  • Data: 2017-05-18 12:42:28
    Temat: Standard SEPA platforma .NET
    Od: "Netteria.NET" <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Mam taki mały problem i mam nadzieję, że coś podpowiecie.
    Napisałem kiedyś taki konwerter danych do XML i teraz muszę zadbać o to
    aby dane były zgodne z standardem SEPA dla przelewów bankowych.
    Generalnie u mnie sprowadza się do tego, że w string z nazwą mogą
    znajdować się wyłącznie znaki zgodne z standardem, pozostałe mogą być
    nawet całkowicie usunięte. Koduję w C#.
    Może ktoś miał takie zadanie i podpowie coś.
    Coś tam znalazłem w necie jakieś biblioteki ale jakoś mi nie działają w
    projekcie.

    z góry dzięki

    podrawiam
    Sławomir Własik