  • 11. Data: 2014-10-20 10:01:48
    Temat: Re: Starszy laptop -> nowy monitor
    Od: Filip454 <f...@f...filip454>

    On 18.10.2014 17:34, Poldek wrote:
> [...]
    deo-acp51usz

    >Tak, rozumiem, ale grafika przez USB to mi się jakoś mentalnie nie
    >zgrywa. Może jestem zacofany?

    Przecież są monitory na usb.

    Jedyny taki Filip w USENET...

  • 12. Data: 2014-10-20 10:10:36
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 10:01, Filip454 pisze:

    > Przecież są monitory na usb.

    Ale tylko jako HUB

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 13. Data: 2014-10-20 16:55:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-10-20 10:10, Użytkownik Chris napisał:

    > Ale tylko jako HUB

    Nie tylko, już kilka lat temu reklamowali 10 calowe monitorki
    podłączane pod USB2. Przegapiłeś.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2014-10-20 21:15:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Poldek pisze tak:

    > Moje obawy wynikają z wcześniejszego jednostkowego doświadczenia,
    > gdy podłączyłem kiedyś niezłego laptopa do nowoczesnego monitora
    > Eizo, ale przy użyciu D-sub i obraz był fatalny. Ten sam monitor
    > podłączony do komputera poprzez DVI pokazywał bardzo pięknie.

    Jakiś czas używałem laptopa hp dv6529em z SyncMaster 2243SN oraz z tv
    Samsung 40 cali.

    Kiedy tylko kupiłem nowożytny komp z d-sub, dvi i hdmi od razu zrobiłem
    porównanie i różnica w ostrości tekstu jest minimalna.

    Tak mało widoczna, że nowy pc nadal używam z SyncMaster 2243SN, który
    bardzo lubię (choć ma tylko d-sub).

    --
    Piter

  • 15. Data: 2014-10-20 22:01:08
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > użyciu D-sub i obraz był fatalny. Ten sam monitor podłączony do komputera

    Przewód D-Sub dołączany z monitorem, czy kupowałeś oddzielnie?

  • 16. Data: 2014-10-20 22:09:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    qwerty wrote:
    > Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > Przewód D-Sub dołączany z monitorem, czy kupowałeś oddzielnie?

    Przewód D-sub wziąłem od innego monitora niższej klasy, który akurat
    stał obok. Czyl Hyundai. Przypuszczam, że to był przewód D-sub, który
    był fabrycznie w pudełku z Hyundayiem.

  • 17. Data: 2014-10-20 22:11:07
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    qwerty wrote:
> [...]

    Przewód D-sub wziąłem od innego monitora niższej klasy, który akurat
    stał obok. Czyl Hyundai. Przypuszczam, że to był przewód D-sub, który
    Ew. to mógł być przewód od jeszcze jakiegoś innego monitora, który był
    kiedyś wcześniej podłączony do tego starszego komputera, do którego
    aktualnie podłączony był Hyundai.

  • 18. Data: 2014-10-20 23:35:07
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 18 Oct 2014 10:03:59 +0200, Poldek napisał(a):

> [...]
    > Cały czas jeszcze nie mam tego monitora. Jak dojdzie to sprawdzę
    > najpierw przyzwoitym kablem D-sub.
    > Moje obawy wynikają z wcześniejszego jednostkowego doświadczenia, gdy
    > podłączyłem kiedyś niezłego laptopa do nowoczesnego monitora Eizo, ale
    > przy użyciu D-sub i obraz był fatalny. Ten sam monitor podłączony do
    > komputera poprzez DVI pokazywał bardzo pięknie.
    >
    > Na co dzień mój nowy monitor będzie używany ze sprzętem, który posiada
    > wyjście cyfrowe. Jednak co pewien czas koniecznie będzie trzeba
    > podłączyć tego starszego laptopa ze względu na oprogramowanie do

    EIZO mają szerokie możliwości regulacji, a sama funkcja auto adjust też
    sobie całkiem sprawnie radzi. Oczywiście, jeżeli na wyjściu jest kiepskiej
    jakości sygnał analogowy, to i EIZO z pustego nie naleje.

    [ - Men do things for women without expecting sex. ]
    [ - Those would be men who just had sex. (The Big Bang Theory 01x02) ]

  • 19. Data: 2014-10-21 08:34:40
    Od: Chris <a...@g...pl>

    W dniu 2014-10-20 16:55, RadoslawF pisze:

    > Nie tylko, już kilka lat temu reklamowali 10 calowe monitorki
    > podłączane pod USB2. Przegapiłeś.

    O, fajne do auta :)

    www.vin-decoder.net www.dekoder-vin.pl

  • 20. Data: 2014-10-21 18:08:48
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak zawsze im krótszy i grubszy tym lepszy.
    ;-)
    Tyle, że do okazyjnego podłączania notka to akurat krótkie grube i sztywne
    przewody są najmniej wygodne.

    Jak dla mnie tekst na monitorze przez DVI (karta wpięta w starszawy
    stacjonarny) to żyleta, a na takim samym monitorze (nie na tym samym
    egzemplarzu!) przez D-Sub ostrość przeciętna.
    Przy czym zewnętrzego monitora uzywam głównie wtedy, gdy potrzebuję format
    pionowy, kiedy to clearscan raczej się rozjeżdża.

    -----