  • 111. Data: 2020-05-25 23:15:17
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-05-25 22:12, Uncle Pete wrote:

    > Nieśmiało zauważę, że 120 km/h na obszarze zabudowanym to nadal jest za
    > dużo...

    A myslisz, ze takim pojazdem realnie sie rozbujasz do tych 120 w
    miescie? Albo inaczej - czy bedzie wtedy sens? Moim zdaniem nie. Nie
    bedzie na to ani miejsca (za slaby woz) ani sensu.

    Bo coz to za fun wymeczyc to w 20 czy 30 sekund? Raczej kazdemu sie
    odechce takiej zabawy i bedzie sie poruszal spokojnie. A przeciez o to
    chodzi, czyz nie?

    --
    mk4

  • 112. Data: 2020-05-26 06:47:02
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 22:37, Shrek pisze:

    > Patrzył, widzał zatrzymujace się pojazdy a za nich nadjechał z
    > prędkością autostradową krystek.

    A Ty jak wchodzisz na jezdnię, to się rozglądasz przed wejściem a potem już
    bez patrzenia spacerujesz po jezdni godzinami?
    I uważasz, że pieszy patrzył na ułamek sekundy przed postawieniem nogi
    wychodząc zza tego samochodu i nie zauważył, że coś jedzie?
    Jak stawiał nogę to ten samochód musiał być 20m czy 30m przed
    i pędził. Pieszy nie widział czegoś takiego?

    > No ale gdyby pieszy miał dłuższą spódniczkę to by go samochód nie zgwałcił?

    Nie. Po prostu uważam, że winę ponosi kierowca a
    pieszy mógł wpłynąć na przebieg zdarzeń, ale to nie decyduje o winie.

    > Bo nie trafiłeś na debila jadącego z prędkością autostradową.

    > Przebiegasz?

    Nie mam potrzeby przebiegania,
    to świadczy tylko o tym, że te wyliczenia i przykłady są
    mocno teoretyczne.
    Usiłujesz udowodnić, że kontakt z jadącym 140 jest nieunikniony.
    Przed wejściem na jezdnię widziałem już wielu, którzy jechali
    stanowczo za szybko, ale nie miałem problemu z poczekaniem kilku sekund.
    Ty uważasz, że się nie da - nie będę z tym dyskutował,
    ale dlaczego na tej podstawie odmawiasz pieszemu prawa decydowania?

  • 113. Data: 2020-05-26 06:50:06
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 22:32, Shrek pisze:

    > Czyli jak widzisz samochód 400 merów dalej to poczekasz. Potem będzie
    > jechał następny i też poczekasz, potem kolejny i tak do nocy.

    To jest właśnie teoretyzowanie.
    Skoro uważasz, że mam jakieś nadprzyrodzone zdolności,
    że ogarniam takie sytuacje, to nic z tym nie zrobię.

  • 114. Data: 2020-05-26 06:55:05
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 22:34, Shrek pisze:

    > Własnie o takiej nieralnej sytuacji dyskutyjemy. Która jednak się
    > zdarzyła. Ale ty byś ogarnął...

    Ta, która się zdarzyła nie była jakaś nierealna.
    Większość wypadków z udziałem pieszych to przypadki
    z istotnym wpływem zachowania pieszego.
    Do ogarnięcia nie potrzeba specjalnych umiejętności.

  • 115. Data: 2020-05-26 08:24:39
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bo wyszedł z domu?
    P0staw jeszcze tezę, że większość wypadków z udziałem pieszych to wypadki bez udziału
    kierowców, a nawet bez udziału samochodów.

    -----

  • 116. Data: 2020-05-26 11:22:00
    Od: cef <c...@i...pl>

    A coś z sensem potrafiłbyś dodać?

  • 117. Data: 2020-05-26 11:28:02
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Miszczu nie zrozumiesz.
    Urósł Ci już?
    Tyle niebieskich tabletek oferują, to po co zapierdalasz?

    -----

  • 118. Data: 2020-05-26 11:47:08
    Od: cef <c...@i...pl>

    Pokaż choć jeden post, który by wskazywał
    na to, że zapierdalam.
    Nie rób z siebie grupowego śmiecia.

  • 119. Data: 2020-05-26 12:14:17
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Tobie nie dorównam.

    -----

  • 120. Data: 2020-05-26 19:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To jest właśnie teoretyzowanie.
    > Skoro uważasz, że mam jakieś nadprzyrodzone zdolności,
    > że ogarniam takie sytuacje, to nic z tym nie zrobię.

    Ja uwazam ze wpadasz w pułapke prawdopodobienstwa.
    Po prostu nie trafiłes nigdy na miszcza pokroju Krystianka.
    A nawet jak trafiłes to miałes odrobine szczescia bo tego dnia nie
    byłes rozkojarzony, bo jestes młody, bo nie masz wady wzroku, bo nikt
    cie nie zagadał etc.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie