  • 19. Data: 2015-07-01 17:36:49
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a zwrot po 2 dniach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kamil k...@o...pl ...

    > ok dzięki, tak w umowie było że zapoznał się ze stanem technicznym

    To chyba nie ma az takiego znaczenia, jezeli np. po dwóch dniach okazałoby
    sie, ze sprzedajacy zapewniał np. o bezwypadkowości a okazałoby sie ze
    miesiac wczesniej klepał auto z dwóch...

  • 22. Data: 2015-07-01 17:44:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    7.0.0.1...
    Użytkownik Tomasz Wójtowicz s...@s...spam.spam.com ...

    >A kwestia udowodnienia?

    Ale podatek placi kupujacy, wiec to on zostanie ukarany, sprzedajacy
    co najwyzej za pomocnictwo/wspoludzial :-)

    J.

  • 23. Data: 2015-07-01 17:46:06
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kamil" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    W dniu 2015-07-01 o 16:56, Cavallino pisze:

    >Bo coś tam mu nie pasuje. mi sie wydaje ze to handlarzyna i mogl
    >pozamieniac czesci

    No to mowisz "ale ja juz wyrejestrowalem w urzedzie i wypowiedzialem
    OC" ...

    J.

  • 24. Data: 2015-07-01 19:16:03
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    .pl...

    > Bo coś tam mu nie pasuje.

    To nie jest konkretna odpowiedź.
    HINT: Jak znalazł jakiś problem, który znajomy skrzętnie ukrył, to jak
    najbardziej ma prawo zwrócić taki samochód.

  • 25. Data: 2015-07-01 19:41:58
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 19:16, Cavallino pisze:

> [...]
    > HINT: Jak znalazł jakiś problem, który znajomy skrzętnie ukrył, to jak
    > najbardziej ma prawo zwrócić taki samochód.
    chyba tylko po kilku latach sądów
    jeżeli sam odebrał samochód i podpisał stosowne papiery to może się w
    kant kuli ....

  • 26. Data: 2015-07-01 19:54:38
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > Ale podatek placi kupujacy, wiec to on zostanie ukarany, sprzedajacy
    > co najwyzej za pomocnictwo/wspoludzial :-)

    Moze kwesita oddania jest wazniejsza niz ewentualna kara?

  • 27. Data: 2015-07-01 19:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To nie jest konkretna odpowiedź.
    > HINT: Jak znalazł jakiś problem, który znajomy skrzętnie ukrył, to jak
    > najbardziej ma prawo zwrócić taki samochód.

    Jak okłamał to jak najbardziej.
    Ale jak ukrył to juz chyba niestety niekoniecznie?

    Sprzedajesz auto, na pytania kupujego mówisz: nie mam czasu na zachwalaniae
    auta za 1500, widzi Pan co to za auto, prosze ogladac do woli. Bierze Pan
    czy nie?

    Po dwoch dniach okazuje się, że powiedzmy auto jest krzywe i nie da sie nim
    jezdzic.

    Czy jest niezgodne z opisem/umowa?

  • 28. Data: 2015-07-01 20:28:19
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Wed, 1 Jul 2015 10:35:15 +0200, yabba napisał(a):

    > Kupujący sam się będzie szantażował, że oszukał skarbówke na PCC???
    > W ogóle nie rozumiem po co to zaniżanie kwoty na umowie, przeciez
    > zaoszczędził tylko 34 zł.

    A skąd te 34 zł?
    Podpowiem że PCC płaci się od wydumanej ceny z katalogu, a nie od tej
    zapłaconej.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2015-07-01 20:59:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello MadMan,

    Wednesday, July 1, 2015, 8:28:19 PM, you wrote:

    > A skąd te 34 zł?
    > Podpowiem że PCC płaci się od wydumanej ceny z katalogu, a nie od tej
    > zapłaconej.

    PCC płaci się od zapłaconej. Urząd skarbowy może się upierać i żądać
    wyceny rzeczoznawcy, ale jeśli różnica będzie poniżej 30%, to urząd
    zapłaci za wycenę i jeszcze będzie musiał uznać cenę z umowy.

    Urząd proponuje cenę z katalogu, gdy cena z umowy jest rażąco
    zaniżona.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 30. Data: 2015-07-01 21:09:51
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "MadMan" <m...@n...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A skąd te 34 zł?
    > Podpowiem że PCC płaci się od wydumanej ceny z katalogu, a nie od tej
    > zapłaconej.

    Dwa miesiące temu płaciłem PCC od ceny z umowy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba