  • 149. Data: 2020-05-29 17:59:51
    Temat: Re: Sokratesa cd (2)
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Chodzi o to by się dało. Ponieważ samochody po to są by się szybko
    > przemieszczać a nie wolno.

    kolega ci probuje wytłumaczyc ze sa po to zeby sie przemieszczac
    sprawnie, w miare szybko i BEZPIECZNIE.

    Ja powiem z własnego doswiadczenia ze nic tak nie działa na
    przeswiadczenie o własnej nieomylnosci jak widok skutków takiego
    wypadku z porozrywanymi ciałami, tudziez np stan pacjenta który laduje
    pod tirem...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 152. Data: 2020-05-29 18:13:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 17:59, Budzik pisze:

    > A co z tymi nieprzecietnymi? Starszymi, niedowidzacymi, wolno sie
    > przemiszczajacymi etc?

    A po co takie marne żyje? Pożytku nie ma z tego żadnego a uważać trzeba.
    Pewnie jeszcze emeryturę albo niedoczekanie rentę darmozjad podbiera!
    Praw fizyki nie zmienisz - jak ktoś nie umie zacnie spierdalać przed
    samochodami, to niech zdycha!

    --
    Shrek

  • 153. Data: 2020-05-29 18:15:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > I co wtedy robisz bedac na srodku przejscia?

    Uciekać! Żeby cię pierdolnął ten z prawego a nie lewego:P

    --
    Shrek

  • 154. Data: 2020-05-29 19:59:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Uciekać! Żeby cię pierdolnął ten z prawego a nie lewego:P

    No ale w która strone...?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jest Leżajsk, jest dobrze.

  • 155. Data: 2020-05-29 20:01:54
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 18:13, Shrek pisze:

> [...]
    > Pewnie jeszcze emeryturę albo niedoczekanie rentę darmozjad podbiera!
    > Praw fizyki nie zmienisz - jak ktoś nie umie zacnie spierdalać przed

    Ale po co takie złośliwości?
    Przecież rozważałem przeciętnego przechodnia.
    A jak radzą sobie nieprzeciętni obecnie?
    Przecież jak poruszają się wolno, to zgodnie z Twoimi wyliczeniami nawet
    przy samochodzie poruszającym się 50km/h oni potrzebują kilkanaście
    sekund i kilkaset metrów wolnej przestrzeni.
    Jestem nieco zdegustowany. Napisałem jedynie, że warto, żeby pieszy
    zadbał sam o siebie, a przypisano mi zapierdalanie, sugerowanie
    współudziału pieszych w takich wypadkach, a teraz jeszcze lekceważenie
    starszych czy niepełnosprawnych.
    Nie oczekuję przeprosin.

  • 156. Data: 2020-05-29 20:05:24
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2020-05-29 o 17:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > I co wtedy robisz bedac na srodku przejscia?

    Jakoś reaguję. Albo przyspieszam albo się wycofuję, ale
    nie przypominam sobie, żebym ryzykował znalezienie się
    w takich sytuacjach.

  • 157. Data: 2020-05-29 20:21:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 20:01, cef pisze:

    > Ale po co takie złośliwości?

    Szczerze - bo pierdolisz (inaczej ciężko to określić) od rzeczy, że
    krystki latające po 140 slalomem po mieście nie są problemem pod
    warunkiem, że piesi choć trochę uważają.

    > Przecież rozważałem przeciętnego przechodnia.
    > A jak radzą sobie nieprzeciętni obecnie?

    Normalnie - większość kierowców uważa, że latanie 140 po mieście nie
    jest normalne i nie lata.

    > Przecież jak poruszają się wolno, to zgodnie z Twoimi wyliczeniami nawet
    > przy samochodzie poruszającym się 50km/h oni potrzebują kilkanaście
    > sekund i kilkaset metrów wolnej przestrzeni.

    Nie do końca. Jak ktoś jedzie sidemdziesiąt i nie jest pojebany na
    umyśle, to jakieś 70 metrów powinno starczyć, bo tyle wynosi leniwe
    hamowanie z tej prędkości.

    > Jestem nieco zdegustowany. Napisałem jedynie, że warto, żeby pieszy
    > zadbał sam o siebie,

    Dodaj tylko dla jasności, że mówimy o przypadku śledzenia węża 140km/h i
    omijania pojazdy który się zatrzymał w celu przepuszczenia pieszych. I
    dalej byś miał rację, bo uważać warto zawsze, ale ty dodatkowo
    twierdzisz, że to wystarczyłoby do unikniecia tego wypadku. Otóż
    prawdopodobnie by nie wystarczyła, a nawet jeśli to nie można od
    pieszego wuymagać czyniania absurdalnych założeń. Natomiast na 100%
    wystarczyłoby żeby krystek nie omijał na przejściu i tyle w temacie.

    I nie dostaniesz.

    --
    Shrek

  • 158. Data: 2020-05-29 20:23:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 19:59, Budzik pisze:

    > No ale w która strone...?

    No do tyłu. Jak uciekniesz do przodu, to będzie, że trzeba było patrzeć
    gdzioe spiedalasz!

    --
    Shrek

  • 159. Data: 2020-05-29 20:24:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.05.2020 o 20:05, cef pisze:

    > Jakoś reaguję. Albo przyspieszam albo się wycofuję, ale
    > nie przypominam sobie, żebym ryzykował znalezienie się
    > w takich sytuacjach.

    Bo generalnie mało ludzi pamięta, żeby ich samochód jadący 140
    pierdolnął po raz drugi. Pewnie dlatego nie pamiętasz:P

    --
    Shrek

  • 160. Data: 2020-05-29 20:34:36
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie zrozumiałeś cepa.
    Piesi mają chodzić tak, żeby jadący 50/50 nigdy nie musieli się zatrzymywać ani nawet
    hamować.
    Pieszym łatwiej zwalniać, przyspieszać i przechodzić do slalomu, na dodatek dochodu
    już nie wytwarzają, kolejki zajmują i same
    zakały.
    A gównożeria w beemkach sama się na świat nie prosiła.

    -----