  • 11. Data: 2015-07-01 11:20:48
    Temat: Re: Sprzedaż samochodu a zwrot po 2 dniach
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 11:14, yabba pisze:
    > A na tej umowie dwa podpisy, że cena to 900 zł. Potrzebne jeszcze
    > udowodnienie, że była inna kwota.
    Słowo przeciw słowu. Komu uwierzą, jeśli cena rynkowa jest zapewne nieco
    wyższa niż te 900zł?

    Maciek

  • 12. Data: 2015-07-01 11:48:53
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Słowo przeciw słowu. Komu uwierzą, jeśli cena rynkowa jest zapewne
    >nieco
    >wyższa niż te 900zł?

    Ale w tym egzemplarzu swiecila sie usterka silnika, dlatego cena
    ponizej rynkowej :-)

    No i k* co - kupujacy zaplacil 900, podpisal 900, a teraz chce do
    zwrotu 1700 ?
    Nie w sadzie takie numery :-)

    J.

  • 13. Data: 2015-07-01 11:51:27
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > Słowo przeciw słowu. Komu uwierzą, jeśli cena rynkowa jest zapewne nieco
    > wyższa niż te 900zł?

    Ale chyba nie na tyle wyższa, aby zaczął czepiać się urząd skarbowy?

  • 14. Data: 2015-07-01 11:55:27
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-07-01 o 11:14, yabba pisze:
    > Użytkownik "Maciek" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    >>

    > A na tej umowie dwa podpisy, że cena to 900 zł. Potrzebne jeszcze
    > udowodnienie, że była inna kwota.

    Dlatego lepiej płacić przelewem.

  • 15. Data: 2015-07-01 12:19:55
    Od: RD <r...@g...com1>

    W dniu 2015-07-01 o 11:55, Tomasz Wójtowicz pisze:

    > Dlatego lepiej płacić przelewem.

    Powiedz to Grekom. ;-)

    BPNMSP,

    Pozdr,

  • 16. Data: 2015-07-01 14:20:13
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2015-07-01 o 12:19, RD pisze:

    > Powiedz to Grekom. ;-)

    LOL :D

  • 17. Data: 2015-07-01 16:56:22
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "kamil" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > witam, znajomy sprzedał samochod za grosze bo 1700 zł ( na umowie 900 zl )
    > zapoznal sie ze stanem technicznym - swiecil sie check itd o czym
    > wiedzial, po 2 dniach dzwoni ze chce oddac samochod. czy ma takie prawo ?
    > sprzedajacy osoba prywatna

    A chce oddać, bo?

  • 18. Data: 2015-07-01 17:27:22
    Od: kamil <k...@o...pl>

    W dniu 2015-07-01 o 16:56, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "kamil" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > A chce oddać, bo?

    Bo coś tam mu nie pasuje. mi sie wydaje ze to handlarzyna i mogl
    pozamieniac czesci

  • 21. Data: 2015-07-01 17:36:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kamil k...@o...pl ...

> [...]
    > ) zapoznal sie ze stanem technicznym - swiecil sie check itd o czym
    > wiedzial, po 2 dniach dzwoni ze chce oddac samochod. czy ma takie prawo

    Jezeli sprzedajacy nie nakłamał czyli innymi słowy mówiąc - przedmiot
    sprzedazy jes zgodny z umowa to nie ma takiego prawa, ktore nakazywałoby
    przyjac zwrot.
    Gorzej ze to znajomy...

  • 20. Data: 2015-07-01 17:36:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Tomasz Wójtowicz s...@s...spam.spam.com ...

    > Natomiast w ww. sytuacji możliwy jest legalny szantaż - powiedzieć
    > sprzedającemu, że albo przyjmie samochód z powrotem, albo policja
    > skarbowa dowie się o fałszywej cenie na umowie.

    A kwestia udowodnienia?