  • 31. Data: 2016-07-30 17:21:08
    Temat: Re: Sprzedaż auta bez badania technicznego
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2016-07-30 o 11:48, nadir pisze:
    > mógł on "legalnie" nie płacić obowiązkowego OC

    Trudno płacić obowiązkowe OC za nieposiadanie auta.

    > i nadal
    > mieć, gdzieś tam swój samochód.

    Swój? Aby na pewno?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 32. Data: 2016-07-30 17:35:50
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2016-07-30 o 17:10, Hinek pisze:

    > Tego nie wiedziałem. Co gorsza od lat płacę OC za ponad 50-cio letni
    > motocykl w częściach :/ Nieznajomość przepisów jak widać szkodzi.

    Tu masz w pigułce opisane co i jak.
    http://www.kolyaska.fora.pl/tematy-ogolne,5/pojazd-h
    istoryczny-brak-ciaglosci-oc-ktos-przerabial,3798.ht
    ml
    Ja 10 lat temu wysłałem do mojego ówczesnego ubezpieczyciela pisemko, że
    nie przedłużam z nim umowy, z nowym umowy na OC nie zawarłem do tej pory
    i tak to leci.

  • 33. Data: 2016-07-30 19:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Wiesz skad wiadomo ze lzesz jak stara pomarszczona indianka? Znajomy
    > opowiadal i nie wiedzial gdzie sprzedal. No chyba ze jestes idiota i
    > nie jestes w stanie zapamietac panstwa tylko kierunek podales. Z
    > powodzeniem mogles napisac ze to byly niemcy albo wegry. Jeden chuj
    > gdzie jak i tak nie wiesz. Ale ze putin sie nazywal to zapamietales. A
    > dlaczego nie lenin albo dzierzynski?

    Chyba nie zrozumiałes o co kaman,...

    Przeciez on nie sprzedał tylko schował a umowe sporzadził tylko po to zeby
    oc nie p0łącic przez jakis czas...

  • 34. Data: 2016-07-31 17:02:48
    Od: "Hinek" <h...@f...pl>

    Użytkownik "Matli" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > czy do umowy wpisać jakiś zapis, że auto jest ubezpieczone i kupujący w
    > ciągu max 14 dni ubezpieczy na nowo auto na siebie?

    Sprzedając auto masz obowiązek oddać kupującemu polisę.
    Co z nią zrobi, to już jego sprawa. Równie dobrze mógłbyś
    chcieć aby przy okazji przepisał na Ciebie mieszkanie....

    --
    Hinek