  • 71. Data: 2015-02-03 11:27:44
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:2e73f15b-6172-474c-9101-16bcc5e9b626@googlegrou
    ps.com...
    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 21:21:40 UTC+1 użytkownik yabba napisał:

    > Na taki śnieg to właśnie potrzebne są dobre opony zimowe.

    Życie długie. Ciebie tez dopadnie trasa w zimie i nie piętnasto a dziesięcio
    centymetrowy śnieg. A pod nim szklanka. Bo przy dużych opadach zawsze pod
    spodem jest lód. Zimowymi oponami będziesz mógł sobie dziurę w dupie zatkać
    żeby gówno nie wylatywało.

    Kogutek, po pierwsze jak ze mną rozmawiasz to zachowuj kulturę wypowiedzi.
    Odnosząc się do meritum. Nie zawsze jest lód, czasem jest ubity wcześniej
    śnieg. Jak świeżego śniegu jest dużo (omawiane 15 cm), to i tak zwykle opona
    nie dotyka do podłoża, ale jedzie po warstwie świeżego śniegu. Pamiętam z
    lat 90-tych przypadek, że w Warszawie na zmarznięta ziemię (-10) spadł
    deszcz. Zrobiło się lodowisko na ulicach i chodnikach. Jak autobus zatrzymał
    się w koleinach na przystanku, to już nie ruszył. Ale bardzo powoooooli
    dawało się jeździć. Oczywiście podjazdy i zjazdy pod większe górki były
    niemożliwe (późniejszy przykład "Ale urwał").

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 72. Data: 2015-02-03 12:38:49
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-02-03 o 10:41, J.F. pisze:

    > Eee, zazwyczaj nie. Szczegolnie jak kilka pasow ...

    Miszczów na letnich też jest więcej niż jeden i zawsze
    trafi się górka pod którą już nie ruszą.
    Pierwszy duży opad śniegu w sezonie to jedyny dzień kiedy żałuje
    że nie jeżdżę porządną terenówką. :-)

    Pozdrawiam

  • 73. Data: 2015-02-03 19:18:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości
    W dniu poniedziałek, 2 lutego 2015 12:32:37 UTC+1 użytkownik yabba
    napisał:

    >Następny teoretyk gawędziarz. Czekam na następnych miszczóf
    >kierownicy co typowym osobowym samochodem dadzą radę nie przejechać
    >20 metrów a potrafili by jeździć po mieście.

    Usiadz, popatrz sobie Kogutku
    https://www.youtube.com/watch?v=k9AkfVxj_Sk
    .
    .
    .
    .

    po czym wyczysc krzeslo.

    Nie, nie moja, ale wiekrotnie jechalo sie podobnie.

    J.

  • 74. Data: 2015-02-03 19:43:18
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 19:18:52 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > .

    > po czym wyczysc krzeslo.
    >
    > Nie, nie moja, ale wiekrotnie jechalo sie podobnie.

    Ciekawa jest trzydziesta druga sekunda jak jedzie samochód z naprzeciwka. Widać że
    śniegu tam tyle że ledwo przysłonił asfalt. Do piętnastu centymetrów brakuje z 13
    centymetrów. Co chciałeś udowodnić? Może to że jak ktoś jest głupi to myśli że na
    oszustwie inni się nie poznają?

  • 75. Data: 2015-02-03 20:48:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...

    > .

    >Ciekawa jest trzydziesta druga sekunda jak jedzie samochód z
    >naprzeciwka. Widać że śniegu tam tyle że ledwo przysłonił asfalt.

    U chlopa na przejezdzie przez row ?

    >Do piętnastu centymetrów brakuje z 13 centymetrów. Co chciałeś
    >udowodnić?

    A co, jak spadnie mniej sniegu niz 15 cm, to sie jezdzic daje, lod sie
    nie tworzy ? :-)

    > Może to że jak ktoś jest głupi to myśli że na oszustwie inni się nie
    > poznają?

    Filmu nie krecilem, ale znam miejsce. Sniegu tam oglednie mowiac nie
    brakuje.
    Pol metra nie jest niczym dziwnym.
    A im wiecej sniegu ... tym wiecej osob na narty przyjezdza,
    samochodami przyjezdza, choc mozna i autobusem :-)

    Zreszta popatrz na pozniejsze minuty - plug odwalil troche roboty i
    ile do asfaltu to nie wiadomo, ale po bokach ... ledwo czubki slupkow
    wystaja, albo i nie :-)

    J.

  • 76. Data: 2015-02-03 21:02:13
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 20:49:08 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    >
    > Zreszta popatrz na pozniejsze minuty - plug odwalil troche roboty i
    > ile do asfaltu to nie wiadomo, ale po bokach ... ledwo czubki slupkow

    Wygrać nie możesz a przegrać nie potrafisz. Może jakiegoś ślepego przekonasz. Tam są
    dwa centymetry śniegu. Na dodatek starego i ubitego. Po czymś takim na zimowych
    oponach daje się jeździć. Nie daje się jeździć jak jest 15 centymetrów świeżego
    śniegu. W Ameryce zapowiadali duże opady w przeciągu kilku kilkunastu godzin. Na
    filmie asfaltu nie widać z wyjątkiem przeciwnego pasa na którym asfalt prześwituje.
    Weź się opanuj bo to co piszesz to bzdury.

  • 77. Data: 2015-02-03 21:09:06
    Od: masti <g...@t...hell>

    k...@g...com wrote:
    >Nie daje się jeździć jak jest 15 centymetrów świeżego śniegu.

    ROTFL.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 78. Data: 2015-02-03 21:14:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]

    >przekonasz.
    >Tam są dwa centymetry śniegu. Na dodatek starego i ubitego.

    No ba, ludzie jezdza, to i ubili :-)

    >Po czymś takim na zimowych oponach daje się jeździć.

    Po czyms takim jezdzi sie akurat kiepsko, bo nie tylko ubity, ale tez
    wyslizgany, a miejscami lod.

    >Nie daje się jeździć jak jest 15 centymetrów świeżego śniegu.

    Po 15 cm swiezego to zaden wyczyn, nawet zimowych opon nie trzeba.
    Niestety - chwilowo nie zademonstruje, z braku sniegu :-)

    >W Ameryce zapowiadali duże opady w przeciągu kilku kilkunastu godzin.

    No i jak napada wiecej, ponad 15 cm, to sie przeswit konczy i jest
    klopot ...

    J.

  • 79. Data: 2015-02-03 21:19:07
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 21:14:23 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    > Niestety - chwilowo nie zademonstruje, z braku sniegu :-)

    > No i jak napada wiecej, ponad 15 cm, to sie przeswit konczy i jest

    W tym temacie wykazujesz się uporem i inteligencją samotnie rosnącego drzewa. Na
    filmie jest do 2 cm ubitego śniegu. Przy 15 centymetrach świeżego śniegu jeździć się
    nie da. Amen

  • 80. Data: 2015-02-03 21:33:23
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >drzewa. Na filmie jest do 2 cm ubitego śniegu. Przy 15 centymetrach
    >świeżego śniegu jeździć się nie da. Amen

    Ty nie jezdziles, a mowisz ze sie nie da, ja jezdzilem .. trudno zebym
    nie byl uparty :-)

    Kolejne trzy filmiki

    https://www.youtube.com/watch?v=9uEZkXDooSw
    https://www.youtube.com/watch?v=pEUhX8DDZWs
    https://www.youtube.com/watch?v=KBmcXNpF2-Q

    Ale tu ci przyznam racje - pod kolami mialy mniej, plug robi swoje :-)

    J.