  • 11. Data: 2017-02-17 22:47:40
    Temat: Re: 'Stacjonarny' w Vectrze?
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    NTG
    pl.rec.humor

    -----
    > Mail w skrzynce nadawczej.

  • 12. Data: 2017-02-17 23:06:39
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-17 o 22:47, ąćęłńóśźż pisze:
    > NTG
    > pl.rec.humor
    >

    > -----

    Więcej wart, niż karteczka z napisem "wysłano fax na nr...".

    --
    Liwiusz

  • 13. Data: 2017-02-17 23:21:10
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wystaw na aledrogo i przeprowadź dowód z dokumentu.
    Np. przeciw bilingowi operatora.

    ------

  • 14. Data: 2017-02-18 00:45:53
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-17 o 23:21, ąćęłńóśźż pisze:
    > Wystaw na aledrogo i przeprowadź dowód z dokumentu.

    Ja w jednej sprawie sądowej złożyłem dowód, w postaci e-maila od
    pozwanego do mnie, w którym przyznał się do pewnej rzeczy i sąd ten
    dowód przyjął.

    Oczywiście, były jeszcze inne dowody w tamtym postępowaniu, a pozwany
    nawet nie próbował podważać, że może e-mail sfałszowany itd.

  • 15. Data: 2017-02-18 12:18:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Pytanie równie idiotyczne jak "po kiego grzyba jeszcze komuś telefonia
    stacjonarna?".

    -----

  • 16. Data: 2017-02-18 13:00:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 12:18, ąćęłńóśźż pisze:
    > Pytanie równie idiotyczne jak "po kiego grzyba jeszcze komuś telefonia
    stacjonarna?".

    > -----

    Nie identyczne, bo motywy zupełnie różne.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2017-02-18 15:53:00
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Wytłumacz, po co Tobie telefonia stacjonarna.

    * przy przychodzących (np. z zagranicy) niższe lub darmowe stawki dla dzwoniącego;
    * lepsza jakość rozmowy (teoretycznie, "komuno wróć");
    * zasilanie z linii (jeżeli ktoś ma jeszcze tradycyjną stacjonarkę z telepsa;
    * tłok w eterze w niektórych lokalizacjach, kwestia ewentualnych zakłóceń/podsłuchu;
    * możliwość pracy faksu (idiotyczne jest to, ze GSM praktycznie nie oferuje
    transimsji faksów, przynajmniej w prosty sposób - co jest zresztą dowodem na niską
    jakość połączeń GSM, przez które pasmo faksu by nie przeszło);
    * "solidna firma" he, he, he ;-))

    A po co Tobie?

    -----

  • 18. Data: 2017-02-18 16:41:55
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2017-02-18 o 15:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > * zasilanie z linii (jeżeli ktoś ma jeszcze tradycyjną stacjonarkę z telepsa;
    > * tłok w eterze w niektórych lokalizacjach, kwestia ewentualnych
    zakłóceń/podsłuchu;

    Podsłuch linii naziemnej to są dwie szpilki wbite w kabel. Podsłuch GSM?
    Powodzenia. Nawet służby państwowe używają tego, co zarejestruje stacja
    bazowa, nikt się nie bawi w łapanie "z radia".

  • 19. Data: 2017-02-18 22:26:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-02-18 o 15:53, ąćęłńóśźż pisze:
    > A po co Tobie?

    Mi po nic. Nie mam. Ale nie o tym jest temat, tylko o faksie.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2017-02-18 23:46:25
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Czego oprócz telefonu i faksu jeszcze nie masz, żebyś mógł o tym podyskutować??

    -----