  • 1. Data: 2009-04-22 10:40:49
    Temat: Sterowniki do karty dzwiękowej
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    Witam mam kartę muzyczną zintegrowaną z płytą główną: AsRock P4V88/P4V88+
    do której nie mam sterowników ( AC 97 audio). Kilka chwil temu znalazłem
    stronę z jakimiś sterownikami i w związku z tym mam pytanie: Który z tych
    sterowników naddaje się do mojej płyty głównej. Proszę o wskazanie
    właściwych sterowników. Komp działa na windows Viscie.

  • 2. Data: 2009-04-22 10:43:04
    Temat: Re: Sterowniki do karty dzwiękowej
    Od: krzysztof posłuszny <w...@w...pl>

    http://www.pobieralnia.pl/pliki-3-sterowniki.html

  • 3. Data: 2009-04-22 11:36:55
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "krzysztof posłuszny" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam mam kartę muzyczną zintegrowaną z płytą główną: AsRock P4V88/P4V88+
    > do której nie mam sterowników ( AC 97 audio).

    po pierwsze sterowniki to nie ta grupa, to jest grupa o sprzecie

    po drugie sterowniki sciaga sie (o ile to mozliwe) od producenta
    sprzetu a nie z byle strony ktora oglasza ze ma sterowniki do
    sciagniecia

  • 4. Data: 2009-04-22 12:09:09
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    tg pisze:

    > po drugie sterowniki sciaga sie (o ile to mozliwe) od producenta
    > sprzetu a nie z byle strony ktora oglasza ze ma sterowniki do
    > sciagniecia

    Po trzecie robi się tak jeśli producent wspiera dany OS.
    Widzisz tu coś pod Vista'ę?

    http://europe.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88
    http://europe.asrock.com/mb/download.asp?Model=P4V88
    +

    Nie? To co się mądrzysz?

    Pzdr, OMSON

  • 5. Data: 2009-04-22 12:19:47
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 14:09:09 +0200, OMSON napisał(a):

    > Po trzecie robi się tak jeśli producent wspiera dany OS.
> [...]

    O ile pamiętam, to akurat sterowników dźwięku CMI9761 w ogóle nie potrzeba
    pod Vistą instalować, system sam sobie radzi z obsługą.

    --
    |Andrea|Gigabyte Triton 180, Gigabyte GA-MA69G-S3H, HP Pavilion W2408H
    AMD Athlon 64X2 4400+, Gigabyte Radeon HD4850, Arctic Freezer 64 Pro
    4x1GB RAM PC6400, ST3160815AS 160GB, ST3500320AS 500GB, WD2000JS 200GB
    Pioneer DVR-115, Tagan TG480-U15 480W, VideoMate E850F, Asus Xonar DX

  • 6. Data: 2009-04-22 12:31:54
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    Andrzej Libiszewski pisze:

    > O ile pamiętam, to akurat sterowników dźwięku CMI9761 w ogóle nie potrzeba
    > pod Vistą instalować, system sam sobie radzi z obsługą.

    Być może, nie wiem tego. Natomiast dlaczego w takim razie kolega
    Krzysztof ma problem? :)

    Pzdr, OMSON

  • 7. Data: 2009-04-22 12:35:23
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:9apag87kbjc0.lr6yds41svbq.dlg@40tude.net...

    +

    > O ile pamiętam, to akurat sterowników dźwięku CMI9761 w ogóle nie potrzeba
    > pod Vistą instalować, system sam sobie radzi z obsługą.

    Zawsze można tez spróbowac aktualizacji poprzez Windows Autoupdate.

  • 8. Data: 2009-04-22 13:01:50
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    Użytkownik "OMSON" <o...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Widzisz tu coś pod Vista'ę?

    nie, ale niezbyt zmienia to fakt ze dalej nie jest to grupa o
    sterownikach i viscie

    > Nie? To co się mądrzysz?

    wlasnie

  • 9. Data: 2009-04-22 13:54:00
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    tg pisze:

    > wlasnie

    nie rządź sie! :P :)

    OMSON

  • 10. Data: 2009-04-23 08:32:38
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    Dnia Wed, 22 Apr 2009 14:31:54 +0200, OMSON napisał(a):

    > Być może, nie wiem tego. Natomiast dlaczego w takim razie kolega
    > Krzysztof ma problem? :)

    Szczerze mówiąc, nie wiem - na płycie Asrock K7Upgrade880 z dźwiękiem
    CMI9764 wszystko działało samo od instalacji.