będzie chciał Cię
    namierzyć to namierzy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-07-23 06:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Animka a...@t...wp.pl ...

    > Nawet jak wsadzisz pod poduszkę to i tak jak ktoś będzie chciał Cię
    > namierzyć to namierzy.

    Jak zwykle odpowiedz z dupy...
    Nie rozumiesz, ze to nie ja sie boje namierzenia! To ja chce namierzac!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Istota, która przez całe życie tworzyła pewne określone wyobrażenie

  • 14. Data: 2018-07-23 16:24:46
    Od: Marek <f...@f...com>

    On 22 Jul 2018 10:00:03 GMT, Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:
    > Ok, ale jak wyprowadzic antene gps z komórki? Jak podłącze
    > słuchawki to

    Nie wyprowadzisz, antena jest często zintegrowana z modułem
    odbiorczym, I
    czasami jest to pasek wklejony w ściankę obudowy. Nie ma
    wyprowadzenia na zewnątrz.
    Prościej i pewniej wyjdzie zainstalować typowy lokalizator pojazdu.

    --
    Marek

  • 15. Data: 2018-07-29 02:35:58
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Marek" a...@n...neostrada.pl

    > Nie wyprowadzisz, antena jest często zintegrowana
    > z modułem odbiorczym, I czasami jest to pasek
    > wklejony w ściankę obudowy. Nie ma wyprowadzenia
    > na zewnątrz.

    Można cały smartfon umieścić w obudowie lusterka
    zewnętrznego lub w obudowie anteny radia samochodowego.

    Niestety -- praktyczne to nie jest w zestawieniu z gotowcami.

    -=-

    Odbiornik GPS+WiFi/3G/BT na mPCI można kupić za kilka pln.
    Może łatwiej to coś wykorzystać niż smartfon, jeśli już
    trzeba kombinować. Do takiego czegoś można po prostu
    podczepić anteny. [ino trzeba to coś czymś obsłużyć]

    )\._.,--....,'``.
    (,-.`._,'( |\`-/| .'O`-' ., ; o.' danutac.oferty-kredytowe.pl '.O_' /,
    _.. \ _\ (`._ ,.
    `-.-' \ )-`( , o o) `-:`-'.'. '`\.'`.' '~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~'~' o.`.,
    `._.-(,_..'--(,_..'`-.;.' Felix Lee
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . . ;,,. ; . ,.. ; ;. .
    ..;\|/.......................................

  • 16. Data: 2018-08-04 18:46:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message
    ..
    > Chciałbym sobie umiescic "gdzies" w niewidocznym miejscu starego
    > smartfona, zeby służył jako lokalizator.
    > Czyli musiałby byc dostep do GPS.
    > Zastanawiam się, jak wystawić antene w taki sposób zeby GPS działał?

    A brałeś pod uwagę zakres temperatur pracy typowego smartfona?
    Niezbyt dobrze znoszą one mrozy a tym bardziej temperatury
    które występują w nagrzanej na słońcu w lecie kabiny samochodu...
    Nie bez powodu elektronika samochodowa używa innej klasy
    komponentów elektronicznych niż typowa, ta komercyjna...

  • 17. Data: 2018-08-04 18:50:12
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message

    > No i dobrze, nie będzie widział przez blachę.
    > Więc jak już napisałem: Pod deskę rozdzielczą?
    > Bo jak bus a nie sedan to problematyczne schowanie z tyłu.
    >
    > Inna sprawa, ale nie o tym temat, czemu nie dedykowany tracker za 10
    > dolarów zamiast problematycznego telefonu. Ale nie ważne.

    Tracker za 10 dolarów z łączem GSM/LTE i oglądaniem lokalizacji na żywo???
    Daj namiary, chętnie dam nawet $50 :-)

  • 18. Data: 2018-08-08 09:14:16
    Od: p...@g...com

    https://abc-rc.pl/lokalizator-tk102b-www

    Chińczycy dają jakas mała bateryjkę ale pasuje któraś od Nokii. Mam starszy model z
    takim dziwnym USB zamiast micro ale od biedy ujdzie. Wrzuciłem do Flixbusa (bagażnik)
    i działało ok. Obsługa banalna działa tam gdzie jest zasięg GSM karta sd to tylko
    cache na wypadek utraty zasięgu bo to nie jest typowy tracker. Cena u majfrienda 10
    USD

  • 19. Data: 2018-08-11 04:24:45
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...
> [...]
    > Obsługa banalna działa tam gdzie jest zasięg GSM karta sd to tylko
    > cache na wypadek utraty zasięgu bo to nie jest typowy tracker.

    Wygląda interesująco, chętnie bym przetestował.

    > Cena u majfrienda 10 USD

    Za nówkę czy używkę te 10USD? Podaj jakieś szczegóły & namiary.

  • 20. Data: 2018-08-11 05:05:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    ps.com...

    > Wygląda interesująco, chętnie bym przetestował.

    > Za nówkę czy używkę te 10USD? Podaj jakieś szczegóły & namiary.

    To będzie to:
    https://www.ebay.com/itm/TK102B-RealTime-Personal-GP
    S-GPRS-GSM-SIM-Car-Bike-Child-Tracker-Mini-Spy-Devic
    e/263527320869?
    Podobno straszny chłam co się z byle powodu zawiesza i trzeba
    potem włączyć z guzika. Facio dorobił do niego watchdoga:
    https://www.youtube.com/watch?v=dvGj_IYlURU