  • 71. Data: 2017-03-01 23:50:25
    Temat: Re: 'Stacjonarny' w Vectrze?
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote:

    >> Pisz pod cytatem.
    >
    > Cicho, on KODuje :)

    Aaa to sorry...

    --
    http://www.chmurka.net/

  • 72. Data: 2017-03-02 07:32:09
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    632 56 00 lub 844 99 96 tylko się podpisz, żeby było wiadomo, od kogo.

    -----

  • 73. Data: 2017-03-02 10:47:16
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Tomasz Śląski napisał:

    > Sądzisz, że w dobie wymierania usenetu ktokolwiek jeszcze przeprowadzi CFV?

    Od przeprowadzania CFV to my tu mamy Surmacza. Pogłoski,
    jakoby miał on w tej dobie wymrzeć, są grubo przesadzone.

    > A jak umrze zupełnie, to ja też mam stojeć działający serwer u siebie ->
    > telnet news.telekomunikacja.org 119 :-)

    Słabo się do dyskutowania nadaje -- chce ode mnie "username".

    --
    Jarek

  • 74. Data: 2017-03-02 11:40:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan Tomasz Śląski napisał:

    >Słabo się do dyskutowania nadaje -- chce ode mnie "username".

    To akurat moze byc zaleta - bo pozwoli pisac z calego swiata.

    A moze by tak na wakacjach odpoczac od newsow ? :-)

    J.

  • 75. Data: 2017-03-02 11:47:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > To akurat moze byc zaleta - bo pozwoli pisac z calego swiata.

    Mnie znikąd pisać nie pozwala -- nie dysponuję "username". To co
    mam, pozwala mi pisać z całego świata -- zewsząd loguję się na
    swój komputer.

    > A moze by tak na wakacjach odpoczac od newsow ? :-)

    Mnie to nie męczy.

    --
    Jarek

  • 76. Data: 2017-03-02 11:56:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >Mnie znikąd pisać nie pozwala -- nie dysponuję "username". To co

    To trzeba sie dogadac :-)

    >mam, pozwala mi pisać z całego świata -- zewsząd loguję się na
    >swój komputer.

    Trudno, aby kazdy sobie stawial swoj serwer.

    J.

  • 77. Data: 2017-03-02 12:10:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > To trzeba sie dogadac :-)

    Nie ma innego wyjścia.

    > Trudno, aby kazdy sobie stawial swoj serwer.

    E tam od razu stawiać i od razu serwer. Nie wyobrażam sobie, by nie
    mieć cały czas dostępu do komputera swego powszedniego i do plików
    na nim. Zupełnie niezależnie od pisania stąd na newsy.

    --
    Jarek

  • 78. Data: 2017-03-02 14:44:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" napisał w wiadomości
    Pan J.F. napisał:

    >E tam od razu stawiać i od razu serwer. Nie wyobrażam sobie, by nie
    >mieć cały czas dostępu do komputera swego powszedniego i do plików
    >na nim. Zupełnie niezależnie od pisania stąd na newsy.

    No to
    a) wiekszosc ludzi jednak nie ma. Rzeklbym nawet ze 99% nie ma, albo i
    99.9%
    b) tym co sobie nie wyobrazaja, Microsoft oferuje chmure :-)

    J.

  • 79. Data: 2017-03-02 15:10:41
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

    > No to
    > a) wiekszosc ludzi jednak nie ma. Rzeklbym nawet ze 99% nie ma,
    > albo i 99.9%
    > b) tym co sobie nie wyobrazaja, Microsoft oferuje chmure :-)

    A Google oferuje Google Groops -- ludziom bez wyobraźni. Jasne,
    że nie każdy musi tak jak ja. Serwer NNTP z logowaniem też będzie
    dobry dla tych 99%. VPN też -- mają to nawet domowe routery.

    --
    Jarek

  • 80. Data: 2017-03-02 15:35:28
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    l...
    Pan J.F. napisał:

    >A Google oferuje Google Groops -- ludziom bez wyobraźni. Jasne,
    >że nie każdy musi tak jak ja. Serwer NNTP z logowaniem też będzie
    >dobry dla tych 99%. VPN też -- mają to nawet domowe routery.

    Zmienny IP utrudnia korzystanie.

    J.