  • 81. Data: 2014-07-26 23:40:06
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    news:lr056i$4jv$1@node1.news.atman.pl...

    > Jasne, bo koszty złomowania są zerowe i liczy się na plus tylko to co uda
    > się sprzedać.......

    I o to właśnie chodzi. Niektórzy niestety tego nie rozumieją.

  • 82. Data: 2014-07-26 23:56:59
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 26 lipca 2014 23:34:13 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:
    > "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote in message

    ..

    > Odwozi siďż˝ przy okazji do warsztatu... biorďż˝ za darmo i bez gadania.

    > W samochodzie jest du�o wi�cej takich substancji poza olejem...
    >
    > Oni po prostu nie chc� aby to trafia�o na wysypisko �mieci.

    Nieprawda. W samochodzie jest bardzo mało substancji z którymi trzeba uważać bo są
    niebezpieczne. W zasadzie to jedna. Kwas z akumulatora. Nikt normalny nie rozwala
    akumulatora żeby ołów sprzedać to i zagrożenie nie istnieje. Wszystkie płyny i oleje
    można wylać do kanalizacji jeśli wiadomo że jest oczyszczalnia ścieków.

  • 83. Data: 2014-07-27 01:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Odwozi się przy okazji do warsztatu... biorą za darmo i bez gadania.

    Ale mi nie musisz tłumaczyć...

    > W samochodzie jest dużo więcej takich substancji poza olejem...

    A cóż jeszcze?
    Troche płynów, aku i już.

    > Oni po prostu nie chcą aby to trafiało na wysypisko śmieci.

    Rozumiem.
    Tylko tak jak pisze - samo złomowanie to ledwie kropla z tego, co jest do
    zutylizowania w czasie uzytkowania.

  • 84. Data: 2014-07-27 08:55:44
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Skoro ZAPŁACĄ za zwrot wraka, to dlaczego właściciel,
    > szczególnie taki chytry i kombinator, miałby go porzucać
    > NA POLU?
    > Jeśli chce coś wymontować, widocznie się to OPŁACA.
    > "Niedowaga" mogłaby ewentualnie skutkować obniżeniem zapłaty
    > za zwrócony wrak...i tyle.
    > Jeśli rozebranie samochodu na części po to, aby osobno sprzedać
    > części np. miedziane (na tym samym złomie) jest opłacalne, to
    > dlaczego to utrudniać?

    Dlatego, że po ogołoceniu samochodu ze wszystkich elementów, które stanowią
    jakąkolwiek wartość, do złomowania trzeba by dopłacać.
    A to powodowałoby właśnie porzucanie samochodów po parkingach, zamiast
    złomowania, co zresztą już się dzieje.
    Nie wiem co w tym trudnego do pojęcia.

  • 85. Data: 2014-07-27 08:57:26
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1407261503330.520@quad...

    > Nie są.

    > Przypomnij może - przy zakupie auta nie ma "opłaty śmieciowej",
    > przeznaczonej właśnie na koszty złomowania?

    A jesteś przekonany, że tą opłatę zapłacono za auta o których mowa?
    Czyli w przerażającej większości ściągnięte prywatnie z Zachodu?

    I czy zakłady zajmujące się utylizacją samochodowego złomu dostają coś z
    budżetu z tego tytułu?

    Nie wiem, pytam.

  • 86. Data: 2014-07-27 10:00:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

> [...]
    > stanowią jakąkolwiek wartość, do złomowania trzeba by dopłacać.
    > A to powodowałoby właśnie porzucanie samochodów po parkingach, zamiast

    Moze sie myle, ale tu nie chodzi o to ze doloza tylko ze mniej zarobia.
    Dostajac ogolocony wrak (ale za darmo) i tak na nim zarobia, tylko np. 2 x
    mniej.
    No to nic dziwnego, ze jest lobbing + robienie problemow.

    Ale to i tak jest problem tylko maluczkich.

    Handlarze zlomuja na potege, spisuja umowy na jakies dziwne osoby, samochod
    znika, jest rozebrany i juz.
    Takich samochodow sa setki tysiecy...

  • 87. Data: 2014-07-27 10:29:41
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** pisze tak:

    > Wszystkie płyny i oleje można wylać do kanalizacji jeśli wiadomo
    > że jest oczyszczalnia ścieków.

    sobie do zupy wlej :)

    --
    Piter

    golf - 350 tyś km, nic nie póka nic nie stóka
    Niemiec pod kocem trzymał. Płakał jak sprzedawał.

  • 88. Data: 2014-07-27 10:34:22
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Cavallino pisze tak:

    > Dlatego, że po ogołoceniu samochodu ze wszystkich elementów, które
    > stanowią jakąkolwiek wartość, do złomowania trzeba by dopłacać.

    oj złomiarze bidulki. Jacy oni pokrzywdzeni są.

  • 89. Data: 2014-07-27 11:02:56
    Od: k...@g...com

    Naoglądałeś się telewizji i teraz ci się pierdoli rzeczywistość z telewizyjną fikcją.
    Na dodatek uważasz że myślenie boli i dałeś sobie spokój z tą czynnością.

  • 90. Data: 2014-07-27 12:00:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik k...@g...com ...

    > Naoglądałeś się telewizji i teraz ci się pierdoli rzeczywistość z
    > telewizyjną fikcją. Na dodatek uważasz że myślenie boli i dałeś sobie
    > spokój z tą czynnością.

    Bardzo mi się podoba poziom merytoryczny Waszej dyskusji...