  • 81. Data: 2015-02-03 22:23:29
    Temat: Re: Sniezyca
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 3 lutego 2015 21:33:35 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ty nie jezdziles, a mowisz ze sie nie da, ja jezdzilem .. trudno zebym
    > nie byl uparty :-)
    >
    > Kolejne trzy filmiki
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=9uEZkXDooSw
    > https://www.youtube.com/watch?v=pEUhX8DDZWs
    > https://www.youtube.com/watch?v=KBmcXNpF2-Q
    >
    > Ale tu ci przyznam racje - pod kolami mialy mniej, plug robi swoje :-)
    >
    > J.

    Żałosny jesteś z tymi przykładami że się da. Dawaj filmik jak osobowy jedzie 50 w
    śniegu do 1/4 wysokości koła.

  • 82. Data: 2015-02-03 23:26:54
    Od: k...@g...com

> [...]
    > https://www.youtube.com/watch?v=KBmcXNpF2-Q
    >
    > Ale tu ci przyznam racje - pod kolami mialy mniej, plug robi swoje :-)

    Znalazłeś już filmik jak osobowy jedzie 50/h w piętnasto centymetrowym śniegu czy mam
    opuścić do 40? Jak nie to może masti Ci pomoże. Jak sam będziesz szukał to dostaniesz
    bana za zablokowanie netu.

  • 83. Data: 2015-02-04 07:18:14
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "masti" <g...@t...hell> wrote in message news:maq422$sea$1@dont-email.me...

    > a co robią Ci wszyscy lokalni reporterzy?

    A bo to ja wiem co robią? Musisz ich sam zapytać :-)

  • 84. Data: 2015-02-04 07:21:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/ch
    i-blizzard-2015-chicago-photos-20150201-photogallery
    .html
    > http://www.chicagotribune.com/news/local/breaking/ch
    i-chicago-blizzard-snowfall-totals-20150202-story.ht
    ml

    > Dziwne jakies te cale, male takie :-)

    Raczej zdjęć nie umieją robić... albo biorą co popadnie, bez zastanowienia
    się.

    > Zaraz zaraz - ja tam widze samochody ustawione w jedna strone, wiec to dwa
    > pasy w jedna strone. I jeszcze jakies pobocze.
    > I co - nie dalo sie ominac ?

    To co tam widzisz to jakaś pozostałość po akcji usuwania aut...
    W szczytowej wersji tam był sajgon z autami na wszystkich pasach.
    Nie popisały się wtedy służby drogowe, oj nie - tym razem właśnie
    postawiono na skuteczność aby uniknąć drugi raz dużego wstydu
    i kosztownych odszkodowań.

  • 85. Data: 2015-02-10 14:43:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    ml

    >Raczej zdjęć nie umieją robić... albo biorą co popadnie, bez

    W Bostonie ponoc ciagle sypie, i znow jakies dziesiatki cali, tylko
    zdjec jakos malo.

    Kiedys, to ludzie umieli robic zdjecia :-)
    http://www.wbur.org/2015/01/26/boston-biggest-snowst
    orms

    J.

  • 86. Data: 2015-02-14 18:54:35
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-02-02 o 18:55, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" <r...@p...pl.invalid> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Skąd?
    > W Poznaniu to tyle SUMARYCZNIE przez ostatni rok chyba nie spadło.

    Ale w górach pada, u mnie na bocznej drodze maiałem 25cm, odrzuciłem
    sporo w poprzednia niedzielę ale znowu mi dopadało, teraz mam nadal
    ponad 10, jeżdzę po ubitym ale jak spadnę to bieda wyskoczyć z powrotem.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 87. Data: 2015-02-16 19:42:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > A w USA ponoc rekordowa sniezyca idzie - moze spasc do metra sniegu
    > ... oj, bedzie sie dzialo.

    :-)) Idzie nastepna w Baltimore.

    A tu, fajna reakcja meteorologa na uderzenie zimowego
    pioruna w czasie snieznej burzy:
    http://news.yahoo.com/jim-cantore-thundersnow-video-
    weather-channel-231145464.html