  • 11. Data: 2009-01-08 22:48:29
    Temat: Re: Sony H50
    Od: "ZASK" <Z...@s...pl>

    Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    > http://www.sony.pl/product/dsc-h-series/dsc-h50

    To najlepszy kompakt w ofercie SONY obecnie, ale nie tak dobry jak stare
    modele serii V, F czy R.

  • 12. Data: 2009-01-09 07:15:34
    Od: "Kokos" <k...@k...pl>

  • 13. Data: 2009-07-31 08:58:09
    Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl>

    ZASK pisze:

    > Czy są powody by bardzo mnie zniechęcić do tego aparatu?
    >>

    > To najlepszy kompakt w ofercie SONY obecnie

    A DSC-HX1 jak się ma do niego Twoim zdaniem?

    LL

    --
    *Lemury porozumiewaja sie za pomoca roznych dzwiekow
    - niektore przypominaja odglosy wielorybow i policyjna