  • 11. Data: 2017-12-13 17:56:26
    Temat: Re: Starość i młodość
    Od: Majka <k...@g...com>

    W dniu wtorek, 12 grudnia 2017 19:20:41 UTC+1 użytkownik ToMasz napisał:

    > no to spróbujmy:
    > https://youtu.be/d6iDnDj8LpM?t=366
    > no i... 33 tyś!!!!!
    > kupaaaaaaaaa.

    Wynik dla Lenovo Phab2 Pro to 81.000 w anTuTu.

    Ty podałeś przez pomyłkę wynik dla modelu Phab2 (jest jeszcze Phab2 PLUS i
    interesujący mnie Phab2 PRO).

    Niemniej za twój post i wskazówki dziękuję - nie pomyślałam, żeby w ten sposób, wg
    wyników testów wyszukiwać aparat - to się przyda.

    Dziękuję wszystkim za pomoc i cenne podpowiedzi w wątku.

    Majka

  • 12. Data: 2017-12-13 18:40:35
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 12.12.2017 o 22:50, Animka pisze:
    > Strona może źle działać, bo bateria telefonu się rozładowuje,
    > To nie zadna porada tylko moja sugestia.

    Skończ z sugestiami, poradami, wypowiedziami itp, itd, bo są po prostu
    kretyńskie.

    --
    Czarek

  • 13. Data: 2017-12-13 19:46:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > mój i9506 ma:
    > https://www.fotosik.pl/zdjecie/d745c28c1ce6ba3b
    > i nowy kosztuje 8 stów z fvat
    > http://allegro.pl/samsung-galaxy-s4-i9506-wysylka-z-
    pl-gw-fv23-i69994
    > 46072.html a używany 350zł
    > absolutnie NIE twierdze ze to najlepszy telefon dla naszej
    > pytającej, ale jak na razie ten ma najlepszy stosunek jakości do
    > ceny

    Nie za bardzo zrozumiałem.
    Jest drozszy i wolniejszy od tego co podałem.
    Gdzie przewaga?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 14. Data: 2017-12-13 20:24:14
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    W dniu 2017-12-13 o 10:08, r...@k...pl pisze:

    > Wyjdź :)

    Akurat w przypadku ajfona dokładnie tak jest. :)

    MJ

  • 15. Data: 2017-12-13 20:42:21
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 13.12.2017 o 19:46, Budzik pisze:
    > Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    pl-gw-fv23-i69994

    > Nie za bardzo zrozumiałem.
    > Jest drozszy i wolniejszy od tego co podałem.
    > Gdzie przewaga?

    redmi 4x - 42 tyś w antutu - 600zł
    s4(i9506) - 52 tys w antutu - 800zł nowy, ale używany już 350
    ToMasz

  • 16. Data: 2017-12-13 21:39:37
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-12-13 o 18:40, Czarek pisze:

    > Skończ z sugestiami, poradami, wypowiedziami itp, itd, bo są po prostu
    > kretyńskie.

    Kiedy agresywny typie wypuszczono cię z psychiatryka?

    --
    animka

  • 17. Data: 2017-12-14 10:45:42
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 13 Dec 2017 20:24:14 +0100, w
    <5a317e70$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>, Michal Jankowski
    <m...@f...edu.pl> napisał(-a):

    > Akurat w przypadku ajfona dokładnie tak jest. :)

    Ale mówimy o poważnych telefonach :)

  • 18. Data: 2017-12-14 10:51:11
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-12-14 o 10:45, r...@k...pl pisze:
    > Wed, 13 Dec 2017 20:24:14 +0100, w
    > <5a317e70$0$5140$65785112@news.neostrada.pl>, Michal Jankowski

    > Ale mówimy o poważnych telefonach :)

    Raczej ty piszesz nie na temat.

    --
    Liwiusz

  • 19. Data: 2017-12-14 11:58:54
    Od: djs <d...@W...poczta.onet.pl>

    Budzik napisał (a):

    > IMO spokojnie za 600zł mozna kupic cos w stylu xiaomi 4x z 3gb ramu -
    > posłuzy 3 lata na pewno bez problemu a za zaoszczedzona kase za 3 lata
    > kupisz sobie nowy - dzieki temu za 1200 bedziesz miec tel na 6 lat
    > minimum :)

    Kolega dobrze prawi. Do tego dalej poleca Xiaomi Redmi Note 4x a to już
    bardzo fajny telefonik.
    Oszczędny procesor, wydajny, duży ekran. Żonie wystarczał na 5-6 dni
    użytkowania.
    Co do antutu i wyników - można się tym sugerować, ale benchmark to test
    syntetyczny a nie wynik codziennego użytkowania.
    Xiaomi w swoich telefonach korzysta z MIUI a ta nakładka szczególnie w
    wersji 9 to prawdziwa perełka.
    U mojej młodzieży na Xiaomi Redmi Note 4 Pro po dwóch latach użytkowania
    nie odczuwa się żadnych spowolnień systemu. MIUI świetnie zarządza
    pamięcią oraz dobrze radzi sobie z usuwaniem śmieci z telefonu.
    Dodatkowo xiaomi jak rzadko która firma bardzo długo wspiera swoje telefony.
    Będziesz zadowolona.

    --
    <<< djs >>>

  • 20. Data: 2017-12-14 22:01:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ToMasz t...@p...fm.com.pl ...

    > redmi 4x - 42 tyś w antutu - 600zł
    > s4(i9506) - 52 tys w antutu - 800zł nowy, ale używany już 350
    > ToMasz

    Powyzej napisałem:
    "no to note 3 pro - 75 tysiecy w antutu i kosztuje tez 600zł."

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze