  • 81. Data: 2017-03-02 15:48:51
    Temat: Re: 'Stacjonarny' w Vectrze?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > Zmienny IP utrudnia korzystanie.

    Obsługę ustalaczy dynamicznych adresów IP te routery też mają.

    --
    Jarek

  • 82. Data: 2017-03-02 21:50:49
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    Użytkownik "Tomasz Śląski" <t...@k...org.pl> napisał w wiadomości
    > Sądzisz, że w dobie wymierania usenetu ktokolwiek jeszcze przeprowadzi
    > CFV?

    Sporo pl.misc.telefonia.wap wlazła bez żadnego CFV i głosowania...?

    > A jak umrze zupełnie, to ja też mam stojeć działający serwer u siebie ->
    > telnet news.telekomunikacja.org 119 :-)

    Marzy mi się zboczenie zlinkowania (spoko, na razie i tak nie pomyślę nawet,
    zanim nie wyprostuję drugiej maszyny (zrzucam obraz dysku "uziemionego" a
    potem obróbka, może coś ocalało)); zaraz telnetnę :)
    Jest, łączy się.
    Muszę tylko zrobić przekierowanie na modemo-routerze (z którego jestem, z
    pewnego powodu, BARDZO zadowolony.
    Tak mi z Poznania pociągnęło, tylko dlatego tak powoli, bo po WiFi...
    http://www.speedtest.net/result/6097542954.png
    Więc spoko łącze zda się na zastępstwo, jakby co. Muszę tylko coś lepszego
    znaleźć, niż Hamster (dobry, póki mało obrabia, jebie się, gdy go
    przycisnąć), czy T-Mail (pomijając, że trial, przy wielu danych strasznie
    muli), które mają problemy przy większej ilości danych.

    > prrrrrrr :-P

    Szybko muszę kupić właściwy lek, bo mnie akarboza skutkami rozsadzi :)
    Oj, muszę okno otworzyć, na szczęście już nie pada... :)))

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 83. Data: 2017-03-02 21:55:20
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    > Obsługę ustalaczy dynamicznych adresów IP te routery też mają.

    Ostatecznie, zostaje jakiś darmowy DynDNS, bądź analogiczny - ja tak przez
    półtora roku prowadziłem u siebie serwer, jak się rozjechał, jeszcze wówczas
    będący, lokalny serwer news.ztm.waw.pl, dziś już nieistniejący (nie zgłasza
    się). DynDNS odpowiadał za to, aby wszyscy mogli się do mnie "dodzwonić",
    mimo zmieniającego się IP. Nawet nic na routerze nie ustawiałem - wiedziałem
    co gdzie jest i to mi wystarczyło.

    (C) Kabaret Neo-Nówka.

  • 84. Data: 2017-03-02 22:09:58
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    HF5BS pisze:

> [...]
    > mogli się do mnie "dodzwonić", mimo zmieniającego się IP. Nawet nic na
    > routerze nie ustawiałem - wiedziałem co gdzie jest i to mi wystarczyło.

    Bez wsparcia ze strony serwerów żaden router rzecz jasna sobie nie
    poradzi. Z tymi darmowymi doświadczenie mam takie, że owszem, działają,
    ale jak mi *raz* był potrzebny, to akurat skurczybyk działać przestał.
    Z płatnymi już nie próbowałem, tylko zrobiłem sobie własny. Tu z kolei
    jest tak, że wiele routerów pozwala na użycie tylko kilku konkretnych,
    znanych producentowi. Ale takie pozwalające na dowolną konfigurację
    też są.

    --
    Jarek

  • 85. Data: 2017-03-04 22:02:09
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2017-03-02 o 07:32, ąćęłńóśźż pisze:

    > 632 56 00 lub 844 99 96 tylko się podpisz, żeby było wiadomo, od kogo.

    mmmm... Tej, a w jakiej strefie są te numery? Bo w 32 oba mówią NMTN, a
    pozostałych 48 nie chce mi się sprawdzać.

    --
    Ślązak

  • 86. Data: 2017-03-04 22:11:28
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2017-03-02 o 21:50, HF5BS pisze:

    > Tak mi z Poznania pociągnęło, tylko dlatego tak powoli, bo po WiFi...
    > http://www.speedtest.net/result/6097542954.png

    U mnie też raczej nie brakuje, zasadniczo szukam karty do PCta, na
    którym mógłbym pokazać więcej niż 1G...

    http://beta.speedtest.net/result/6103226656.png

    --
    Ślązak

  • 87. Data: 2017-03-04 22:27:51
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2017-03-04 o 22:02, Tomasz Śląski pisze:

    > mmmm... Tej, a w jakiej strefie są te numery? Bo w 32 oba mówią NMTN, a
    > pozostałych 48 nie chce mi się sprawdzać.

    Popatrzyłem gdzie trzeba i stwierdzam, żeś ąćęłńóśźż jest z default
    city, czyli ze stolnicy. W strefie 22 pierwszy numer busy, drugi słychać
    fax, więc poszedł ze stosownym ID :-)

    --
    Ślązak

  • 88. Data: 2017-03-04 22:36:29
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    W dniu 2017-03-02 o 07:32, ąćęłńóśźż pisze:

    >>> 632 56 00 lub 844 99 96 tylko się podpisz, żeby było wiadomo, od kogo.

    No to się weź zdecyduj, czy podajesz działający nr czy nie:

    Data i godzina: 2017-03-04 22:26:45
    Numer nadawcy: 327186743
    Numer docelowy: 48228449996
    Nazwa dokumentu: Dokument1.pdf