  • 141. Data: 2017-11-27 07:32:38
    Temat: Re: Staruszek
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-26 o 22:55, RadoslawF pisze:
    > W dniu 2017-11-26 o 09:26, cef pisze:

    > To nie ja zmieniam tematu i szukam wymówek. Nie ja wypominam jakąś
    > kłótnię w której nawet nie wiem czy faktycznie uczestniczyłem.

    Wiesz, jak ktoś mnie nazywa głupcem czy debilem,
    to jest to standardowy zestaw z Usenetu i specjalnie nie pamiętam
    kto i kiedy tak napisał. Jak ktoś nazywa mnie nieukiem, to też bym
    pewnie nie zapamiętał, ale jak dodatkowo mi proponuje, żebym kupował
    bukiet kwiatów
    i szedł do nauczycielki od polskiego i przepraszał ją za nieuważanie na
    lekcjach,
    to jest to na tyle niestandardowe, że zapamiętuję. To w sumie bardzo
    pozytywne, że używasz barwnego języka - łatwiej się zapamiętuje takie
    osoby, nawet jeśli nie miałeś racji wtedy ani teraz.

    > Złapałem cię na konkretnym kłamstwie które umniejszasz twierdząc
    > że jest nieważne. Każde mijanie się z prawdą jest ważne.
    > Dla wszystkich z wyjątkiem kłamców.

    Kłamstwo jest zerojedynkowe - nie można go umniejszyć.
    Poza tym to jest standardowa obelga - raczej do zapomnienia.

  • 142. Data: 2017-11-27 10:46:59
    Temat: Re: Staruszek. hamowanie i sprzęgło.
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2017-11-26 o 15:02, Shrek pisze:

> [...]
    > googla różne warianty zapytania o szybkośc reakcji dwukończynowej.
    > Niestety wywala same opisy jakiś strasznych chorób. Więc nie - nie
    > wierzę ci na słowo, skoro nikt inny oprócz ciebie tego "faktu naukowego"
    > nie potwierdza, ani nawet niewspomina. Niewykluczone również, że masz
    > rację i jesteś w stanie zaoszczędzić dwie milisekundy... które są
    > doskonale obojętne w naszych rozważaniach. Więc nie - nie przedstawiłeś
    > żadnego argumentu poza "powszechnie wiadomo iz"... tyle że tej
    > powszechnej wiedzy nawet w googlu nie ma, a tobie nie chce się szukać.

    Proponuję Wam jeszcze rozważania, czy szybciej zgina się prawe czy lewe
    kolano :-)
    T.

  • 143. Data: 2017-11-27 10:57:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 07:32, cef pisze:

> [...]
    > pozytywne, że używasz barwnego języka - łatwiej się zapamiętuje takie
    > osoby, nawet jeśli nie miałeś  racji wtedy ani teraz.

    Bardzo się cieszę że zapamiętałeś. Dodam tylko że swoją opinię
    o tobie mam nadal taką samą.

    > Kłamstwo jest zerojedynkowe - nie można go umniejszyć.
    > Poza tym to jest standardowa obelga - raczej do zapomnienia.

    To dlaczego przypominasz jakieś dawne zdarzenia jeśli nie w celu
    umniejszenia swojego kłamstwa na który cię złapałem?

    Pozdrawiam

  • 144. Data: 2017-11-27 11:49:34
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 10:57, RadoslawF pisze:

    > Bardzo się cieszę że zapamiętałeś. Dodam tylko że swoją opinię
    > o tobie mam nadal taką samą.

    Bardzo mnie to cieszy mając na uwadze efekty dydaktyczne
    jakie osiągnąłem pracując nad Twoją interpunkcją :-)

    > To dlaczego przypominasz jakieś dawne zdarzenia jeśli nie w celu
    > umniejszenia swojego kłamstwa na który cię złapałem?

    Złapałeś mnie na tym, że raz napisałem "depnąć hamulec w podłogę"
    a w kolejnym zdaniu "wciskać hamulec do oporu".
    Jeszcze się mówi "kopnąć pedał" czy "wbić do dechy" -
    i jeśli to są kolejne kłamstwa, to ja odpadam.

  • 145. Data: 2017-11-27 16:23:53
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 11:49, cef pisze:

    > Bardzo mnie to cieszy mając na uwadze efekty dydaktyczne
    > jakie osiągnąłem pracując nad Twoją interpunkcją :-)

    Nie odniosłeś żadnych, ale cieszyć ci się wolno.

    > Złapałeś mnie na tym, że raz napisałem "depnąć hamulec w podłogę"
    > a w kolejnym zdaniu "wciskać hamulec do oporu".
    > Jeszcze się mówi "kopnąć pedał" czy "wbić do dechy" -
    > i jeśli to są kolejne kłamstwa, to ja odpadam.

    Kiedy ty już kłamczuszku nie raz odpadałeś a potem wracałeś
    pisząc jakieś brednie o interpunkcji.
    Do swoich osiągnięć dodaj jeszcze przeinaczanie cudzych wypowiedzi
    zmieniając ich znaczenie przez dodanie jednego wyrazu i
    do tego rewelacje w stylu że rozprasza cię używanie więcej
    niż jednego pedału.
    A teraz dalej udawaj normalnego dyskutanta. :-)

    Pozdrawiam

  • 146. Data: 2017-11-27 18:36:37
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-27 o 16:23, RadoslawF pisze:

    > Nie odniosłeś żadnych, ale cieszyć ci się wolno.

    Ja tam widzę wyraźnie, że jeszcze na wiosnę stawiałeś dziarsko
    spację przed znakiem zapytania na końcu zdania.
    A ostatnio - również w tym wątku - stawiasz pytajnik prawidłowo,
    bez spacji na końcu zdania. Więc sukces jest niewątpliwie.
    Oczywiście możesz deprecjonować mój udział w tym edukacyjnym dziele,
    ale jak sam łaskawie zezwalasz mogę mieć prawo myśleć, że to
    moja zasługa.

    > Kiedy ty już kłamczuszku nie raz odpadałeś a potem wracałeś
    > pisząc jakieś brednie o interpunkcji.

    Jak mam czas to wracam.

    > Do swoich osiągnięć dodaj jeszcze przeinaczanie cudzych wypowiedzi
    > zmieniając ich znaczenie przez dodanie jednego wyrazu i
    > do tego rewelacje w stylu że rozprasza cię używanie więcej
    > niż jednego pedału.

    Akurat to rozpraszanie jest idealnym przykładem
    rozmydlania tematu poprzez stawianie idiotycznych tez.

    > A teraz dalej udawaj normalnego dyskutanta. :-)

    Pewnie zaraz ktoś nie wytrzyma i wyśle nas na priv,
    żebyśmy tam sobie poszczekali, bo grupa już znudzona pewnie.

  • 147. Data: 2017-11-28 02:52:40
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-27 o 18:36, cef pisze:

> [...]
    > Oczywiście możesz deprecjonować mój udział w tym edukacyjnym dziele,
    > ale jak sam łaskawie zezwalasz mogę mieć prawo myśleć, że to

    Przetrzyj oczy, nie zmieniaj tematu i nie przypisuj sobie cudzych
    zasług.

    > Jak mam czas to wracam.

    To po co ta deklaracja że kończysz? Kolejne kłamstwo?

    > Akurat to rozpraszanie jest idealnym przykładem
    > rozmydlania tematu poprzez stawianie idiotycznych tez.

    Ale faktem jest że złapałem cię na więcej niż jednym kłamstwie.

    > Pewnie zaraz ktoś nie wytrzyma i wyśle nas na priv,
    > żebyśmy tam sobie poszczekali, bo grupa już znudzona pewnie.

    To poszczekaj sobie na priv. Mnie nie przeszkadza twoje szczekanie.
    Anni tutaj ani tam.

    Pozdrawiam

  • 148. Data: 2017-11-28 08:58:49
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-28 o 02:52, RadoslawF pisze:

    > Przetrzyj oczy, nie zmieniaj tematu i nie przypisuj sobie cudzych
    > zasług.

    > Ale faktem jest że złapałem cię na więcej niż jednym kłamstwie.

    Ładnie podsumowałeś swój udział w dyskusji:
    albo zmykasz w podskokach albo tłumaczysz się zanikami pamięci
    albo czepiasz się dupereli.

    > To poszczekaj sobie na priv. Mnie nie przeszkadza twoje szczekanie.
    > Anni tutaj ani tam.

    No jeszcze tego brakowało, żebym pisał do ciebie prywatnie.
    Na głowę nie upadłem.
    Wystarczająco dużo twojej twórczosci wciska się przez newsy.

  • 149. Data: 2017-11-28 15:05:46
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-11-28 o 08:58, cef pisze:

    > Ładnie podsumowałeś swój udział w dyskusji:
    > albo zmykasz w podskokach albo tłumaczysz się zanikami pamięci
    > albo czepiasz się dupereli.

    To w stopce sobie oszuście napisz że jak skłamiesz to są to duperele
    i dyskutanci mają się tego nie czepiać.

    > No jeszcze tego brakowało, żebym pisał do ciebie prywatnie.
    > Na głowę nie upadłem.
    > Wystarczająco dużo twojej twórczosci wciska się przez newsy.

    To podsumujemy twoja twórczość w tym wątku:
    Złapałem cię na dwu kłamstwach i ciekawym stwierdzeniu
    że rozprasza cię naciskanie dwu pedałów równocześnie.
    Ty wyciągasz mi jakąś dyskusję sprzed miesięcy w której
    podobno nauczyłeś mnie interpunkcji. I nie zauważasz że
    w międzyczasie kilka razy napisałeś mi że zmieniam temat
    rozmowy. Przypominanie dyskusji sprzed miesięcy na inny temat
    nie jest zmianą tematu? Skoro ty to robisz widać nie jest.
    A jak ja złapie cię na ewidentnym kłamstwie i o tym napiszę
    to właśnie zmianę tematu mi zarzucasz.
    Może się jednak ogarniesz i przestaniesz bredzić?

    Pozdrawiam

  • 150. Data: 2017-11-28 17:09:56
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-11-28 o 15:05, RadoslawF pisze:

    > To w stopce sobie oszuście napisz że jak skłamiesz to są to duperele
    > i dyskutanci mają się tego nie czepiać.

    Pozostaw klasyfikację kłamstw obserwatorom.

> [...]
    > rozmowy. Przypominanie dyskusji sprzed miesięcy na inny temat
    > nie jest zmianą tematu? Skoro ty to robisz widać nie jest.

    Ty tak uważasz, że złapałeś na dwóch kłamstwach. Jak do kłamstw
    zaczniesz zaliczać literówki, to możesz sobie dopisać, że złapałeś na
    stu kłamstwach:-)
    Mógłbym napisać, że to kłamstwo, bo ja akurat niczego takiego o
    rozpraszaniu nie napisałem ani nie twierdziłem, tylko Ty chciałeś
    napisać coś złośliwego i z tym wyjechałeś. I co ja zrobię, że Ty cały
    czas zmuszasz mnie do wyciągania tych staroci.
    To Ty zażądałeś ode mnie przeprosin (do tego bezpodstawnie), to
    wyciągnąłem Ci starą sprawę, gdzie sam nie umiałeś zachować twarzy i
    skoro sam nie potrafisz, to jesteś ostatnia osobą, która powinna wymagać
    jakiegoś samobiczowania od innych.
    A Ty zamiast przyjąć to na klatę i zachować się z klasą to zacząłeś mieć
    słabą pamięć i musiałem Ci powoli przypominać, choć jak widać z
    przebiegu wątku,
    doskonale pamiętałeś. Więc po co dalej to ciągniesz.

    > A jak ja złapie cię na ewidentnym kłamstwie i o tym napiszę
    > to właśnie zmianę tematu mi zarzucasz.
    > Może się jednak ogarniesz i przestaniesz bredzić?

    Kłamstwo wg RadoslawaF - do tego ewidentne.
    Daj spokój i sam się ogarnij.