  • 1. Data: 2014-08-25 09:25:51
    Temat: SsangYong Rodius
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Wiem, ze wyglada jak koszmar projektanta, ale czy ktos tym jezdzil albo
    mial/ma?

    Interesuja mnie kwestie praktyczne - wykonanie, niezawodnosc, spalanie,
    prowadzenie, dynamika. W Autocentrum czytalem, a TopGear mnie nie
    interesuje. W samej Korei firma podobno cieszy sie renoma.

    Ktokolwiek?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2014-08-25 09:35:57
    Temat: Re: SsangYong Rodius
    Od: Franek Kalina <a...@g...ru>

    Użytkownik Maciek napisał:

> [...]
    > prowadzenie, dynamika. W Autocentrum czytalem, a TopGear mnie nie
    > interesuje. W samej Korei firma podobno cieszy sie renoma.

    O śnięta makrelo z wędzoka. :-)
    Rzeczywiście - projektant popuścił, ale w dobrej wierze:

    http://autowizja.pl/gfx/news/samochody/ssangyong-rod
    ius-fl-2012-4.jpg

    http://www.katalog-samochodow.pl/files/automobily/st
    1/4053/800x600_pl_PL/1326510039-ssangyong-rodius-27-
    xdi-2wd.jpg

  • 3. Data: 2014-08-25 09:39:45
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 09:35:57 +0200, Franek Kalina napisał(a):

    > Rzeczywiście - projektant popuścił, ale w dobrej wierze:

    No wlasnie, dlatego nie patrze na wyglad, tylko chce dotrzec do faktow ;)

    P.S. 11-osobowa wersja byla chyba tylko na rynek kurdupli-koreanczykow.

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 4. Data: 2014-08-25 11:01:03
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > P.S. 11-osobowa wersja byla chyba tylko na rynek kurdupli-koreanczykow.
    A prawko "D" ma? :)
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 5. Data: 2014-08-25 12:32:24
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 11:01:03 +0200, WOJO napisał(a):

    > A prawko "D" ma? :)

    Nie ma, ale na w Korei nie mieszka :)

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 6. Data: 2014-08-25 12:35:53
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 12:32:24 +0200, Maciek napisał(a):

    > Nie ma, ale na w Korei nie mieszka :)

    Mialo byc "na szczescie".

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 7. Data: 2014-08-25 20:48:21
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-25 09:25, Maciek pisze:
> [...]
    > prowadzenie, dynamika. W Autocentrum czytalem, a TopGear mnie nie
    > interesuje. W samej Korei firma podobno cieszy sie renoma.

    Koszmar to te wszystkie golfy czy astry, czy passaty. Jakby patrzeć na
    amerykański film.

    A co do jakości SsangYong`a, podobno bazuje na podzespołach Mercedesa.

  • 8. Data: 2014-08-25 22:48:13
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 25 Aug 2014 20:48:21 +0200, Trybun napisał(a):

    > A co do jakości SsangYong`a, podobno bazuje na podzespołach Mercedesa.

    Silniki sa Mercedesa, ale czy to wystarczy?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 9. Data: 2014-08-30 16:14:54
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-08-25 22:48, Maciek pisze:

    > Silniki sa Mercedesa, ale czy to wystarczy?

    Myślę że jedyne czego można się bać kupując tak egzotyczny wóz, to
    dostępność i ceny części zamiennych. Silnik merca to duża zaleta, tylko
    z tym że silnik jako taki rzadko się psuje, zwłaszcza taki
    mercedesowski, natomiast już osprzęt tego motoru być może już nie ma nic
    wspólnego z mercedesem.
    Druga sprawa jest taka że Koreańce to na dzień dzisiejszy jedne z
    najmniej awaryjnych pojazdów.