  • 11. Data: 2002-05-29 07:28:35
    Temat: Re: Sprawdzanie lacza
    Od: Marcin Krakowiak <m...@f...net.pl>

    Mariusz Lewandowski wrote:

    > Czy numion.com jest miarodajny?

    nie...
    sprobuj zrobic dwa testy jeden po drugim z roznych przegladarek netscape navigator i
    internet explorer
    przy odrobinie szczescia roznice wynikow beda kilkukrotne

    > Pozdrawiam
    > Mariusz Lewandowski

    pzdr, MK
    http://www.max.pl

  • 12. Data: 2002-06-01 07:03:39
    Od: "Grzegorz Janoszka (odpowiadając popraw adres)" <G...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Lewandowski" <m...@s...com> napisał w wiadomości
    > Mialem dzisiaj okazje "pobawic sie" laczem o b.duzej przepustowosci tj
    lacze
    > TASK 100 mbps. Wbrew mojemu zdumieniu szczeka mi nie opadla sprawdzalem
    na
    > stronie www.numion.com , sredni wynik to 150 kbps, (tyle to ja ma na
    > internecie z kablowki), przy probie sciagania pliku 30 MB z strony
    > download.com, transfer nie przekroczyl 10 KB( ostatnio sciagelem u mnie
    inny
    > plik z tej samej strony transfer cos kolo 100KB).
    > Jak to rozumiec?myslalem ze beda lepsze wyniki.
> [...]

    numion silnie zależy od szybkości komputera, rodzaju przeglądarki itd

    --
    Grzegorz Janoszka

  • 13. Data: 2002-06-05 12:15:40
    Od: "Grzegorz Nowak" <a...@s...pl>

    > Mialem dzisiaj okazje "pobawic sie" laczem o b.duzej przepustowosci tj
    lacze
    > TASK 100 mbps. Wbrew mojemu zdumieniu szczeka mi nie opadla sprawdzalem
    na

    A wg. mapki na www.pol34.pl TASK ma polaczenie 34 mega z reszta sieci...

    GN