  • 101. Data: 2020-05-25 18:02:59
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 16:27, N Tom pisze:

    > Podziwiam Cię cef za spokój w dyskusji, zbyt miętki jestem...
    > Ale jak widać nie dociera to typa z okolic Agora...

    Najbardziej śmieszy mnie to, że jestem
    przeciwko zapierdalaniu i za edukacją pieszych, która zmusi
    ich dodatkowo do zatroszczenia się o siebie przed przejściem.
    A dwukrotnie przeczytałem, żebym nie zapierdalał.
    Nie czuję się winny, dlatego mogę zachować spokój.

  • 102. Data: 2020-05-25 18:21:04
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-05-22 20:23, Shrek wrote:
    > https://metrowarszawa.gazeta.pl/metrowarszawa/7,1416
    37,25965479,jest-zaostrzenie-zarzutow-dla-sprawcy-wy
    padku-przy-ul-sokratesa.html

    To jest jedna wielka hipokryzja. Dlatego tez wprowadzanie coraz to
    bardziej wymyslnych interpretacji i kar uwazam za absurd i zwykła
    zajadlosc ora zmsciwosc. W tej sprawie tez nic poza checia linczu nie
    ma. Inputowanie temu kierowcy jakiejkolwiek checi (swiadomej,
    nieswiadomej, ewentualnej czy jak tam ja sobie nazwiemy) dokonania
    zabojstwa jest czysta fantazja. Absurdem, bo czegos takiego po prostu
    nie bylo. Jest to calkowicie oderwana od rzeczywistosci sztuczna kreacja
    bytow. W taki sposob można wykreowac dowolna liczbe egzotycznych
    zarzutow i inputowac je tym ktorych chce sie po prostru pognebic.
    Takich absurdow jest coraz wiecej. Niestety.

    Ale gdyby naprawde komus realnie zalezalo na bezpieczenstwie to w
    ofercie producentów (i tylko takie dopuszczone by byly do ruchu) bylyby
    tylko pojazdy o mocy (pojemnosc, przelozenia - tak zestawione, ze
    inaczej sie nie da) pozwalajacej je rozpedzic maksymalnie do okolo
    120km/h (tyle co na autostradzie). Do tego, ten Vmax nie moze byc
    osiafna szybciej niz np. po 20 sekundach. I juz.

    Ktos powie nie da sie? No jak nie. Wszedzie już mamy kamery i pomiary.
    Wiec pojazdy zmodowane nylyby natychmiast wylapywane. I co wtedy?
    Konfiskata i kara w wysokosci wartosci pojazdu. Im drozszy pojazd tym
    wieksza strata. Karany oczywiscie wlasciciel.

    Nie byloby "panow" w furach za 700k z 1000km pod maska. Moze i taki
    pojazd w tej cenie bylby dostepny i oferowal ciekawe dodatki. Ale nadal
    to by bylo max 120 km\h i moc oraz osprzęt ograniczone tak aby nie dalo
    sie tego przekroczyc.

    Wg mnie to by niemal calkowicie rozwiazalo problem szybkiej jazdy. Po
    prostu pojazdy by sie do tego nie nadawaly. A te zmodowane bardzo szybko
    konczylyby gdzies na wysypisku albo byly rozbierane na czesci. Co wiecej
    w koncu bylaby jakas rownosc wszystkich w temacie bezpieczenstwa.

    Na tej grupie wszyscy zgadzaja sie, ze szybka jazda jest nie tylko zła i
    szkodliwa ale tez calkowicie niepotrzebna. No bo cisniesz pedał w
    podloge (czego i tak w mysl przepisow robic nie mozna) i jestes 5 minut
    szybciej. Zatem mamy obiektywną wiedzę, że osiąganie prędkości wyższych
    niz 120 km\h jest zuapełnie do niczego niepotrzebne.

    Pytanie - czemu nikt w ten sposob tego nie rozwiaze? Przeciez to
    logiczne, sensowne a przede wszystkim skuteczne.
    Po co stawiac fotoradary, wymyslac coraz to nowe ograniczenia, znaki,
    kary, pierdoly. Po co meczyc i szykanowac ludzi? Przeciez to tak jak dac
    dziecku lizaka loda i zabronic ich jest. Absurd.
    A przeciez mozna problem rozwiazac systemowo wlasnie w taki sposob.

    Producenci przeciez tez nie ucierpia. Juz dawno ceny pojazdow maja
    niewiele wspolnego z ich faktyczna wartoscia.

    Co wiecej zyskamy wszyscy - srodowisko i bezpieczenstwo.
    Nie bedzie zadnego scigania po miescie ani na swiatlach. Bo bryka za
    500k pojedzie tak samo jak jakis kapec za 30k. Wiec nie bedzie zadnego
    bodzca do jakiejkolwiek agresji ani napinki. Nikt nie bedzie jezdzil
    zygzakiem i wyprzedzal na sile - bo po prostu parametry pojazdu na to
    nie pozwola.

    Zatem dlaczego nie, skoro rozwiazanie wydaje sie takie oczywiste?

    --
    mk4

  • 103. Data: 2020-05-25 18:40:32
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-25 o 17:51, kk pisze:

    > Czegoś się niewątpliwie boją.

    > Bo to taki naród jest. Cioty ciągną lewym pasem kilometrami, snują się
    > jak smród po gaciach tymi swoimi semi-autostradami.
    >
    > Przestraszony naród.

    Co z Francuzami, Belgami, Holendrami, Hiszpanami, Portugalczykami,
    Austriakami, Włochami, Duńczykami, Litwinami?
    Też się czegos boją?

  • 104. Data: 2020-05-25 19:50:24
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Co z Francuzami, Belgami, Holendrami, Hiszpanami, Portugalczykami,
    > Austriakami, Włochami, Duńczykami, Litwinami?
    > Też się czegos boją?

    cef, please...
    Jak ktos pisze cioty i strach w jednym zdaniu to juz wiadomo ze tak
    naprawde sam jest przestraszonym homofobem, byc moze bojącym sie
    swojego homoseksualizmu...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Oziębłość stosunków między ludźmi powstaje wskutek tarć

  • 105. Data: 2020-05-25 20:28:01
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    No przecież.
    "Pozapierdalam sobie po Warszawie bo to wymarłe miasto jest (wiem z programu TV)".
    "Pomacham sobie maczetą w tramwaju / na placu zabaw bo musze się gimnastykować".
    "Podłączę 230 V do ogrodzenia żeby psy nie szczały".
    Twój poziom.

    -----

  • 106. Data: 2020-05-25 22:12:59
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

> [...]
    > szybciej. Zatem mamy obiektywną wiedzę, że osiąganie prędkości wyższych
    > niz 120 km\h jest zuapełnie do niczego niepotrzebne.

    Nieśmiało zauważę, że 120 km/h na obszarze zabudowanym to nadal jest za
    dużo...

  • 107. Data: 2020-05-25 22:32:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 11:48, cef pisze:

    > Robię to z taką dokładnością, że wystarcza do oceny
    > czy zdążę przejść czy nie.
    > Jak go widzę, że się zbliża zbyt szybko, to nie interesuje
    > mnie ustalanie czy on jedzie 70 czy 170.
    > Poczekam te kilka sekund.

    Czyli jak widzisz samochód 400 merów dalej to poczekasz. Potem będzie
    jechał następny i też poczekasz, potem kolejny i tak do nocy.

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2020-05-25 22:34:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 12:09, cef pisze:

    > To jest tworzenie sytuacji nierealnych.

    Własnie o takiej nieralnej sytuacji dyskutyjemy. Która jednak się
    zdarzyła. Ale ty byś ogarnął...

    > Jak go nie widzę, to on nie może jechać 170,
    > bo nie zmieściłby się w zakręcie, żeby do mnie dojechać.

    Albo za innym samochodem.

    > Nie ma takich sytuacji w praktyce.

    Właśnie o takiej mówimy.

    --
    Shrek

  • 109. Data: 2020-05-25 22:37:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 25.05.2020 o 11:56, cef pisze:

    > Nawet jeśli tam nie wdać, to tak założyłem, bo przecież gdyby patrzył,
    > to by się
    > nie zderzył z pojazdem.

    Patrzył, widzał zatrzymujace się pojazdy a za nich nadjechał z
    prędkością autostradową krystek.

    > I nie rozumiem dlaczego to miało by być przypisywanie winy?
    > Winny jest zgodnie z przepisami kierowca.

    No ale gdyby pieszy miał dłuższą spódniczkę to by go samochód nie zgwałcił?

    > Patrze przez pryzmat swoich zachowań.
    > Może mam większy margines.

    Jeszcze raz - twierdzisz, że na filmiku widać, że się nie rozejrzał -
    jak widać jak cały pieszy ma kilka piksli?

    > Jakoś oceniam - pod koła nie wchodzę.

    Bo nie trafiłeś na debila jadącego z prędkością autostradową.

    > Może jednak przechodzę szybciej niż te 3,5 sek.

    Przebiegasz?

    --
    Shrek

  • 110. Data: 2020-05-25 23:10:45
    Od: mk4 <m...@d...nul>

    On 2020-05-25 20:28, ąćęłńóśźż wrote:
> [...]
    > gimnastykować".
    > "Podłączę 230 V do ogrodzenia żeby psy nie szczały".

    Ech, ale z ciebie tepy cwok jednak. Odnosisz sie tylko wstepniaka posta
    zamiast do istotnego meritum.

    Wszyscy pieniacze tak maja. Tylko klamia i manipuluja. Jestes dobrym
    przyblizeniem pieniacza, blazna i glupka w jednej osobie.
    Twoj poziom. :>

    A jak sie chodzi w maseczce? Nie uwiera, nie dusi? A moze to wlasnie
    efekt niedotlenienia i stad u ciebie taka skala otepienia?

    --
    mk4