    From: "Matli" <W...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Sprzedaż auta bez badania technicznego
    Date: Fri, 29 Jul 2016 17:29:36 +0200

    Sprzedaję 20-letnie auto.
    Od zawsze ubezpieczone ale od 2 lat nie miałem badania technicznego.
    Kilka dni temu dałem ogłoszenie i zgłosił się gość co chce kupić.
    Czy uważać na coś przy sprzedaży?
    Jak taki nabywca pojedzie autem bez badania? Co jeśli coś się stanie?
    Zaraz po podpisaniu umowy sprzedaży dzwonić do ubeczpieczyciela? A może
    lepiej je wyrejestrować i niech nowy wł. sobie auto rejestruje?

    Są jakieś wałki przy używanych autach ze strony kupującego?