  • 11. Data: 2007-12-29 14:19:42
    Temat: Re: Sterzynska w GW
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "wer" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:fl5ifr$i6q$1@news.supermedia.pl...

> [...]
    > 1Mb/s - 60 zł
    > 2Mb/s - 75 zł
    >
    > Wybiera najszybsze łącze, a ma transfer na poziomie 256Kb/s. Czyli jest tak
    > naprawdę robiony w bambuko. Płaci 45 zł za to, że ma inne cyferki na umowie
    > niż ten co ma 256Kb/s. I w dodatku nie może nic powiedzieć, bo nie
    > gwarantujemy przepustowości.
    >
    > Szczególnie klient prywatny jest narażony na takie numery. Sieciowcy wiedzą co
    > to jest CIR, gwarancja i jakie jest z tym związane ryzyko. Prywatni nic nie
    > wiedzą, a potem się dowiadują:
    >
    > Przecież to przyjęta zasada w Internecie.

    A wniosek jest jeden, dzieci za miast w szkolach miec po 2 religie,
    to powinny miec juz od podstawowki 2 lekcje informatyki, to moze
    by zrozumialy jak dziala internet :)

  • 12. Data: 2007-12-29 14:43:47
    Od: wer <b...@n...pl>

    Radosław HORODNICZY pisze:

> [...]
    >>
    > A wniosek jest jeden, dzieci za miast w szkolach miec po 2 religie,
    > to powinny miec juz od podstawowki 2 lekcje informatyki, to moze

    I byłyby robione w bambuko zgodnie z tym co się nauczyły? To nie zmienia
    sytuacji.

    wer

  • 13. Data: 2007-12-29 15:03:59
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

> [...]
    >>> 512Kb/s - 40 zł
    >>> 1Mb/s - 60 zł

    > I byłyby robione w bambuko zgodnie z tym co się nauczyły? To nie zmienia
    > sytuacji.

    Robione w bambuko ? Ty wiesz jak dziala siec internet ? Bo zaczynam
    podejzewac ze nie...
    Nawet w duzo mniej skomplikowanej sieci wodociagowej nikt nie jest
    ci w stanie zagwarantowac zawsze stalego cisnienia, a co dopiero
    w internetcie .

  • 14. Data: 2007-12-29 15:11:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Radosław,

    Saturday, December 29, 2007, 4:03:59 PM, you wrote:

    [...]

> [...]
    > Nawet w duzo mniej skomplikowanej sieci wodociagowej nikt nie jest
    > ci w stanie zagwarantowac zawsze stalego cisnienia, a co dopiero

    A ktoś żąda stałego? Chodzi tylko i minimalne gwarantowane. Stałe
    ciśnienie masz w sieci gazowniczej - sieć główna o wysokim ciśnieniu i
    reduktory w budynkach. Da się? Tylko trzeba mieć szkielet o
    odpowiedniej przepustowości i prawidłowy rozdział.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2007-12-29 15:44:44
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

> [...]
    > reduktory w budynkach. Da się? Tylko trzeba mieć szkielet o
    > odpowiedniej przepustowości i prawidłowy rozdział.

    OK, wytlumacz mi i innym jak chcesz zagwarantowac minimalny transfer
    powiedzmy 1kbajt/s do np mojego serwera w ktorym ja ciebie przytne do
    512bitow/s?

  • 16. Data: 2007-12-29 16:09:33
    Od: T <...@i...invalid>

    Wlochaty pisze:

    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,47942
    69.html

    > ciekawe jak bede skarzyc operatorow za to ze speedtest w Kambod?y
    > pokazuje 250kbps zamiast 6Mbps...

    Żenada. Czy ta kobieta naprawde nie wie, ze _nie_da_sie_ w żadnej cenie
    zaoferować gwarantowanej prędkości do _każdego_ hosta w sieci?

    Inna sprawa, że prędkość "do" z oferty powinna być osiągalna w jakimś
    odsetku przypadków, bo w przeciwnym razie równie dobrze można napisać "do
    1 gbit/s" i też będzie to taką samą prawdą (windows-prawdą).

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 17. Data: 2007-12-29 16:14:57
    Od: T <...@i...invalid>

    Konrad Baśkiewicz pisze:

    > Czy ja śnie, czy ona chce żeby klienci indywidualni mieli zapewniony CIR
    > wyższy od zera...?

    CIR chyba średnio dotyczy DSL-i, ale ad meritum to oczywiście. Nie można
    sprzedawać usług zdefiniowanych jako "coś albo nic". Oczywiście pomiar
    rzeczywistej prędkości łacza internetowego jest rzeczą skomplikowaną

    > Ciekawe o ile wzrośnie cena za Internet...

    Nie musi wzrosnąć, po prostu klienci dowiedzą się, co faktycznie mają
    zagwarantowane. Poczytaj sobie o gwarancjach SLA.

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 18. Data: 2007-12-29 16:23:11
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    T pisze:

    69.html

    > Żenada. Czy ta kobieta naprawde nie wie, ze _nie_da_sie_ w żadnej cenie
    > zaoferować gwarantowanej prędkości do _każdego_ hosta w sieci?

    Ta kobieta wie więcej, niż Tobie się wydaje.

    > Inna sprawa, że prędkość "do" z oferty powinna być osiągalna w jakimś
    > odsetku przypadków, bo w przeciwnym razie równie dobrze można napisać "do
    > 1 gbit/s" i też będzie to taką samą prawdą (windows-prawdą).

    I dokładnie o to chodzi. Żeby DSLe o łącznej przepustowości 1 Gb/s nie
    wisiały na łaczu czy styku międzyoperatorskim 2 Mb/s.

    M.

  • 19. Data: 2007-12-29 16:27:42
    Od: T <...@i...invalid>

    Maciej Bebenek pisze:

    > Ta kobieta wie więcej, niż Tobie się wydaje.

    Piję głównie do: "Klient musi mieć podany minimalny pułap. Dziś tak nie
    jest". Rozwiązaniem NIE JEST określenie żadnego minimalnego pułapu, z
    czym się chyba zgodzisz, prawda?

    > I dokładnie o to chodzi. Żeby DSLe o łącznej przepustowości 1 Gb/s nie
    > wisiały na łaczu czy styku międzyoperatorskim 2 Mb/s.

    Oczywiście. Ale nie ma to wiele wspólnego z określaniem minimalnego
    pułapu "do internetu".

    --
    http://tomasz.insane.pl

  • 20. Data: 2007-12-29 16:29:33
    Od: "Wojciech Apel" <w...@n...3s.pl>

    > A wniosek jest jeden, dzieci za miast w szkolach miec po 2 religie,
    > to powinny miec juz od podstawowki 2 lekcje informatyki, to moze
    > by zrozumialy jak dziala internet :)

    Ale problemem nie jest wiedza klienta, tylko moralność menadżerów operatora
    (dokładnie TPSA), który pewnie miał za dużo lekcje ekonomi i zero lekcji
    etyki i religii.

    W.